2011/11/21

Big Living Room Escape



Yeni oyun.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. slm
    yıldız oyuncaktan pil aldım kuzudan kağıt parçası
    üstteki arabaya tıkladım işlemlere göre 1020 alt çekmeceyi açtım kağıt parçası
    pembe vazodan tornavida

    YanıtlaSil
  2. sol alttaki kutunun vidalarını söktüm

    YanıtlaSil
  3. sağ ekranda yastığın altından karşıdaki saksıdan ve kitabın arasından kağıt
    sehpadan kumanda sağ kanepenin altından ikinci pilide alıp taktım kumandaya

    YanıtlaSil
  4. renk 25+
    parlaklık 75+
    contrast -60
    keskinlik -20
    yazıyor tv de

    YanıtlaSil
  5. 29
    81
    57
    15
    tv deki işlemlere göre şekillerin köşe sayısını toplayıp çıkarttım
    son kağıt parçasını aldım birleştirdim hepsini
    sivri köşelerine göre 3254 yazdım kapıya çıktım
    teşekkürlerr

    YanıtlaSil