2011/11/19

Big Puzzle Room Escape

Yeni oyun..İyi eğlenceler..


14 yorum:

  1. slmm
    oyun için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. çekmecedeki ve diğer iki çizgili tabloyu çerçeveli tablodaki gibi sarı yaptım çizgileri

    YanıtlaSil
  3. her yerde var o çizgilerden hepsini sarı yapıyorum
    sağ ekrandan fırça aldım ilk ekrandaki boya kutusunu açıp fırçayı daldırdım

    YanıtlaSil
  4. sandalyenin arkasını boyadım sıralama verdi ama işe yaramadı

    YanıtlaSil
  5. tıklamamız gereken duvardaki tuşların altındaki vazodan minik bir dal parçası yada kıymık

    YanıtlaSil
  6. kolay gelsin canımcım :)

    YanıtlaSil
  7. slm o kiymikla yastiklari kesiyoruz :)

    YanıtlaSil
  8. kıymıkla yastıkları kestim kağıtlar aldım içlerinden

    YanıtlaSil
  9. kartlari duvardaki panoya yerlestiriyoruz ve o siralamayla panolari yakiyoruz ..

    YanıtlaSil
  10. slm kıslarr
    bir resim eksik
    duvara yerleştirdim onları

    YanıtlaSil
  11. pardon bir yastığı atlamışım :))

    YanıtlaSil
  12. ee o sıralama ile sarı yaptım bir şey olmadı sanki

    YanıtlaSil
  13. hımm çıkmam gerek, cümleten ii geceler
    kalın sağlıcakla we hoşça..

    YanıtlaSil
  14. Çubukları duvardaki sıraya göre sarı hale getirince karşıdaki kapı açılıyor.Toplamları 15 olacak şekilde puzzle yapıyoruz

    YanıtlaSil