2011/10/08

Verminator


Yeni oyun.. İyi eğlenceler..

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

13 yorum:

  1. cansuyu günaydın
    önce üstteki farenin arkasına koy kutuyu düşürsün, sonra tekrar koy kendi atlasın, rampaya doğru peyniri tekrar attığında farelere doğru kayıyor ozaman düşüyorlar

    YanıtlaSil
  2. 13 ü geçebilen varmı?

    YanıtlaSil
  3. eskizim buna mı geçtin :)

    YanıtlaSil
  4. Burdayım hily, çok eğlenceli.. Kaçıncı leveldeyim bilmiyorum ama :) Fıcılı bir tane olanda zorlandım ama şükür ki onu da gectim :)

    YanıtlaSil
  5. hmmm kapıya basınca leveller görünüyormuş.. 16 ya gecmişim :)

    YanıtlaSil
  6. Nurcan benim de zorlandığım 13 müş :)) Şöyle anlatayım o zaman:
    sol üstteki farenin soluna yeşil pynir, sonra sağ üstteki farenin yanına yeşil peynir, en alttaki farenin sol kısmına ama arada 1 cm kadar olacak, yine yeşil pynir koyuyorsun.. sol ustteki yeşilden kaçarken aşağıya düşüyor.. bu taraftan da sağdaki kaçarken fıcıyı yuvarlıyr. Bu arada soldan düşen farenin sol tarafına hemen kıyıya sarı peyniri koyuyorsun... o sarıyı yemege giderken fıcı da onu bir alta itiyor.. Orada da alttakini suya düşüren yeşil peynir vardı, üstten düşen de yeşilden kaçıp suya düşüyor.. üst sağdakilerin ikisinin arasına da bombayı atıyorsun...
    anlatabildim mi bilmiyorum ama zamanlamayı iyi ayarlaman gerekiyor

    YanıtlaSil
  7. 25te takıldım 10 dk dır :(

    YanıtlaSil
  8. Çook guzeldi :)) bitirdim :)

    YanıtlaSil
  9. Eskiz çok merci şimdi yaptım

    YanıtlaSil