2011/10/28

Vampire Slayer



Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

10 yorum:

  1. OYUN BİRAZ YAVAŞ

    YanıtlaSil
  2. ÇEKMECEDEN BİR ŞEY ALDIM VE KAPIDAN GİRDİM

    YanıtlaSil
  3. TVNİN ALTINDAKI SANDIKTAN BIÇAK

    YanıtlaSil
  4. YASTIĞA TIKLADIM VMPIR GELDI BIÇAKLA ÖLDÜRDÜM ONU BAŞKE BİR YERDEYİM

    YanıtlaSil
  5. BİR ADAM VE KADIN KONUŞTU KİBRİT ALDIM BAŞKA BİR EVDEYİM KİBRİTİ YAKTIM EV AYDINLANDI AMA BEN HALA KORKUYORUM:(

    YanıtlaSil
  6. MASADAN ANAHTAR ALDIM

    YanıtlaSil
  7. selam adsız :) bir anahtar da yukarıdaki odada var, diğer odaya girmek için birşeyler bulmamızı istiyor vampiri öldürmeye, ama ben bulamadım

    YanıtlaSil
  8. yukarıda sağa da gidiliyormuş, oradan yay aldım, ok arıyorum

    YanıtlaSil
  9. oka gerek yokmuş :) odaya girdim ve vampiri öldürdüm

    YanıtlaSil