2011/11/14

Girl Trap Escape


123bee yapımı yeni oyun..İyi eğlenceler..


32 yorum:

  1. kazan gibi şein üstünki k.kafayı düşürdüm, içinden kerpeten we halat..
    düşen kuru kafanın içinden bir item..itemi about yaptım şekil değiştirdi..
    kerpeten ile düşen k.kafadan diş..
    kapının üstüdeki daireleri döndürdüm..duwarda 3 tane yer belirdi, en alttaki yeri about yapıp uzattığım itemle açtım, anahtar...

    YanıtlaSil
  2. anahtarla kilidi açıp kancayla uzaylıyı düşürüyoruz. kurt uzaylıyı yemeye başlıyo

    YanıtlaSil
  3. kalemle kagıda help yazıp dişe sarıyoruz

    YanıtlaSil
  4. sopa wari itemin ucu renk değiştirmiş...abot yaptım kanca oldu..
    anahtar ile tawandaki yeri açtım, kanca ile tipitipi aşşağıya indirdim..
    ( bunu hangi akla hizmete dayanarak yaptım bilemiorumm :)

    YanıtlaSil
  5. burda kaldım :) bilen varsa anlatsın

    YanıtlaSil
  6. zombiyi yemekle ugraşsında kıza ilişmesin diye hily :)

    YanıtlaSil
  7. kurtarsım sonunda kız kaçtı

    YanıtlaSil
  8. yerdeki tipitipten balta we kalem..
    kızcağızdan kağıt...
    kağıdı about yaptım kalemle tıkladım help yazısı..
    kağıdı about yapıp içine k kafadan aldığım dişi koydum..
    kızcağıza bir kaç sefer tıkladım yardım istedi..
    balta ile iplerini çözdüm..

    YanıtlaSil
  9. kurt zombiyi yemio ama :S
    halat we kağıt kaldı

    YanıtlaSil
  10. slm)ben anlatmıştım bi daha yazmana gerek yoktu :))

    YanıtlaSil
  11. kagıdı at adam geliyo sonra ipi adama at tmdır :)

    YanıtlaSil
  12. oyun takıldı mı acaba :/

    YanıtlaSil
  13. fazla detay yazmamıştım gerçi ama onlar kolay diye gerek duymadım :)

    YanıtlaSil
  14. kağıdı atamıorum adama yani bir şey olmuor...kurt yerinde..

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. kıza tkr tıkla help diyo sonra kagıdı at sonrada ipi

    YanıtlaSil
  17. başka oyun yokmu oynanmayan varsa oynayalım gerçi sen bitirmişsindir hepsini :)

    YanıtlaSil
  18. kız bir kere help dedi, iplerini çözdüm..oturo öyle..
    kurt hala kapının arkasında..
    zombide yerde debelenio...
    elimdede kağıt we halat

    YanıtlaSil
  19. baştan başlayayım en iyisi :)

    YanıtlaSil
  20. kıza tıkla help dediyse kagıdı at adam geliyo

    YanıtlaSil
  21. :)) bitiremedinmi ya:)

    YanıtlaSil
  22. kız help dedi de kağıdı atamıorum dişi de sardım ama, takıldı sanırım oyun, baştan açtım :)

    YanıtlaSil
  23. bekle bende açayım bari baştan:)

    YanıtlaSil
  24. kızın çıkışını görmelisin çok komik:)

    YanıtlaSil
  25. ee gene oldu yukarıya atıyosun kagıdı işte bişey yokmuş başka

    YanıtlaSil
  26. tamamdır :) takılmış oyun..kurt çıktı bu sefer..
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  27. bir önceki oyuna gidelim mi :)

    YanıtlaSil
  28. oynanmayan bi oyuna gidebiliriz farketmez

    YanıtlaSil