2011/10/15

Room 8



Yeni oyun. İyi eğlenceler


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. 3, ekrandan kibrit aldim 2. ekrandaki mumu yaktimmum bitince anahtar onnunlada 2.ekrandaki dolabi actim cekic aldim

    YanıtlaSil
  2. cekicle pencere olan ekrandaki makarali objeye tikladim tablet aldim kalemligin yanindaki bardaga attim answer yazisi cikti

    YanıtlaSil
  3. makaralar sifre heralde...deneyelim bakalim ..kimse yokmu ?

    YanıtlaSil
  4. 2. ekrandaki renkli kaselere basma sirasi kirmizi,yesil mavi yesil mor kirmizi mavi mor

    YanıtlaSil
  5. alttaki dolap acildi anahtar bol cekmeceli dolabi acti..

    YanıtlaSil
  6. dolabin sag tarafindan anahtar sol tarafindan kagit sifre icin kagida gore cekmeceler acilacak

    YanıtlaSil
  7. answer tiklanacak ve cikiss :)))

    YanıtlaSil