2011/11/19

Girl's Bedroom Escape


Yeni oyun..İyi eğlenceler..


37 yorum:

  1. teşekkürler oyun için :))))

    YanıtlaSil
  2. yatağın sol tarafındaki sehpanın altındaki kutunun içinden pil..
    duwardaki raftan cd..

    YanıtlaSil
  3. uyarın için teşekkür ederim canım. sildim oyunu...farketmemiştim..çok hızlı yüklemiştim :)
    h.sonu yoğun geçeceğinden pek gelemicem siteye..hazır yeni oyunda görmüşken hemencecik yükleyeyim dedim, alelacele yükledim,sonrasındada bakmadım:)

    YanıtlaSil
  4. canın saolsun cicim
    sen yeterki oyun yükle dimi ama :)))
    arada olur öyle ufak kazalar
    tvnin sol alt çekmecesinden kek aldım

    YanıtlaSil
  5. tw li odada raftan kulak çöpü..
    perdenin diğer tarafına geçtim masadan gözlük we çikilata:)
    buarada ew çok şirinmiş

    YanıtlaSil
  6. sol taraftaki raftan kulak çubuğu aldım

    YanıtlaSil
  7. koltuğun üstündeki raftan çikilata kutusu..+62 yazıor..
    diğer koltuğun üstündeki raftan şişe..

    YanıtlaSil
  8. evet hazır kahvede var masada
    çok sevdim bu evi :))))

    YanıtlaSil
  9. sola döndüm yastıkaltından kumanda alıp pili taktım bir tane daha lazım
    birde şişe aldım üstten

    YanıtlaSil
  10. cd yi tw nin altındaki dwdde kullandım..

    YanıtlaSil
  11. sağ taraftaki kutuya elimdeki çikolataları koydum pili aldım
    kutuda 62+ yazıyor

    YanıtlaSil
  12. çıkmam lazım...
    kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  13. 62 + imiş oyun baksana
    oynamasakmı :)))

    YanıtlaSil
  14. buraya mı kaçtın gmz öbür oyundan ben de anlamadım

    YanıtlaSil
  15. tv yi açtım
    hily şaka yapmıştım kıs
    kimseye söölemem 62 + olduğunu gel gel

    YanıtlaSil
  16. slm hilyim kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  17. slm emma bende seni çağırmıştım şimdi diğer oyundan

    YanıtlaSil
  18. gözlükle tabloya bakınca 6828

    YanıtlaSil
  19. 6890 olmadı şifre yerine

    YanıtlaSil
  20. tv yi açtım ama bişey anlamadım
    ip ucu varda ben mi görmüyorum

    YanıtlaSil
  21. yorum göndermede sorun yaşıyorum
    benim net yavaşladı
    tablodaki şifreyi diğer odadaki kutuya girdim türbüşon alıp şişeyi açtım bardağa içki koydum kırıldı bir parçasını alıp ayıcığı kestim bir kağıt aldım

    YanıtlaSil
  22. şifreyle kutudan tirbişon alıp şişeyi açtım burda takıldım ben de

    YanıtlaSil
  23. kaplumbağalı dolaba yaklaşınca dolabın sağında üstte kare çıkıyor sizde de var mı?

    YanıtlaSil
  24. şarabı aynalı masanın oradaki kadehe boşaltıyoruz televizyonun sayesinde bardak kırılıyor(televizyonun yanındaki rafta duran kitapta ipucu) bardağın kırılan parçası ile yatağın üzerindeki ayıdan bir kağıt alınıyor bende burada takıldım

    YanıtlaSil
  25. bu arada merhaba arkadaşlar ben daha önce buraya yağmurum ismimyle yorum gönderebiliyordum ama şimdi olmuyor

    YanıtlaSil
  26. cansuyu o kare bende de var ama ne işe yaradığını çözemedim??

    YanıtlaSil
  27. şişeyi aynanın önündeki kadehe döktüm yarım bir cd yada tabak parçası aldım

    YanıtlaSil
  28. şişeyi 1. odadaki bardağa boşalt bir parca alıp yatagın uzerindeki oyuncagı kesıp bez alıyorsun kulak pamugu ile kırdıgımız bardaktan sampanya ıslatıp beze suruyoz şifrenin kalan yeri 62+ +?? çıkıyor sifreyi giri,p anahtar alınıp cıkılıyor

    YanıtlaSil
  29. yazmışsın zaten adsız görmedim elimizde sadece kağıt gözlük ve çikolata kutusu aktif

    YanıtlaSil
  30. sorması ayıp şifre girilcek yeri bulamadım

    YanıtlaSil
  31. devamını asude getirmiş emeğinize sağlık arkadaşlar :)

    YanıtlaSil
  32. dolabın solu klima kumandası gibi

    YanıtlaSil
  33. tamam çıktım bende yayımda ve yapımda emeği geçenlere teşekkürler

    YanıtlaSil
  34. cansuyu şifre girilecek yer kalpli boncuk perdeden diğer odaya geçtiğimizde raflı yerde duran bir kutu yani çevirmelli kollu gibi birşey

    YanıtlaSil
  35. pardon ben şifreli yerleri karıştırmışım :0

    YanıtlaSil