2011/10/28

Space Mystery Escape


Yeni oyun..İyi eğlenceler..



1 yorum:

  1. ilk ekranda masanın sol tarafından bıçak..
    üzerinden batarya we mor taş..yerden mor taş..
    sağ ekrana geçtim duwardaki panele bıçakla tıkladım kablolar kesildi lazer kalktı..2 taş aldım..
    sağ ekrana geçtim koltuk we 2 taş sanırım aldım..
    051011 yazıor..
    masanın üstündeki kağıtların altından kart..
    masanın sol üst kısmında duwara tıkladım kablo çıktı birleştirdim kabloları..
    sol ekrana geçtim yeşil yere yaklaşıp kartı taktım biraz bekledim şifre yeri çıktı sayıyı girdim kapı açıldı..
    kapıdan girdim mor taş aldım..
    sol ekrana geçtim en sol dolaptan taş,lewye we ingiliz anahtarı aldım..
    en sağdaki dolabı açtım kağıtların arasından iki tane sanırmı mor taş we yeşil bir item aldım..
    merdiwenin yukarısındaki yeri lewye ile açtım..
    yukarı katta iki tane mor taş aldım..
    parlayan ekrandan anahtar aldım..
    masaya yaklaştım widaları tek tek ing anahtarı ile söküp sarı bir item aldım..pili çıkardım ama almadım..kabloları söktüm,sağdaki dikey şei dewirdim arkasından mor taş aldım..
    aşağı kata inip ortadaki dolabı anajtar ile açtım..taş we bir cihaz aldım..
    yukarı kata çıktım widalarını söktüğüm yere geldim cihazı taktım,sol tarafınada bataryayı koydum..
    aynı ekrandaki masanın üzerindeki yeşil yere yaklaşılabilior artık, yan taraftaki karelerden en sağ en alt kareye tıkladım sol taraftaki şekiller arasında çizgi çıktı..şekiller arasındaki çizgiyi sağlayınca aktif oluor..
    aşağı kata indim iki kere sağ ekrana geçtim kapı açılmış..
    yeni odada yerdeki kutuyu sağa sürükledim taş,sopa we kırmızı item aldım..
    kutunun üzerinden ip aldım..
    sopayı about yapıp önce bıçak sonra ip ile tıklayarak birleştirdim..
    sağ ekrana geçip yerden taş aldım..
    lazerlerin arkasındaki panele birleştirdiğim ile tıkladım, panele yaklaşıp
    birleşen itemimle kabloları kestim lazer ortadan kalktı..
    yeni yerdeki perwaneye koltukla tıkladım perwane durdu, taş aldım..
    karşı tarafa geçip sağ ekrana geldim..yerden taş aldım..
    makinelerin renklerine göre taşları makineye koydum..
    sağ ekrana geçtim renkli kabloları çıkartıp kendi renkli yerlerine göre taktım..
    yeşil yere tıkladım şekilleri aynı mantıkla yaptım biraz zor oldu, ( sol bölgedeki üçgenlerden üstteki olanın dik açısı sol altta olacak, alttaki üçgenin dik açısı ise sağ altta olacak...) sağdaki bölümde ise; eksik kare gibi şeklin olmayan kısmı aşağıa bakacak, yanındaki üçgenin dik açısı sol üstte olacak.. ortadaki üçgenlerden soldakinin dik açısı,sağ altta olacak...yanındaki üçgenin dik açısı sağ üstte olacak..çıkıntısı olan kare parçanın çıkıntısıda ortada bulunan sağdaki üçgene bakacak şekilde olacak.....umarım anlatabilmişimdir....)
    bu şekilde yapınca duwardaki yeşil olacak,tıklayınca kapı açılacak...we çıkış....

    YanıtlaSil