2011/11/23

Escape 3D: Cinema

Yeni oyun..İyi eğlenceler..


4 yorum:

  1. yerden olican yazan bir item aldım
    raftan film makara lens...makarayla film birleşti
    diğer raftan da iki item aldım onlar da lensle birleşti
    kapının yanından anahtar
    filmli item kapının yanındaki masanın üzerine koydum

    YanıtlaSil
  2. anahtarla masanın yanındaki kapıyı açtım içerden battlesin makaralarını aldım ikisi birleşti
    kapı açıkken ve karşımdayken sağ yaptım ordaki kapaklı yere ilk aldığım itemi koydum(olican)
    yanda duvardaki yere tıklayınca ordaki kapak da açıldı

    YanıtlaSil
  3. makaralar işaretlyiken kapının hemen yanındaki masaya tıkladım(sağ yapıp)
    makaralar oraya takıldı ama hala item yerinde varlar
    tekrar kapıyı karşıma alıp sağ yaptım ve bitti
    tuhaf bir bitişti..

    YanıtlaSil