2011/11/18

Escape Blue Bathroom 4



Yeni oyun.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

12 yorum:

  1. raftakı havlulardan ustten maket bıcagı ortadan kutu aldım alttan sagda kol var ona bastım

    YanıtlaSil
  2. duslugun ustunden bakarken klozetın yanına tıklayınca off yazısı var bastım on oldu

    YanıtlaSil
  3. kuvetın yanındakı soldakı cıceklerın arasında anahtar var.anahtar sıfrelı kutuya takılıyor

    YanıtlaSil
  4. baskulde 100 yazıyor havluların altında soldakı bolmede harf ve sayı sıfresı var. lavabonun solundakı tablonun renk sıfresı kuvetın solunda yerde beyaz turkuaz mavı yesıl acıldı tablo bır kutu verdı ıcınden dönüştürücü dıye bısey cıktı

    YanıtlaSil
  5. lavabonun solunda bır tus daha bastım

    YanıtlaSil
  6. raftakı bırbırıne sarılmıs agaccıkların solunda sıte reklamı var ona bakınca lavabonun orda pembe kareler olustu artık tıklanmıyor hıcbırseye

    YanıtlaSil
  7. bastan basladım lavabonun altındakı sıfre yerının solundan beyaz ayakkabı kutusu aldım

    YanıtlaSil
  8. maket bıcagıyla ayakkabı kutusu acıldı ıcınden yesıl anahtar aldım

    YanıtlaSil
  9. sıfrelı kasanın sagı acıldı kagıt cıktı

    YanıtlaSil
  10. 3 lü tablonun altında kasenın ıcınde sıfrelı kagıttakı top renklerı var ama ne yapacaz bulamadım

    YanıtlaSil
  11. 7637 kasenın ıcındekı renklerı sayıp x yerıne koyup ıslem yapın sonuc cıkıyor lavabonun altına sıfreyı gırınce anahtar verıyor.ıslem cok sacmaymıs hepsıne x dememesı lazımdı

    YanıtlaSil