2011/11/30

Ganban Room


Yeni oyun..İyi eğlenceler..




42 yorum:

  1. ilk ekrandaki vazonun içinden kalem wari bir item, about yapınca kapağı takılıp çıkartılabilior..
    iki sağ ekrana geçtim, duwardaki 4 tane tahta yere yaklaştım kum saatlerini ters çewirdim,iyi mi ettim bilemedim :)

    YanıtlaSil
  2. hilym,merhaba canımmmm:)))))))))))

    YanıtlaSil
  3. aynı ekranda soldan sağa 3. yastığın altından kablo..
    bir sağ ekrana geçtim gri dolaptan kowa..
    iki sağ ekrana geçtim kırmızı kasadan 3 adet pet şişe..

    YanıtlaSil
  4. canımmmm hoşşgeldinnn:))nasılsın hayem, epeydir denk gelemedik yine...pek iştirak edemiorum oyunlara..bu oyuna başladım sawe,leyerek dewam ediordum :))

    YanıtlaSil
  5. bende geldimm:)

    YanıtlaSil
  6. iyiyim canım:)bende fazla oynayamıyorumm:(
    h.g.adsız:)

    YanıtlaSil
  7. 1. yastığın altından t wida aldım..

    YanıtlaSil
  8. t vidayla dolabı açtım pıl

    YanıtlaSil
  9. ilk ekranın solundan dolabın sağından aletten 2 pil aldım.fener kaleme takıp ışığını yaktım:)

    YanıtlaSil
  10. kancalı ipi kovaya takıp uzun dolabın solunda yukarı tıkladım ve oraya taktım.

    YanıtlaSil
  11. yeşil vazonun solundaki dolapdan canım.
    kovanın içine şişeleri boşaltınca kasa çıktı.

    YanıtlaSil
  12. ilk ekranın solundan dolabın sağından aletten, orda alet yokki bende :)

    YanıtlaSil
  13. kum saatlerinin hepsi dönüyor

    YanıtlaSil
  14. pilleri kaleme taktım

    YanıtlaSil
  15. benim sandıkların aynında bişi yok,sağında solunda altında..
    t widayıda kullanamadım pillerimde yok :)

    YanıtlaSil
  16. ikinci sağdaki yastığı kaldırdım altından kancalı lastik aldım

    YanıtlaSil
  17. hilym yeşil vazonun solundaki dolabın sağ tarafına tıklayınca üst rafdaki kutu gibi aletin içinden aldım pilleri.
    sağdaki dolabın solundada fenerle ay,yıldız ve güneş resmi gördüm.

    YanıtlaSil
  18. kum saatlerini arada döndürdüm alakası varmı bilmiyorum:(

    YanıtlaSil
  19. yok canım yaaa anladım dediğinide yeşil wazonu sol tarafındaki dolap önümde iken sağ tarafına tıklayınca kutu filan gelmior, raf filan yok yani...neyse şanbsımı zorlamayım en iyisi :)
    pes ettim ben, pencereden yansıyan ışıkdan ekrandan bişi seçemiorum göremiorum sanırım...kolay gelsin sizlere

    YanıtlaSil
  20. kovayla lastik birleşti

    YanıtlaSil
  21. yeni sayfa açtımhemen buldum hily.
    yeşil vazonun solundaki ekranda alçak dolapda sağda üst rafda canım.

    YanıtlaSil
  22. adsız onlar yukarda yazıyor canım.

    YanıtlaSil
  23. onuda yatağın üstündeki ışıklı panele taktım

    YanıtlaSil
  24. pardon haye ben görmedim:)

    YanıtlaSil
  25. ee nerdesin şimdi nerden anlatmaya başlayayım:))

    YanıtlaSil
  26. şifreyi buldunmu haye

    YanıtlaSil
  27. :)) e onuda sen yaz bir zahmet

    YanıtlaSil
  28. diğerlerini yazdım zaten canım ,bende sen yazarsın diye bekliyordumm:)))

    YanıtlaSil
  29. tornavidayıda kullanmadık..

    YanıtlaSil
  30. şifreyi kopya çektim ama anahtar kırı gibi:(

    YanıtlaSil
  31. kızlar kum saatini çevirince üstüne tıladım caponca:) bişeyler yaziyor

    YanıtlaSil
  32. kasadaki pempe yeri tornavidayla açınca yapışkan anahtarı yapıştırıp çıkıyoruzzz:)

    YanıtlaSil
  33. caponcası olan varmı

    YanıtlaSil
  34. 9126 kimse yazmamış bende kopya ile buldum

    YanıtlaSil
  35. Teşekkurler.. Aylı yıldızlı yere tıklayınca çıkan açıklama: ay , yıldız ve güneşten daha büyüktür gibi bişey.. Eg24 e baktım yerdeki 12 tane sayılı taştan, 6 tane ısıktan bahsetmişler.. 9 tane de yatak demişler sanırım ama bana cok mantıklı gelmedi...

    YanıtlaSil