2011/10/07

Rental Room Escape


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

22 yorum:

  1. oyun için teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  2. saatten pil aldım çekmeceden kitap

    YanıtlaSil
  3. yatağın altından kumanda koltuktan kalem

    YanıtlaSil
  4. gmzm kolay gelsin kıslar online da sanırım bakayım da onları da çağırayım:))

    YanıtlaSil
  5. koltuğun sağından da bir nesne anahtara benziyor ama

    YanıtlaSil
  6. kitaptan bir kağıt parçası pilleri kumandaya koydum ama tv çalışmıyor:)

    YanıtlaSil
  7. koltuğun sağından açacak

    YanıtlaSil
  8. saatte 9 ile 3 yer değişmiş

    YanıtlaSil
  9. yataktan bir yeşil kitap sanırım aldım

    YanıtlaSil
  10. kitaptaki yırtık yere diğerinden aldığımız kağıdı koyuyoruz

    YanıtlaSil
  11. kumandayla 937 yapıyoruz kod veriyor

    YanıtlaSil
  12. h g hily
    pencereden antene kalemle tıklayıp düzeltince tv açıldı
    kitaptaki sayılardan birini girince şifre verdi tv buzdolabı açıldı şişe aldım

    YanıtlaSil
  13. şişeden anahtar aldım çıktımm

    YanıtlaSil
  14. saate yaklaşamıorum kıslar, pili alamadım

    YanıtlaSil
  15. 9449 ile dolabı açtım kola aldım hiç de sevmem

    YanıtlaSil
  16. açacakla açıyoruz anahtar veee çıkışşşş:))
    sağolun arkadaşlar
    balımmmmm nasılsın?

    YanıtlaSil
  17. hily duvardaki diil çekmecenin üstündeki saat

    YanıtlaSil