2011/11/25

Ben's Bedroom Escape


Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

12 yorum:

  1. masanın yanındaki çantanın arkasında kırmızı anahtar
    yatağın yanındaki topun arkasında yeşil

    YanıtlaSil
  2. koltukta mavi anahtar
    yeşil anahtarla açtığım yere pazılı yapıp horse yazdım makas

    YanıtlaSil
  3. mavi anahtarla açılan yere masadaki kitapta yazan konuşmaları yapınca çekiç

    YanıtlaSil
  4. sarı topa tıklayınca makasla sarı anahtar
    saatten çekiçle pembe anahtar

    YanıtlaSil
  5. pembe anahtarla açılan yere 911 12 (arabalarda yazıyordu )ve 899 yazınca siyah anahtar

    YanıtlaSil
  6. sarı anahtarın açtığı yere resimlerdeki yerlerin adını yazınca üçgen

    YanıtlaSil
  7. Gmz kolay gelsin :))) Oyuna dalmışım görmedim seni :)

    YanıtlaSil
  8. 4321
    2413
    1234
    3142
    demir çubuk alıp masadan turuncu anahtar aldım

    YanıtlaSil
  9. yeşil kırmızı turuncu
    sarı mavi mor
    kalemlerin rengi son üçgeni alıp çıktım,
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. selam eskiz saol
    bende oyuna dalmışım
    oyun bitmeyince görmedim yorumunu :))))

    YanıtlaSil
  11. :)) Olsun canım ya.. Bu sıralarda tüm oyunları oynamaya fırsat bulamıyorum :(( Ondan eskilerde kalmış oyunlara bakıyorum ara ara :))

    YanıtlaSil