2011/10/07

You and Me Escape


Yeni oyun.


Oynamak için tıklayın

10 yorum:

  1. alttaki about item diilmiş
    oyundan çıkıyoruz
    yeniden başladım pil dünyanın ordan aldım
    başkada bişey bulamadım

    YanıtlaSil
  2. çıplak çocuk kıvırıyor

    YanıtlaSil
  3. pili takmışız sanırım o kıvırana
    kıvırma şekline göre dolaptan bez aldım
    sol sol sağ sağ sol du sanırım yada tam tersi

    YanıtlaSil
  4. kasaya şifre girilecek ama ne yazdığını bi anlasam

    YanıtlaSil
  5. Hmm buna bakayım dedim, geriden geleyim.. Aldığım bezle duvardaki vucuttaki lekeli yeri sildim.. Sonrasında kaldım tabii :)
    Eg24 ten baktım, onlr da bırakmış gibi.. Biri bebegin altındki kasanın şifresi için ipucu yazmış ama, anlaadığım kadarıylla yaptım ama bişey olmadı :(
    1. cevap gulen yuzle başlayan, 2. cevap, L ye benzeyen sekille başlayan, 3. cevap 7'ye benzeten sekil, 4. cevap üzerindeki aynen kalıyormuş... Ama ben yapamadım.

    YanıtlaSil