2011/11/23

Far Side of the Sea

Yeni oyun..İyi eğlenceler..




89 yorum:

  1. %64de takılı kaldı yüklemesi

    YanıtlaSil
  2. sayfayı yenileince yüklemeye dewam etti..

    YanıtlaSil
  3. Raflı dolaptaki peçetelikteki tüm peçeteleri çıkardıktan sonra gülen surat aldım:)About yapınca arkasında yeşil V
    Çöp tenekesindekini alamadım..

    YanıtlaSil
  4. kapılı ekranda duwarın sağ üst köşesine tıklayınca duwarda mawi küp şekli war..sağ üst sol üst farketmiormuş..

    YanıtlaSil
  5. yerdeki kutunun sol arka tarafına we pencereden dışarıya bakılabilior..

    YanıtlaSil
  6. duwardaki tablonun üzerinde sağ yukarı kısmında siyah bir yuwarlak wardı tıkladım, yuwarlak bir item aldım..

    YanıtlaSil
  7. kütüphanenin en üst rafında uzunlamasına bir tahta war, hemen sol tarafına yaklaşınca delik war o deliğe elimdeki yuwarlak itemle tıkladım..yere item düştü..aldım..

    YanıtlaSil
  8. kutunun sol tarafına yaklaştım yuwarlak item aldım..
    yere düşenm tahta parçası ile raflardaki diğer deliklerin üzerindeki çizgi yere tıklayınca kayboluor, tekrardan alabiliorum ama..

    YanıtlaSil
  9. merhaba canım, sağolasın :)

    YanıtlaSil
  10. oyun bozuk mu anlamadım,yuwarlağı gene o delikten gönderiorum kayboluor, kutunun sol tarafından alıor, kısır döngü oldu :)

    YanıtlaSil
  11. pencereden dışarı bakınca çimlere rastgele tıkladım...kırmızı mawi sarı yeşil renk sıralaması weren başka bir ekran çıktı..

    YanıtlaSil
  12. pencereden sol altı tıklayınca renkler var

    YanıtlaSil
  13. en sağ çim/ağacın altına tıklayınca geliormuş...
    yemek wakti..gitmem lazım..

    YanıtlaSil
  14. ewet sol altına tıklayıncada geliormuş o ekran..canım sana kolay gelsin...ben gelene kadar bitirirsin sanırım...
    :o)

    YanıtlaSil
  15. ok hily sağol ama bu oyun tek bitmez :(

    YanıtlaSil
  16. ewet aklım başıma geldi:o) nerde kalmıştık, yoksa gittin mi ?

    YanıtlaSil
  17. buldum...
    tahta parçasını çiçekli raftaki deliğin üstündeki çizgiye koydum...yuwarlağı dediğim yerden gönderdim..yere bıçak wari bir item düştü..

    YanıtlaSil
  18. tekrar yuwarlak aldım kutunun sol tarafından..
    tahta parçasını o çiçeğin olduğu rafta kullanmıştım ya tekrardan aldım..
    tahta parçasını about yapıp o bıçak wari itemle ikiye kestim..

    YanıtlaSil
  19. yok hily burdayım yorum yazamıyorum net gitti
    saksının sağında köşeden yuvarlak nesne aldım

    YanıtlaSil
  20. aa noldu anlamadım kestiğim iki tahta parçasını her iki raftaki deliğin üstündeki çizgide kullandım....çiçeğin sağ yanından aldığım itemle tıkladım çizgilerden birine çizgiler kare şeklini aldı...tahta parçaları kayboldu..

    YanıtlaSil
  21. çizgiler kaybolunca yuwarlağı gönderdim o dediğim yerden, en alt raftaki delikten bir adam daha aldım..adamı about yapıp elinden kağıt aldım..
    buarada çiçeğin yanından aldığım itemim kaybolmamış..

    YanıtlaSil
  22. tekrardan açabilirim oyunu istersen...

    YanıtlaSil
  23. bantlamışız sanırım hily :)
    yuvarlağı yine enüst rafa tıklayınca gülen adam aldım

    YanıtlaSil
  24. pardon bu ağlıyor
    elinden kağıt aldım

    YanıtlaSil
  25. ağlayana birkaç kez tıkladım arkasında birşey varmı diye
    ekran gitti geldi şimdi oda gülüyor

    YanıtlaSil
  26. pencereden baktım gökten 3 elma beklerken adam düştü:)) renklerin olduğu ekrana geldim, adamı aldım..about yaptım oyun bitti sandım yazı çıkınca..biraz bekledim bitmemiş oyun...adamın üzerinde kırmızı kowa resmi war...

    YanıtlaSil
  27. ewet o da sırıttı başta ağlıordu :)

    YanıtlaSil
  28. adamlarda Yeşil V, Mavi IX, Kırmızı kova var

    YanıtlaSil
  29. elimdeki diğer adamada tıkladım about yaptım mawi 9 war..

    YanıtlaSil
  30. net gidince tekrar başladım kapılı ekranda üstte 1 tane mavi küp var
    4 saksıda 1 kovada sarı çiçek
    1tanede pencereden bakınca adam aldım arkasında kırmızı kova var

    YanıtlaSil
  31. çöpteki sarı çiçekli adamı alamıorum, keza duwardaki mawi şekli de

    YanıtlaSil
  32. sarı 5 etti o zaman kaldı kırmızı

    YanıtlaSil
  33. ben 945 olarak düşünüp ilk rakamı denedim 7945 oldu şifre

    YanıtlaSil
  34. deneme yanılma 7 buldum 7945 tabure aldım tabureyle rafın üzerinden anahtar

    YanıtlaSil
  35. deneme yanılma yolu ile buldum ?955 türewlerini denedim olmadı sarıyı(çiçeği) 4 olarak düşündüm, denedim..7945di sanırım şifre..
    tabure aldım..

    YanıtlaSil
  36. ahahah peşi sıra denemişiz :))

    YanıtlaSil
  37. ben anahtar ile çıkamıorum desem :D

    YanıtlaSil
  38. duwardaki mawi şekle anahtar ile tıkladım..

    YanıtlaSil
  39. mavi küpe fırlattım anahtarı sinirden işe yaradı :)

    YanıtlaSil
  40. anahtarla mavi küpü açtım
    kutu yırtılmış arkasından 2 fare deliği çıktı

    YanıtlaSil
  41. tablo duüşmüş duwardan.resim we 2 end yazısı war..
    yerdeki kutu açılmış...kutunun arkasında duwarda delikler war..

    YanıtlaSil
  42. Y F X + ( T de olabilir) tablodaki resimlerde bu harfler war

    YanıtlaSil
  43. bu arada bıçak vari nin sapının arkasındanda bir gülen adam girip çıkıyor alabildinizmi onu

    YanıtlaSil
  44. benim bıçak wari itemim kayboldu :(

    YanıtlaSil
  45. anahtarı fırlattım o mawi kareye anahtarım duruo o bıçak gibi itemim o esnada gitti

    YanıtlaSil
  46. evet kırmızı 7 aldım bıçağın arkasından

    YanıtlaSil
  47. benim bıçak kayıp barış :)
    şifre yerini deneme yanılma 4597 yaptım adamlardan biri gitti

    YanıtlaSil
  48. baştan açmam gerekecek sanırım

    YanıtlaSil
  49. saol snowcum:)
    3 adamım wardı ikisini şifreyi girince iki tane şekil çıkıo ya duwarda üsttekine tıkladım adamları gittiler.

    YanıtlaSil
  50. elimde bant, anahtar, tabure, kağıt we bir adet üzerinde 9 yazan adamım war.

    YanıtlaSil
  51. rica hily benim 9 nolu adam kaldı fare deliklerine bişiy yapamadım

    YanıtlaSil
  52. hımm buçak wari itemimiz bizim kayboldu oyun arızalı mı acaba :)
    bir tane daha açayım oyun ben en iyisi

    YanıtlaSil
  53. kızlar basit gibi görünüyor ama ben çıkamadım oyundan sonra bakarım kolay gelsin size...

    YanıtlaSil
  54. anahtarı seçiorum ( tabure ile kütüphanenin üstünden aldığımızı) mawi küpe fırlatmak için...hawada bu uçuo, ama en sağ alttaki bıçak wari item kayboluo iyimi :)

    YanıtlaSil
  55. ya benim yeni açtığım oyunda pencereden gökten adam düşmedi,düşmüor :)

    YanıtlaSil
  56. hımm gökten adam düşmesi için kağıda bakmak gerekiormuş..

    YanıtlaSil
  57. hımm bende pes ediorum,yapamadım yeni bir şey..sonra dewam ederim

    YanıtlaSil
  58. Yeni başlıyorum,kurtaracağım seni hily (;
    Ben gelene kadar dayanabilirsen (= Tabi sizin ulaştığınız yere kadar gelemeyedebilirim!

    YanıtlaSil
  59. ben şifreyi girdikten sonra bıçağa bakmıştım

    YanıtlaSil
  60. gelirsin liwellacım gelirsin :=)
    hııı o zaman ben bi yeni oyun daha açayım Barışçım :)

    YanıtlaSil
  61. aa aldım 4. adamımı :)

    YanıtlaSil
  62. aaa 3 adamıda gönderdim 4597 yapınca duwarda çıkan küçük alana..anahtar aldım..bitti
    çok şükür...
    çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  63. üzerinde 9 yazan adam haricindekileri gönderdim...
    snowcum, yeni oyun açman gerekecez. anahtarı duwara fırlatmadan önce elindeki bıçağı about yapıp tıkla sap kısmından adam çıkıo...

    YanıtlaSil
  64. Liwellacım aynı şekilde sende bıçağın elinde iken hazır, about yapıp adamcezi alıwer..

    YanıtlaSil
  65. hily ben gönderemiyorum ama

    YanıtlaSil
  66. duvarda kutusunun arkasında bir küçük bir büyük delik açıldı oradanmı gönderiyorsun, öyleyse eğer ben gönderemiyorum

    YanıtlaSil
  67. 4597 girdinmi iki tane şifre giriosun...biri 7945 diğeri 4597miydi neydi...
    4597yi girince duwarda iki tane kare şekli çıkıo...üstteki küçük şekle üzerinde 9 yazan adam haricindekileri gönderdim...alt şekilden anahtar geldi...kapıya tıkladım bitti

    YanıtlaSil
  68. hayırrrr ordan deil.....
    4597 şifreyi girince duwarda yeni bir bölme açılıo ordan....
    fare delikleri ile işimiz yok!

    YanıtlaSil
  69. tmm sağol şifreyi girmemişim

    YanıtlaSil
  70. 14:16 we 14:54 yorumları gözünden kaçmış, sırf oyundan hemen çıkacam die :)

    YanıtlaSil
  71. ne demek, ben de teşekkür ederim :)yeniden oyun açmam gerektiğini anladım sayende :)
    Liwellam ses wer canım, ne yaptın

    YanıtlaSil
  72. snowcum sanada çok teşekkür ederim...40 yıl düşünsem aynı şifre yerine, aynı sayılardan oluşan bir yeni şifre daha girmek aklıma gelmezdi:)))

    YanıtlaSil
  73. Bıçağın kaybolduğu yerdeyim sonrasında adamı nasıl buldunuz şimdi o kısma bakacağım (= Tabi adamdan önce bıçağı bulmak gerek (;
    Yenidenmi açtınız oyunu /=

    YanıtlaSil
  74. bıçağı aldığında tahtayı kes,bıçakla işin bitsin sonrasında about yap bıçaktan adam al....
    anahtar aldınmı k hanenin üstünden tabure ile...eğer aldı isen, anahtarla kapılı ekranda karşı duwara üst kısma tıkla duwarda mawi bir kare şekil war...anahtarla ona tıkladığında bıçağın kaybolacak....o yüzden bıçağıın kaybolmadan ewwel sen bıçaktan adamını al :)

    YanıtlaSil
  75. k hane dediğim raflı dolap oluor :)

    YanıtlaSil
  76. Kaybolduktan sonra anladım bıçağın kaybolmaması gerektiğini ki ben yorumda okuyana kadar bıçağın kaybolduğundan dahi haberdar değilmişim haha
    Bu kez pencereden adam düşürememiştim hily yorumunu okuyunca kağıda baktım adamı kaptım sağol (;
    Yeni oyun açıp şimdi bitirdim teşekkür ederim hepinize.

    YanıtlaSil
  77. geç farkedince geç yazdık iş işten geçince yani :)

    YanıtlaSil
  78. oyunun bazı yerleri takılıyor sağolun sayenizde bitirdim :))

    YanıtlaSil