2011/11/24

Goblin


Yeni oyun..İyi eğlenceler..




Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

9 yorum:

  1. Kolay olanı sectim. Çöpteki kağıtlara gore saati 04.15 yaptım.. saate tıkladım.. Mavi bir balon çıktı.. Onda parcaların yanma sırasına gore tıkladım.. Karanlık odaya gectim.. Orada ampulu yaktım, pencereyi açtım.. Kitaptaki gibi once hilal seklini verdim, küpe tıklayınca içinde bir duman girdi, sonra ayı fıcıdaki gibi ilk hilal şekline getirdim.. Sonra yine hilal yaptım içine duman girdi.. Sonra Dolunay yaptım fıcıya tıklayınca içinden cin cıktı ve şimdi kırmızı odadayım..

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı odaya gecmeden once de atesler çıkıyor yine onlara yanma sırasına gore basmak gerekiyor..

    YanıtlaSil
  3. Kırmızı odada çöpün içinden , paspasın altından, koltugun sağ altından, fıçıya tıklayınca ateşin içinden, vestiyerin altından, koltugun minderinin altından anahtar aldım.. Kitaba göre bir tane daha bulmam lazım..

    YanıtlaSil
  4. Bulamadım son anahtarı, kopya baksam iyi olacak..

    YanıtlaSil
  5. tam anlamadım ama kütüphanedeki kasenin içinden bulmuşlar galiba ama ben bulamadım :(

    YanıtlaSil
  6. Kitapta saat 7 yazıyor.. Ona gore 7 yapıp saate tıklayınca kasa çıktı. Kasaya tıkladıkkça anahtarlar kasayı açıyor ve rengi değişiyor kasanın.

    YanıtlaSil
  7. En son 6. anahtarla kasnaın rengi beyaz oluyor ve kütüphanedeki ateş sönüyor.. O zaman ordaki saksıdan alıyoruz son anahtarı.. Cin çıkıyor yine.
    Ama benim cine bişey oldu sanırım, odayı baştan aşağıya dolanıp duruyor :)

    YanıtlaSil
  8. Tamam cine tıklıyoruz, azıcık havalanıyor.. O sırada tekrar tekrar tıklayıp havalanıp patlamasını sağlıyoruz.. Patlayınca anahtar çıkıyor.. Önce anahtara sonra da kapıya tıklayınca oyun bitiyor..
    Çok teşekkurler..

    YanıtlaSil