2011/10/06

Where's No.1



Yeni macera oyunu.

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

18 yorum:

  1. yeşil kıyafeti giydi,sırt çantasını taktı..yerdeki minderi alıp fırlatı.die gidior

    YanıtlaSil
  2. yerde bir şey wardı altından yıldız aldı..sandıktanda bir şey aldı yıldız sanırım yıldız 2 olmuş..

    YanıtlaSil
  3. sol ekrana geçtim yerden we dolabın üstünden 2 yıldız daha..
    saksıdan tohum...

    YanıtlaSil
  4. perdeyi kapattı,karanlıkta iken yatağın üstünde zıpladı:)
    tw nin önünde yerdeki oyuncaklardan birini aldı..

    YanıtlaSil
  5. kapının önüne geldi,yerden aldığım düdükmüş çaldı,köpek geldi,saksıdan aldığım tohum dediğim itemi köpeğe werdi...köpek gitti anahtar getirdi..

    YanıtlaSil
  6. anahtar ile kapıya tıkladım anahtar kayboldu ama kapıda açılmadı:)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba hily (=
    Kapı kilitli çıkamıyoruz diyepencereden yada kedi,köpek yerinden geçeyim dedim ki zaten ordan biraz zor geçer ya (= olmadı

    YanıtlaSil
  8. noldu anlamadım bu sefer pencere açık iken playstation oynattım bu sefer game ower dedi ama başka oyunlara geçti..pencereyi gösterdi bi patırtı şamata derken oyun bitti

    YanıtlaSil
  9. selam canım,ben sanırım pencereden çıktım:))

    YanıtlaSil
  10. 4 yıldızı odadaki postere taktı.

    YanıtlaSil
  11. hadi yaaa baştan başlayayım o zaman:)

    YanıtlaSil
  12. Haha ben oyunu her oynadığımda game over oluyordu ama ne pencere ne kapı ne köpiş kapısından çıkamadım hala ! Ama nedeen ben neden çıkamıyorum (=

    YanıtlaSil
  13. A a şimdi oldu oyuna gittim bekledim oynadı 2 kez sanırım gem over oldu sonra bitti!

    YanıtlaSil
  14. köpek kadar minik o kapıdan çıkabilir yani bencedee:)

    YanıtlaSil
  15. Yok yok başlama hily bi farkı yok anlaşılan (; İngilizce yazdığından belki orda vardır bi açıklama ama hani yıldız takınca şöyle takmayınca böyle bitiyor diye =/
    Teşekkür ederim (;

    YanıtlaSil
  16. saçma bir bitiş bence kapıdan çıkıcaz ama nasıl,o düdük kaybolmuor demek ki köpekle işimiz war:)

    YanıtlaSil
  17. pencere kapalı perde kapalı gece lambası açıkkende aynı sonla bitti oyun oynuor bitior anlamadım bişi :)

    YanıtlaSil