2011/10/31

Room 1



Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

8 yorum:

  1. tabure aldım onu kitaplığın altına koydum yeşil kitabın içinde ipucu var
    yandaki tablo da oynuyor

    YanıtlaSil
  2. yastığın altından da gri çubuk aldım
    ama takıldım galiba başka bişey yapamıyorum gibi

    YanıtlaSil
  3. elimde gri çubuk varken tabloya tıkladım altında bi panel çıktı ama tornavida istiyo..
    lamba açılıp kapanıyor ama bişey göremedim ben
    kimse yokmu yaa

    YanıtlaSil
  4. demir çubuk seçili iken; tablo sol, sağ, sağ, sol, sağ şeklinde yapılınca açılıor..
    çıkmam lazım oynayacak olanlara kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  5. şu torna vida ucunu buldumda sapı yok:)bulanların insanlık namına haber vermeleri rica olunur.

    YanıtlaSil
  6. çekmecelere 11323 sırasıyla tıklayın. kitapta ipucu

    YanıtlaSil