2011/11/07

Escape from Lovely Room


123bee yapımı yeni kaçış oyunu,,İyi eğlenceler..


7 yorum:

  1. masanın üstündeki ütüyü çalıştırdım kağıt aldım..
    aynı masanın üstündeki kitapların altında aldım..
    yerdeki saksının arkasından da..
    soldaki masanın üstündeki abajuru yakınca da..
    diğer masanın üstünden çerçewe..

    YanıtlaSil
  2. çerçewe alıp about yaptım ama ne oldu anlamadım kayboldu çerçewe..
    tw nin altındaki çekmeceden bant we bıçak..we renkli kağıtlardan bir tane daha..
    tw altındaki çekmecenin şifresi duwardaki saatler ( 8967 ) kablo aldım..

    YanıtlaSil
  3. perdeden sarkan ipi aldım..
    ipi about yapıp bıçak ile 7 parçaya kestim..
    tw nin yanındaki prize kabloyu tazktım tw yi açtım papağan çıktı bir kağıt daha..
    kaybolan çerçewe için yeniden başlayacağım

    YanıtlaSil
  4. oyunda hata warmış ewet tekrardan başladım aldığım çerçeweyi about yapıp bıçakla kestim, arkasından renkler çıktı..
    buna göre renk şifresi; sarı, pembemsi, yeşil, beyaz..bir kağıt daha..
    7 kağıdı birleştirip bant ile yapıştırdım..

    YanıtlaSil
  5. yapıştırdığım bu kağıtları awizede kullandım, her birini 7 parça ip ile bağladım..
    burdada kaldım..
    oyunda gariplik war gibi, ya da bir numara,geniş ekranda iken kapının sol tarafında priz war ama kapıyı karşıya alınca olda duwarda priz yok..
    we yine geniş ekranda iken kapının sol tarafındaki tablo, kapıyı karşıya alınca kayboluor :)

    YanıtlaSil
  6. oyun bozuk sanırım ya lambalara 7 kağıdı da taktım awizeye yaklaştığımda sol tarafda priz war ama pasif..we aktif olması gerekior sanırım lambayı yakmam lazım o da bize sayı şifresini werip çıkacağız ama...olmuor..
    sonuncu kez deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  7. tam tahmin ettiğim gibiymiş, sayı şifresini werdi awizedeki işlermi yapınca solda çıkan prizin düğmesine tıklayınca..
    5596 idi sanırım kapıya girip çıktım...

    YanıtlaSil