2011/10/28

Nani Escape


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

33 yorum:

  1. kağıt aldım kağıt da 3gen düşünüp üste kılıç altta kase ve yüzük dinamit gibi bişiy aldım

    YanıtlaSil
  2. slm adsız
    gözler yönleri gösteriyor

    YanıtlaSil
  3. BİR ŞEY ANLAMADIM :)

    YanıtlaSil
  4. duvardaki panele hykellerin gözlerine göre sembollerden üstte kılıç altta kase ve yüzük sembollerini 3gen düşünüp girince dinamit

    YanıtlaSil
  5. ONU BENDE YAPTIM:) AMA TAKILDIM

    YanıtlaSil
  6. DİNAMİTİN ÜSTUNDE KAPILARIN ŞEKİLLERİ

    YanıtlaSil
  7. dinamite göre kapıyı açtım 2,3,2,4,2,1,3,2 yi tıkladım diğer taraftayım

    YanıtlaSil
  8. SNOW İLERLEYE BİLDİNMİ

    YanıtlaSil
  9. umarım yanlış yazmamışımdır

    YanıtlaSil
  10. kalkanlar daki kılıçlara uygulayacağımız şekilleri kağıda yazdım örnek(uzun kısa uzun uzun kısa uzun) top aldım her bir şekli uyguladıkça dolapdan nesne alıyoruz

    YanıtlaSil
  11. BİR TANE DAHA DİNAMİT ALDIM

    YanıtlaSil
  12. slm dicle :)
    6 kapakta şifreli kutu bakalım nasıl açcazz

    YanıtlaSil
  13. ELİMDE 2 DİNAMIT KALP KIRMIZI VE YEŞİL TOP VAR

    YanıtlaSil
  14. evet bende de
    kalkanlarda taç göz ağaç sembolü var4.sünü deneme yanılma şeklinde kapıya uygulamaya çalışıyorum olmuyor

    YanıtlaSil
  15. BENDE DENEDİM OLMADI:(

    YanıtlaSil
  16. PUUFF SIKILDIM SONRA DEVAM EDERİM İYİ OYUNLAR

    YanıtlaSil
  17. ben yapamadım
    7.3 ve 9 kapakta üst tarafları farklı 3tane sembol var onlara göre de denedim olmadı neyse sonra bakarım çıkmam gerek herkese iyi akşamlar kolay gelsin

    YanıtlaSil
  18. biraz ilerledim anlatmaya çalışıyım kalkanlardaki beşinci yerde göz simgesi vardı şekil verilmemişti bu yüzden de beşinci kapak açılmıyordu.simgelere yukardan aşağı baktığımızda ilk şekle göre 1. ve 2. çizgi değişmiş büyükse küçük küçükse büyük olmuş ortadaki.üçüncü şekille ortadakinin farkı da 1. ve 4. çizgide oluşmuş.buna göre göz olan yer: küçük büyük küçük büyük büyük büyük olacak arkadaşlar.beşinci kapakta açılınca bir şekil daha çıkıyor.şekillerin üzerindeki çıkıntı sayısına göre birden dörde numara verdim.buna göre 3.kapak ilk şekil.sonra 7 9 ve 5. kapaklar geliyor.dolap kapaklarının yerlerini elimizdeki kağıtla eşlestirince sıralama çıkıyor:ağaç ters l şekli yıldız ve göz.kapıya girdim açıldı devam ediyorum(kötü anlattım ama anca:))

    YanıtlaSil
  19. yeni açılan odada taç şekli olan heykelin oraya sağ sol sağ sağ sol sağ tıkladım açıldı(bi önceki odadaki taç şeklinin altıntaki çizgilere göre tıkladım.yeni odaya göre büyük sağ küçük sol demekti)

    YanıtlaSil
  20. açılan heykelin çıkıntılarına göre tıkladım diğer kapı açıldı.sol sağ sağ sol sol sağ sağ sol (yine aynı yere girdim şifreyi)

    YanıtlaSil
  21. yeni odada mumları yaktım.bu arada elimde üç mum bir kağıt bir kımızı bir yeşil top ay yıldız ve kalp şekli var

    YanıtlaSil
  22. şekilleri yerine taktım ip aldım

    YanıtlaSil
  23. iple amcayı kurtardım:)mumları yerine yerleştirdim iplede sabitledim şifre çıktı sonunda

    YanıtlaSil
  24. şifreyi 6. dolaba uyguladım mavi top aldım ama bi şifre daha var bakalım

    YanıtlaSil
  25. topları ilk başladığımız odadaki yere taktım(duvardaki yer kutunun kapağını kapatınca çıkıyo) diğer şifreyi de verdi

    YanıtlaSil
  26. anahtar aldım

    YanıtlaSil
  27. ve çıkışş epey uğraştırdı ama güzeldi (takılan olursa buralardayım pınar)

    YanıtlaSil
  28. sağol pınar sayende çıktım :))

    YanıtlaSil
  29. rica ederim snow white queen yardımcı olabildiğime sevindim:)dryad olarak oynıcam bundan böyle.yeni oyunlarda görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
  30. aramıza hoşgeldin dryad :o)

    YanıtlaSil