2011/11/30

Elevator Escape 2



Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

15 yorum:

  1. Aaa yine asansör oyunu :) Kısa sürmez ki şimdi bu :(

    YanıtlaSil
  2. Hahah oyunda hata yapınca uzaylılar yiyo sizi :)

    YanıtlaSil
  3. 5. katta kapı açma düğmesine basıp kapıyı açınca belli bir sur var, o sürede eşleştirme oyunu oynuyoruz. 4. katta da sanırım bir sistemde alttaki açma kapama düğmelerine basılacak

    YanıtlaSil
  4. Hmm asansor düğmelerindeki telefon işaretine basınca japonca yazı cıkıyor, hızlı olursanız kopyalama yapılabiliyor.. 4. katta translate cevirisi " Kaçının yanlış sahte olduğunu" Sanırım sadece doğru düğmelere basacağız ya da sadece yanlışlara..

    YanıtlaSil
  5. Evet, sadece doğru olanlara tıklıyoruz ama sonunda ok çıktı ilk sıra soldan sağa iknci sırada sağdan sola gibi sıralıyoruz.. Her seferinde değişiyor olabilir..

    YanıtlaSil
  6. 3. katta telefona basınca çıkan yazının translate cevirisi "numara en önde gelen ışık takip"

    YanıtlaSil
  7. Hay Allah yine uzaya çıktım :( Neyse ara ara devam edeyim ben..

    YanıtlaSil
  8. 3. katta soldaki düğmelere basıyoruz1den 5 e kadar yaışık yanıyor.. Buna gore sağ tarafa sırayla basıyoruz.. Yani 1 1 e basınca 5 yanıyorsa, ilk 5. düğmeye basıyoruz.

    YanıtlaSil
  9. 2. kattaki yaznın tam cevirini alamadı.. "Binmek ve renu" gibi bişeyler çıktı

    YanıtlaSil
  10. Actım kapıyı 3 kişilik bir tahterevalli cinsi bişey var.. Alttaki da o ve x var.. Rastgele bastım birine ama şimdi uzaydayım :)

    YanıtlaSil
  11. Aaaa bu asansörün taşıma kapasitesiyle ilgili sanırım.. Yani 3 kişiden ve toplam 200 kg dan fazla olmayacak

    YanıtlaSil
  12. Geldim tekrar.. 2. kattaki asansörün yük kapasitesi ve kişi sayısıyla ilgili.. Ama bunu yaparken ağırlığı verilmiş olan kişinin terazideki dengesine göre toplam ağırlığına belirliyoruz..

    YanıtlaSil
  13. 1. katta telefon simgesine bakınca çıkan yazının cevirisi " güneş ve arkadaşlarının adı"..

    YanıtlaSil
  14. Kapıyı açtım ve benim için oyunu bittiği noktaya geldim.. Merhaba uzaylılar :)

    YanıtlaSil
  15. 1. kat için kopya baktım ama sanırım bişey yok :( Muhtemelen çıkan güneş ve arkadaşlarının adı yazısı, oradaki karelere verilen harflerle japonca anlamlı sözcükler çıkacak, soldan sağa ve ya yukarıdan aşağıya :( Bi japonca bilenimiz yok ki :(

    YanıtlaSil