2011/11/19

Escape the Office 3D

Yeni oyun..İyi eğlenceler..


7 yorum:

  1. mehtabim coook tesekkurler uzun zamandir siteye giremedim ama oyun superdi tesekkurler :))

    YanıtlaSil
  2. kalemlikten led aldım arkadaki çekmceye taktım

    YanıtlaSil
  3. soldaki lambadan led
    en arkadaki masadan led
    sağ ekrandaki çekmecelerden kağıt mühür ve kalem
    kalemi about yaptım içinden led aldım hepsini çekmeceye taktım
    tv yi açınca şekiller ve renkler çıktı ona göre çekmecedeki ışıkları yakınca içinden2 tane pil aldım

    YanıtlaSil
  4. bi de mühürlük almışım çekmecden
    mühürü oraya batırıp kağıda bastım yazı çıktı
    kapının yanındaki yerden zarf aldım kredi kartı extresi gibi bişey sanırım
    rakamlar ve yazılar var üzerinde

    YanıtlaSil
  5. pilleri geri ekrandaki kapıya taktım kağıttaki yazıyı kapıya girdim başka odaya girdim
    kağıttaki rakamı kasaya girdim kitap aldım about yaptım içinden kart aldım
    kapıya taktım çıktım:)

    YanıtlaSil