2011/11/18

Elevator Escape 1



Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

55 yorum:

  1. 1.kata çıktım sanırım duwarda renk sırası war
    yeşil mor açık yeşil kahwerengi..
    2. katta duwarda rollcake yazısı..

    YanıtlaSil
  2. 3. katta elevator yazısı..
    4. katta letter
    5. escalator yazısı
    1. katta iken kapı açıldığında demirde siyah bir yer war tıklanabilior

    YanıtlaSil
  3. hiç bir item bulamadım desem :)
    emma barış gmz aydi gelin :)

    YanıtlaSil
  4. 5. kattaki yeşil
    4.mor...3.açık yeşil gibi...2.kahwe...1.gri

    YanıtlaSil
  5. ilk katta ki renk sıralaması diğer katlardaki tablonun kenar renkleri ile aynı...
    yeşil, mor, açık yeşil, kahwerengi..

    YanıtlaSil
  6. slm hily şimdi gördüm gitme dur

    YanıtlaSil
  7. ben de bişey yapamadım 1. kattak demir parmaklıklardaki düğmeye tıklanıyo ama bişey olduğu yok

    YanıtlaSil
  8. paneldeki door lock yazısına tıklayınca kapı kapanmıyor ama yinede bişey yapamadım

    YanıtlaSil
  9. paneldeki l r harfleri ve alt üst oklarla bulunacaksa şifre beni baştan aşmış demektir

    YanıtlaSil
  10. 4 teki yazı l
    2 deki r ile başlıyor

    YanıtlaSil
  11. selam kopya baktım ama birşey anlamadım,birinci kattaki ipucuna göre her kattaki sözcükleri l-r butonları ile kombine edin diyor.

    YanıtlaSil
  12. 4 l r
    4 l r
    3 r
    2 r l l
    kombine edemedim

    YanıtlaSil
  13. her katta tek tek ve en alt katta hepsini denedim yine olmadı

    YanıtlaSil
  14. her katta okları kontrol edin diyor alt üst oklarını sanırım,bu sırayı gösteriyormuş,

    YanıtlaSil
  15. hımm çıkmam gerek...kolay gelsin arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  16. 5. katta sırasıyla LRLRLRRll tuşlarına basınca OK çıktı

    YanıtlaSil
  17. Şekil itibarıyle 2. katta yuvarlak, dönel, 3. kat soldan sağa, ya da sağdan sola gibi, 4. kat yukarıdan aşağıya, 5. kat da çapraz hareket gibi.. Ama tabii boyleyse bile nerede kullanılacak,çıkaramadım

    YanıtlaSil
  18. 5. kattan aşağıya iniyoruz. 5. kattayken panele bakınca panelde 5 in yanında üst oku var, 4. kata inince resme bakıp panele bakınca yanında alt oku var, 3 te de alt oku var.. 2 ye inip resme bakınca 2 nin yanında üst oku var.. 2. katta üst, alt,alt, üst oklarına basınca OK çıkıyor yine

    YanıtlaSil
  19. Her kattaki tablolar değişmiş. Asansör panelinin altındaki üçgenler gibi çeşitli renkteki üçgenlerden oluşan tablolar var her katta

    YanıtlaSil
  20. ücgenler asansor kapısı açıp kapatma düğmelerine gore dizilmiş. 5. katta kahve, 4. katta pembe, 3. katta sarı....vb.

    YanıtlaSil
  21. sadece 1. kattaki kriterlere uymuyor :)

    YanıtlaSil
  22. Asansordeki oklar aşağıya doğru oldugu için resimlerdeki aşağıa dogru olan renkteki okları da buldum ama.. 5. katt mor, 4. katta koyu pembe, 3. katta kahverengi, 2. katta açık pembe ve alt katta sarı oklar alt alta aşağıyı gösteriyor.. Panele göre 32145 diye bastım ama bişey olmadı :(

    YanıtlaSil
  23. canım :) sağol :) gel, kolaysa senin de başına gelsin :)

    YanıtlaSil
  24. Hmm sanırım bişey buldum ama kontrol etmeliyim

    YanıtlaSil
  25. yok kolay deil biliorum yani bana göre deildi :) hiç bir item bulamadığım ender oyunlardan olup boyumun ölçüsünü almıştım ben bu oyunda kalem oynatamadım misali bir şeydi:D
    o bakımdan hiç bulaşmayayım, ne derler almayım alana da mani olmayım:))

    YanıtlaSil
  26. o oklu tablolara bakınca 5. kattaki tabloda siyah kapı açma düğmesi, 4. katta beyaz kapı kapama düğmesi, 3. katta beyaz kapı kapama, 2. katta siyah kapı açma ve 1 katta beyaz kapı kapam düğmesi var.

    YanıtlaSil
  27. Renkli oklara gore sıralama 3. kat-2.kat-1.kat-4.kat ve 5.kat
    Bu katlardaki açma kapama düğmesi de beyaz-siyah-beayz-siyah-siyah oklu düğme şeklinde ama, bu şekilde bastım, her kata cıkıp bastım yine de bişey yapamadım

    YanıtlaSil
  28. hmm door lock tuşuna basınca kapılar açılmıyor

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. önce door lock düğmesine tıklıyoruz sonra beyaz, siyah, beyaz,siyah siyah oklu düğmeye tıklıyoruz yine OK yazıyor. door lock a basıp parmaklıktaki siyah düğmeye basınca çıkış

    YanıtlaSil
  31. Çok teşekkurler arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  32. kusura bakma eskiz ama bunları zaten bulduk,bu eg 24 ten ama anlamadıki,

    YanıtlaSil
  33. Adsız evet oradan tam anlaşılamıyor maalesef.. Hele de translate ile çevirince hiç anlaşılmıyor.. Ben de takıldıkça baktım ama anlamak gercekten cok zor.. Ama anlaşılan tek bir kelime bile olsa , onun üzerine yoğunlaşınca çıkıyor...

    YanıtlaSil
  34. Selam adsız..
    Kusura bakma adsız da ,bende bir şey anlamadım..
    Bunları seninde bulduğunu nerden bilebilirdi/dik ?

    YanıtlaSil
  35. anlamadığım eskiz bulduğun şeyler ne?nasıl renkleri vs kombine ediyoruz?ben dün eg 24 tümünü okudum birşey anlamadım...

    YanıtlaSil
  36. Adsız yukarıdaki yorumlarımda yazdım ama istersen oyunu açarsan nasıl çıktığım konusunda sana yardımcı olabilirim. Şimdilik burdayım ve yorumlarımda takıldığın yerde yardımcı olayım sana... İlk olarak asansordeki ilk kattaki renklere gore asansorde 5. katta sıralı LRLRLRRLL tuşlarına basmalısın.

    YanıtlaSil
  37. O kısmı arkadaşlar bulmuşlar diye yazmamıştım. ilk katta bir renk sıralaması var.. Ve ker katta da bu renklerde cercevelerden oluşan içinde yazı yazan bir tablo var.. Bu renklere gore sıralama 5.kat-4.kat-3.kat-2.kat oluyor.

    Her kattaki kelimelerin içindeki kelimedeki R ve L harflerini diziliş sırasına gore, 5-4-3-2 ye gore yazıyorsun. O zaman sıralama;
    L R L R L R R L L oluyor.. Ben 5. katta yaptım ama başka katlarda oluyor mu bilemiyorum.. Panale bu sırayla girince panelde O.K. yazısı çıktı

    YanıtlaSil
  38. Merakım daha da artıor, önce eskizin bulduklarını zaten kendininde bulduğunu söyledin,ee sonrasında da eskizin bulduklarını( otomatikman seninde bulmuş oldukların) anlamadığını söylüor ya da ne anlama geldiğini soruorsun :)kafam karıştı iyi mi :)
    hımm neyse size kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  39. Ve 5 kattaki O.K. yazısının yanında 5. kat yazısının yanında bir yukarı oku çıkıyor. Bir alt sıraya inince 4. kat aşağı oku, 3. katta aşağı oku ve 2. katta yukarı oku çıkıyor.. Buna gore de 2. katta yukarı, aşağı, aşağı,yukarı okuna basıyorsun ve yine panelde O.K. yazısı çıkıyor.

    Bu O.K. dan sonra da katlardaki tüm tablolar değişiyor

    YanıtlaSil
  40. Hilym, adsız bulunanların benzerini eg24'te de okudugunu ama anlayamadığını soylemeye calışıyor.. Sanırım ben tam anlatmayı beceremedim..
    Adsız sen başla ben şimdilik burdayım yardımcı olmaya calışacağım..

    YanıtlaSil
  41. hıı bende anlamayı becerememişim o halde :)

    YanıtlaSil
  42. Hahahah hilym, bazen oyuna kaptırınca kendimi cok iyi anlattığımı sanıyorum, sonra okuyunca yorumu, acaba burada ne demek istedim diyorum kendi kendime :)) Burda da iyice anlattım sanıyordum ama becerememişim sanırım :))

    YanıtlaSil
  43. bende anlama da zorluk çekiorum sanırım, oyun bugün yayınlandı, keza eg24de de, ama dünden beridir eg24de bu oyunun tüm yorumlarını okumuş..
    ben gene anlamadım
    :)

    YanıtlaSil
  44. Adsız umarım bu resim tablolar konusunda sana yardımcı olur.. Tüm katlardaki tabloların resmini aldım..
    http://imageshack.us/photo/my-images/847/tablolar.png/

    YanıtlaSil
  45. Bu arada oyunu tekrar oynayınca bitişte panelde bir tetris oyunu oldugunu gördüm :) Ve tetriste satırlar azaldıkça üst katlara cıkılıyor.. Ama yanlışlıkla kapattım oyunu

    YanıtlaSil
  46. yanlış anladınız kusura bakmayın,ben onları bulmadım kopya çektim ama nasıl yapıldığını anlamadım,eskiz yazınca yine anlamadım.dün okuduğumu da yanlışlıkla yazmışım.yukarıda okuduklarımı çevirmiş ve yapamadığımı yazmıştım,ifade şeklim biraz yanlış olmuş ben de farkettim sanki eskiz in yazdıkları işe yaramıyormuş gibi anlaşılıyor

    YanıtlaSil
  47. Adsız, onemi yok.. Bazen anlatmak istediklerimizi tam olarak anlattık sanıyoruz ama bakıyoruz ki, bambaşka şekilde geçmiş o kelimeler karşıya... Ben de çok iyi anlattım sanıyorum ama sonra bakınca, bazen kendim bile anlamıyorum.. O yüzden sana oyunu aç ve birlikte oynayalım ve anlatmaya calışayım demiştim.. Umarım eklediğim resim yardımcı olur sana.. Takıldığın bişey olursa yazarsın ve ben arada bakıyorum bilgisayara.. Gördükçe, dilimin döndüğünce anlatmaya çalışırım sana...

    YanıtlaSil
  48. sağol eskiz iyice okuynca anladım ve çıktım,ben her katta ayrı harf girmeye şartlanmışım onun için yapamadım,senin verdiğin harf sıralamasının mantığını anlamadım ilkin,diğer katlardakileri bulamayacağımı düşünmüştüm ve vazgeçmiştim.

    YanıtlaSil