2011/11/23

Figurines Room Escape 2


Yeni oyun..İyi eğlenceler..


54 yorum:

  1. odanin sagindaki rulo kagittan aldim.. masanin sol cekmecesinden kutu aldim biblolardaki sifreyi girdim elmas aldim...

    YanıtlaSil
  2. sagdaki saksinin dibinden elmas aldim :)

    YanıtlaSil
  3. koltugun uzerindeki panodanda elmas ..

    YanıtlaSil
  4. heryer sifre dolu yardima gelen yokmu?

    YanıtlaSil
  5. koltugun yanindaki saksiyi kaldirdim bir elmas daha zenginim artik. :))

    YanıtlaSil
  6. penceredeki perdeyi kapattim kagit dustu ama alamadim ..

    YanıtlaSil
  7. duvardaki kolyede sifre var dolaba uyguluyorum ama kabul etmiyor :(

    YanıtlaSil
  8. duvardaki 3 tablodan sagdakine sifre girdim sag sol sag sag sol sag sol sag puzzle cikti..

    YanıtlaSil
  9. slm bende onu deniyordum şuanda olmuyor bir türlü..

    YanıtlaSil
  10. puzzle yaptim sifre verdi 539 masanin sag cekmecesini actim..buyutec ve pusula aldim..

    YanıtlaSil
  11. hb ufuk kırmızılı yeri yapamadım bende

    YanıtlaSil
  12. buyutecle koltugun ustundeki panoya baktim rg harfleri var

    YanıtlaSil
  13. sandalyeden sopa aldım sopa ile koltuğun altından taş ve pencerelerin ordaki dolabın karşısından kağıt..

    YanıtlaSil
  14. koltugun altindaki elmasida alamadim

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. ayy agac degil sandaliye den olacakti pardon..

    YanıtlaSil
  17. kağıtta pusula ile ipucu var sanırım bidenim. kağıtta İ WaNNa SEE you SooN yazıyor.

    YanıtlaSil
  18. koltugun solundaki sandaliyeden sopa aldim

    YanıtlaSil
  19. pusuladan taş aldım WNNSEESN

    YanıtlaSil
  20. sagol nurcan 1 elmas daha:)

    YanıtlaSil
  21. Kolay gelsin :)) Çok vaktim yok diye oynayıp bitirdim.. Takıldığınızda burdayım.. Güzel oyunmuş, bu seriyi seviyorum zaten..

    YanıtlaSil
  22. hg eskizimmm... aaa takildik zatennn :)

    YanıtlaSil
  23. Hmm bakıyorum nerdesiniz diye büyütecle tabloya bakmış mıydınız? Koltugun üstündeki tabloya?

    YanıtlaSil
  24. MERHABA ESKİZ...harf şifresinde takıldım..:)

    YanıtlaSil
  25. ewettt baktikda ne olduki ?

    YanıtlaSil
  26. Tamam R-G yi görmüşsünüz.. Ona gore kasanın ustunde CARE yazıyordu.. Orda R yerine G koyarak CAGE yazıyoruz çekmecelerden birine..

    YanıtlaSil
  27. AY TÜRLÜ TÜRLÜ ŞEYLER DENEDİM BU AKLIMA GELMEDİ :) ÇOK MERCİ ESKİZ

    YanıtlaSil
  28. Cümleten ii akşamlar arkadaşlar..kolay gelsin..
    Kalın sağlıcakla we hoşça...
    (Ufukum canım, günün kutlu olsun şimdiden;)

    YanıtlaSil
  29. hilly :)) tesekkur ederim kuzumm nereye?

    YanıtlaSil
  30. kerpetenle personel sökme sınawına hazırlanmaya :)

    YanıtlaSil
  31. eskizim yetistin hemen yardima canim yaa tesekkurler :))

    YanıtlaSil
  32. kamu personel seçme sınawı

    YanıtlaSil
  33. Hilym :))) Ya resim almaya calışıyorum size tablolarla ilgili ama imageshack de tinypic de sorunlu :(
    Elmasları ortadaki tabloya yerleştirince sekillerin rengine gore dıştan başlayarak, bibloların altındaki renge gore diziyoruz..

    YanıtlaSil
  34. RENK ŞİFRESİ NEDİR ACABA ;)

    YanıtlaSil
  35. basarilar hillyim allah zihin acikligi versin kuzumm :))

    YanıtlaSil
  36. benim nie oda oyunlarına ilgim war sanıorsun, kerpeten, tornawida, ing. anahtarı bunlar önemli şeyler..bunlardan yola çıkarak karşı tarafı anlamaya, empati kurmaya çalışıorum...gerçi sınawda dökülecem ama olsun, bir umuttur insanı yaşatan misali demişler:)
    aydi gittim ben,başbaş:)

    YanıtlaSil
  37. Nurcan çekmecedeki renk şifresi mi kastettiğin? bıçakla duvardaki renkli kolyeyi kesince içinden almıştık sanırım, ya da o kolyeyi 180 derece cevirince yaptığımız kutudan, emin değilim.. bir pembe kağıt.. üzerinde b4 b5 yazıyordu.. Ona gore haritada oraya denk gelen renkleri yazıyorduk sırasıyla.. Bir bakın olmadı tekrar acarım..

    YanıtlaSil
  38. nurcan biblolardaki renk ve sekillere gore canim

    YanıtlaSil
  39. Bıçakla elimizdeki biblonun arkasını kesince de almış olabilirim.. Bir bakın olmazsa dediğim gibi açarım tekrar..

    YanıtlaSil
  40. YAZDIKTAN SONRA BULDUM:) SARI,KIRMIZI,SARI,MAVİ

    YanıtlaSil
  41. Çok teşekkürler arkadaşlar...Sağolun...
    Hem iş we hem ders biraz zor olacak ama gittiği yere kadar..zaman yetmeyeceği aşikar da..genede şansımı deneyeceğim..
    İyi akşamlar..

    YanıtlaSil
  42. Kolay gelsin kujum sana.. Bol şanslar.. Bu sene sınavda anahtarın yerini soracaklarmış :)))

    YanıtlaSil
  43. iyi aksamlar hillyim basarilar sen yaparsin :)) eskizim tekrar tesekkurler nurcan oyun arkadasim guzel bir oyundu sanada tesekkurler iyi aksamlar :))

    YanıtlaSil
  44. iyi akşamlar ufukcum.. Öğretmenim.. canım benim.. iyi akşamlar :))

    YanıtlaSil
  45. HERKESE ÇOK TEŞEKKÜRLER BİTTİ

    YanıtlaSil
  46. eskizimmm canim benim :))iyi aksamlar...

    YanıtlaSil