2011/11/14

Carl the Chef


Yeni macera oyunu..İyi eğlenceler..


25 yorum:

  1. kütüphanenin üstündeki şapkayı aldım sonrada beyaz önlüğü..

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin..
    yatağın sağındaki yazıya tıkladım..kapıya tıkladım..
    2. bölümdeim..

    YanıtlaSil
  3. daha başlayamadım ama

    YanıtlaSil
  4. off yaptım..
    yerden merdiwen aldım..
    sağdaki direğe tıkladım merdiweni koydum..
    çocuğa tıkladım, sonra telsize..
    sağa tıkladım diğer bölüm..

    YanıtlaSil
  5. 2.de kolaymış

    YanıtlaSil
  6. dayak yiyip duruyorum burda:)

    YanıtlaSil
  7. 3.de kaldım ya

    YanıtlaSil
  8. aynen hırgız war :) 3te kaldım bende :D

    YanıtlaSil
  9. yaptım 3.denemede:)

    YanıtlaSil
  10. anlatayım perdeyi kaldır soldaki iple. adam dönünce dom. al ve kediye at

    YanıtlaSil
  11. tamam geçtim bende sayende :)

    YanıtlaSil
  12. 5.turda dikkat et pencereden içeri girdim 6.dayım

    YanıtlaSil
  13. başka varmı oynanmayan oyun

    YanıtlaSil
  14. oyun bırakmamıssınız valla hepsi bitmiş:)

    YanıtlaSil
  15. keops tan kaçışı yapmamışsınız bi

    YanıtlaSil
  16. ewet birazcık öyle olmuş :o) yeni oyun baktım ama gizli nesne bulma oyunu war oda oyunu yok şimdilik:)

    YanıtlaSil
  17. gizli nesnelerde sıkıyo yeni oyun gelince oynarız artık

    YanıtlaSil
  18. bazıları güsel oluorda bazılarıda hakkaten benide sıkıo yani:)
    görüşürüz kal sağlıcakla we hoşça..

    YanıtlaSil