2011/11/15

Happy Baby Room Escape



Yeni oyun.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

19 yorum:

  1. Bu oyun 04/mart taki oyun değilmi :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba:)barış.
    ben oynamadım galiba.

    YanıtlaSil
  3. saksının altından tahta parçası
    uçağın üst.demir parça.

    YanıtlaSil
  4. karyolanınsol arkasından bıçak
    satranç masasının altından tabure ayakları.

    YanıtlaSil
  5. evet daha önce oynanmış:)
    ama oyunmu bozuk benim yapmaya çalıştıklarımı onlar yapmışlar.:(çok uğraştım ama ne tahtayı tabure ayaklarıyla birleştirebildim,nede vazonun arkasını açabildim:(
    yeniden açayım barii:

    YanıtlaSil
  6. itemları sürüklemeyi unutma

    YanıtlaSil
  7. slm havuzun sol kenarından çekiç

    YanıtlaSil
  8. uçağın üzerinde ki aldığımız aleti çekiçle düzeltiliyo

    YanıtlaSil
  9. o aletle beşik karşımızdayken sağdaki tablo açılıyo anahtar

    YanıtlaSil
  10. tabureyle büyük dolabın üzerinden soldan yuvarlak bir item

    YanıtlaSil
  11. itemle beşiğin yanındaki dolap. içinden kağıdımsı birşey..

    YanıtlaSil
  12. kağıtta şifre var sanırım ama anlamadım burda kaldım..

    YanıtlaSil
  13. o yuvarlak item oyuncak sandığının üstündeki ejderhanın ortasına konulup şekil yapılıyor.

    YanıtlaSil
  14. şifre 63984. anahtar ve çıkış..:)

    YanıtlaSil
  15. kağıdı sarı tabloya takmışlar.

    YanıtlaSil
  16. kağıdı değil levyeyle vazonun arkasını açtığımızda aldığımız item sarı tabloya takılıyor.

    YanıtlaSil
  17. Son kısmını da ben özetleyeyim:
    Çekiçle düzeltilmiş metali tornavida gibi kullanıp tablodan anahtar alınıyor. Anahtarla levye gibi olan civata sökücü, bununla vazonun arkasından sarı tabloya takılacak olan metal, sarı tablodan knob, bu knob tabloda eksik yere takılınca ve ilk ve son ortada ortadakiler üstte olacak şekilde ayarlanınca mürekkep kutusu. Bu da kağıda dökülünce 63984 olarak tahmin edilen ipucu.

    YanıtlaSil