2011/11/15

Escape Hollow Hills



Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

33 yorum:

  1. OLEYYY:)
    TEŞEKKÜRLERRRRRR:)

    YanıtlaSil
  2. ilk ekrandan harita
    C de adamın cebinden anahtar
    en soldaki kağıyı açtım, kitaplıkta 2 kitap açılıyor birinden anahtar aldım ve 361-4250 yazıyor
    diğer kitapta Le Blank yazıyor

    YanıtlaSil
  3. harita,vampir heykelinin cebinden anahtar.
    anahtarla Bdeki kapıyı açtım.
    kütüphanenin orta üstteki kitapdan anahtar.
    soldaki kitapda açılıyor.

    YanıtlaSil
  4. O da sağda yerden gri anahtar
    Q da mumlar var yakılacak olan

    YanıtlaSil
  5. N de tornavida
    Rde renkler : kırmızı turuncu mor yeşil sarı mavi

    YanıtlaSil
  6. L de sağ sütunun pembe kısmına tıklayınca kırmızı noktalı yer var
    Gde kitaptaki sayfa numaralarına göre tıkladım sarı taş aldım

    YanıtlaSil
  7. M de tavandan tornavida ile pembe taş

    YanıtlaSil
  8. tezgahın altındaki kuru kafalara yaklaşıp birinin gözünden turuncu taş

    YanıtlaSil
  9. O da tezgahın üstündeki kuru kafanın gözündede birşey var sanırım ama alacak item gerekiyor

    YanıtlaSil
  10. mumları 351462 sırasıyla yakınca kırm.anahtar.

    YanıtlaSil
  11. K de tezgah üstünden çakmak
    mumları yakmaya gidiyorum

    YanıtlaSil
  12. mumları 3-5-1-4-6-2 sırasıyla yaktım pembe anahtar

    YanıtlaSil
  13. mumları yakınca 361425 rakamları çıktı(ekranda)

    YanıtlaSil
  14. kırm.anahtar Iyı açtı.

    YanıtlaSil
  15. pembe anahtar I yı açtı
    çekiç aldım

    YanıtlaSil
  16. O daki kuru kafanın gözlerini çakmakla yaktım şifreli kutu

    YanıtlaSil
  17. O daki kafatasının boynuzunu yapıştıracağız galiba.

    YanıtlaSil
  18. pardon haye görmemişim yorumunu sen yazmışsın zaten :)

    YanıtlaSil
  19. hoş geldin emma:)
    yazacağız diye okuyamıyoruz barış:)(kendimden bahsediyorum:)
    bu arada 7328 kasayı açmadı.:(

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. suda 7183 rakamı ters görünüyordu onun için 3817 yazıp açtım

    YanıtlaSil
  22. levyeyle Gdeki kanlı yerden kırm.taş.

    YanıtlaSil
  23. çekiçle ana kapının üzerindeki Xden mavi taş.

    YanıtlaSil
  24. renkler:
    kırm.turuncu.mor.yeş.sarı.mavi.yerleşince tel ve çıkış:)
    TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil