2011/11/10

Let Me Escape



Yeni oyun. İyi oyunlar


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

10 yorum:

  1. Aaa? Neden oynanmamış ki bu?

    YanıtlaSil
  2. Elimde bez ve spray kaldım.. Beze sprayi de sıkamadım ve perdedeki 666 yı da kullanmadım henuz.

    YanıtlaSil
  3. Spreyi duran pervaneye sıktım ve bezle sildim

    YanıtlaSil
  4. bez ve spreyi nerden buldun eskiz
    ben şemsiyeyi aldım içinde yazan şifreyle tornavida aldım

    YanıtlaSil
  5. Barış bezi çöp kutusundan almıştım.. Spreyi de galiba buzdolabının üst kısmından almıştım.. Kalemi açıp üstteki balonu patlatınca buzdolabının ust kısmının anahtarı düşüyor aşağıya

    YanıtlaSil
  6. Renk şifresini girdikten sonra ortadaki beyaza basıp sonrada kapının en alt kısmına bakmak gerekiyor!

    YanıtlaSil
  7. Tornavida ile kapının sol tarafındaki paneli açıp on konumuna getiriyorsun.. Masanın ustundeki kalemtraşın çalışması için sol alttan fişini takıyorsun. Kurbağanın yanından kalemi alıyor ve kalemtraşla açıyorsun .. Pencerenin oldugu ekranda yukarda balon var . Kalemle balonu patlatıyorsun.

    YanıtlaSil
  8. Sağol yuziar ben de denemekten bir hal olmuştum.. Perdeye gore aşağıdan yukarıya girileceğini anlamıştım ama aşağıya bakmak aklıma gelmemişti.. Bu arada off konumundaki düğmeyi on yapmak gerekiyor

    YanıtlaSil
  9. evet teşekkürler eskiz :)

    YanıtlaSil