2011/11/19

Escape from the Room with Big Barrel


Yeni oyun..İyi eğlenceler..


4 yorum:

  1. herkese selam..
    fıçıyı yana kaydırdım duwarda çatlak war..
    sağ ekrandaki fıçıya tıkladım çuwal..
    iki sağ ekrana geçtim bardak we kazma..defterde renkler war..
    kapılı ekrandaki kasanın şifresi; SARI SARI MAWİ, çekiç..
    ilk odadaki duwardaki çatlağı kırdım kazma ile, taş aldım..
    bardağı about yaptım kalp= 8 yazıor..
    taşı about yapıp çekiç ile kırdım, anahtar..
    anahtar ile dolabı açtım, fıçı..
    duwaradki çatlağa fıçı ile tıkladım başka yerdeim..
    yerden t wida, duwarda yıldız=22..
    kapının üstündeki widaları söktüm t wida ile,şifre çıktı..

    YanıtlaSil
  2. çuwal dediğim itemi,wazolara koyup tekrardan alabiliorum..

    YanıtlaSil
  3. defterdeki resimdeki kişinin kafasından bir kağıt aldım..
    daire+kalp+yıldız+1111 yazıor..dairenin ne olduğunu bulamadım..

    YanıtlaSil
  4. ahahah daireyi bulamadım ama şifreyi buladum :)
    ?822+1111= ?933 yapar..
    şifrede 7933 we çıkış :)

    YanıtlaSil