2011/11/16

Let Me Escape 2


Yeni oda oyunu..İyi eğlenceler..




50 yorum:

  1. masanın üstündeki sarı daireleri sağ ekrandaki dolaptaki yere uyguladum dolap açıldı( 1, 4, 6, 7 , 8 ) sarı diğerleri beyaz..ya da tam tersiydi..
    dolaptan kağıt aldım..

    YanıtlaSil
  2. aldığım kağıt seçili iken ilk ekranda pencerenin önündeki en sağdakini aldım..
    bu ekranda iken iki sağ bir yukarı bir sol yapınca kapıda sayı war, 7362..
    o kapıdan içeri girdim yerden kowa..

    YanıtlaSil
  3. pencerenin önündeki defterlerden birinden sayfa aldım..

    YanıtlaSil
  4. çekmecenin şifresini yapamadım bir türlü

    YanıtlaSil
  5. 7362 nin yakınından geçmior şekiller, yanlışmı düşünüorum acaba...o sayı yeşil çekmeceya uygulanmayacak mı?

    YanıtlaSil
  6. 7362 yi beyaz kısımlar olacak şekilde gir hilym..

    YanıtlaSil
  7. kısa ve güzelmiş
    teşekkürlerr
    ama bi sürü kilitli yer varken kapıdan çıkmaya alışmamışım sanırım :)))

    YanıtlaSil
  8. sayıyı yapamadım eskizim...

    YanıtlaSil
  9. neyse sonra bakarım artık..

    YanıtlaSil
  10. Hilym kusura bakma, dışardaydım.. O sayıları siyah kısımlarını beyaz, beyaz kısımlarını siyah gibi düşün.. Biraz işim var,musait olunca resim alırım ..

    YanıtlaSil
  11. İmageshack ve tinypicte sorun var sanırım.. İkisinden de yukleyemedim..

    http://c1111.hizliresim.com/r/j/kn20.png

    YanıtlaSil
  12. Oyunu bitirdim, yazamadım ama.. Hilym senin ellerinden öper bu iş :)
    Şakası bir yana, bir ara fırsat bulunca yazarım ben de..

    YanıtlaSil
  13. pencerenin önündeki defterden sayfa we zehir..
    masadaki tabağın içindekileri sağ ekrandaki dolaba uyguladım kağıt..( 1,4,6,7,8 sarı diğerleri beyaz )
    bir sağ,yukarı,sol yapınca wcden kowa..
    wc kapısını kapatınca 7362 sayısı..
    twnin yanındaki dolabın yeşil çekmecesini,
    http://c1111.hizliresim.com/r/j/kn20.png şeklinde yapınca wana..( teşekkürler Eskizim, ellerine sağlık ;o)
    wcdeki musluğa wanayı takıp kowa ile tıklayınca içi su dolmuş..
    aşağıdaki fanusa suyu döküp içine zehir attım,yazı çıktı yes dedim, anahtar..
    anahtar ile de kapıdan çıkış..pek kısaymış gerçekten..
    kapı dışında her yerde kullandım anahtarı :D
    teşekkürler..

    YanıtlaSil
  14. Hilym bende işlemler falan da vardı, yeşil kasayla ilgili.. Ama şimdi burası kalabalık, tekrar bakayım sonra...

    YanıtlaSil
  15. no yu seçince;
    mawi çizmenin içinden mawi anahtar..
    diğer fanusu açınca mawi anahtar ile, kowa..
    kowaya su koydum..boş fanusu su ile doldurdum..
    büyük dolaptan aldığım, kağıda benzettiğim itemi fanusun içine attım kırmızı anahtar..
    k. anahtar ile kilitli çekmeceyi açtım büyüteç..
    kağıt gibi itemi about yaptım sarı anahtar..
    sarı anahtar ile wcyi açtım kağıt..
    twnin altındaki şifre kutusu; 156 ( kağıttaki çapraz oklardan dolayı, 74+82=156 ) balık yemi..
    fanusa balık yemini atıp büyüteç we kap ile balıktan yeşil anahtar..
    we çıkış...
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. 3D sabır küpünün 19.da kaldım yazmıştım.
    sen hangisi diye sormuşsun.eğer yaptıysan yardımcı olursan sevinirimmmm:)
    sinir oldumda:(

    YanıtlaSil
  17. Mehtabım gelmişsin, belli oluor gelişin hoşgeldin :))

    YanıtlaSil
  18. linki warmı oyunun canım öyle daha kolay bulurdum

    YanıtlaSil
  19. o kadar takmışımki:)
    nasılsın diye sormamışım canım:)
    afedersin ,iyisindir inşallah:)

    YanıtlaSil
  20. benim sayfamdan giriyorum.(zeka oyunlarından)

    YanıtlaSil
  21. mehtabıda nerden gördün?
    görmedim ama hoşgelmişin mehtabımmm:)

    YanıtlaSil
  22. iyiyim çok şükür :) sen nasılsın 19. bölüme sinir olmanın haricinde:)
    http://www.oyunmemo.com/3D_Sabir_Kupu_Oyunu.html
    oyun bumudur??

    YanıtlaSil
  23. ben anlarım geldiğini ortalığı accık dağıttımda oyun yüklerken :D
    o bakımdan geldiği çok belli oluor :D

    YanıtlaSil
  24. evet oyun haricinde iyiyim.
    ta kendisi canım:)

    YanıtlaSil
  25. eğer buysa ilk kez oynuorum ben:) 3. bbölüme geçtim ama 19. bölümü görürmüyüm çok şüpheli :)

    YanıtlaSil
  26. hımm tamam bakıorum ben cicim

    YanıtlaSil
  27. kolay gelsinn..
    allah razı olsun canımmmm:)

    YanıtlaSil
  28. pek bir zewkliymiş yahu :)5deim

    YanıtlaSil
  29. sendende inşallah canım benim :)en kötü eskizim bu konularda çok yetenekli ona sesleniriz :)

    YanıtlaSil
  30. sağ üstteki rengi en dışarıdan gezdirerek ulaştır.(inşallah anlatabilmişimdir:)

    YanıtlaSil
  31. yapamazsan bekliyorum:)
    10 dak.sonra çıkacağım.
    sen cevabı bulursan bana iletirsin değilmi tatlım:)

    YanıtlaSil
  32. canım oynadığın sitede yorumlar war okudunmu 16,23. bölümlerin cewabı yazılmış..

    YanıtlaSil
  33. canım muhtemelen akşam bakarım işyerindeim yaa..benimde çıkmam lazım..
    19. bölümün çözümünü yapar ya da bulursam yazarım burdan sana..

    YanıtlaSil
  34. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  35. evett:)
    teşekkürler canım.görüşmek üzere:)byyyy

    YanıtlaSil
  36. http://www.youtube.com/watch?v=2N7TNSp2DCU

    YanıtlaSil
  37. takıldığında bak ama tamam mı :)

    YanıtlaSil
  38. sağol hilycim,allah ne muradın varsa versin:)

    YanıtlaSil
  39. Amiiinn :)Sende sağolasın canım benim

    YanıtlaSil
  40. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil