2011/10/27

Museum Thief Escape



Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

18 yorum:

  1. Kuju :)) Oğlumun yemeği bitsin geliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. beni mi beklediniz ayol :) öslediniz dimi beni söylein itiraf edinn bakim:)
    bi sürü oyun war hangisinden başlıcamı bilemedim sırıtmakla yetindim sewindirik oldum,çok çok yoğun bir gündü,kafamı dağıtmak istiorum

    YanıtlaSil
  3. tamam kujum bekliorum,sesdaşım hangisinden başlayalım :)

    YanıtlaSil
  4. aydi bundan başlayalım o zaman

    YanıtlaSil
  5. sağ ekrana geçtim bir alet aldım..
    bir sağ ekrana geçtim yerden pil..
    bir sağ ekrandan yerden boy aynası sanırım..
    bir sağ bir alt ekrana geldim yay aldım..

    YanıtlaSil
  6. ewett sesdasim bundan baslayalim itiraf ediyorum cooookkk ozledim :))

    YanıtlaSil
  7. bir sol ekrana geçtim masanın üstünden ip aldım..( sanırım ilk aldığım alet seçili iken)
    sol ekrana geçtim bıçak yada kalem aldım..( soldan soldan gidiorum hayırlısı olsun bakalım :)))

    YanıtlaSil
  8. ip we kalem/bıçak iki item birleşti..
    sol ekrana geçtim mawi bant aldım..
    3 sağ bir alt ekran yaptım ( kaşımda demir kapılı ekrana geldim..)
    bu ekrana iken de bir sağ yaptım kilitli bir ye geldi elimdeki demir çubuk seçili iken tıkladım 5 tane yaylı düğme çıktı..

    YanıtlaSil
  9. bende çok ösledimmm ;)
    ben hızımı alamadım bu arada aldım başımı gidiom

    YanıtlaSil
  10. 1,3,4,2,5 şeklinde yaylı düğmelere basınca tüm düğmeler basılmış oluor,t wida ucu aldım..
    bir geri bir sağ yaptım kalkan we demir çubuk aldım..

    YanıtlaSil
  11. bir sağ ekrana geçtim iki tarafı tahta olan bir item aldım...
    ( hani bu oyunda balkabbbaa yogg mu :)

    YanıtlaSil
  12. cok guseldi bende hizimi alamadim bitti :))

    YanıtlaSil
  13. tahta kapıya yaklaştım elimdeki pil dediğim itemle tıkladım lasermiş sanırım..
    kalkan ile iki yanı tahta olan item birleşti..

    YanıtlaSil
  14. birleşen bu itemi o tahta kapının önüne sol taraf doğru koydum..
    aynayı da sağa koydum..
    çubuk ile yay birleşti..
    aletlede t wida ucu/kılıç gibi item birleşti,sonrada mawi bantla bu birleşen itemi birleştirdim....

    YanıtlaSil
  15. sen bendende hızlıymışın canım benim :)

    YanıtlaSil
  16. demir parmaklıklı ekrana geldim,demirlere yay ile tıkladım kapı açıldı..
    içeriye girdim heykele elimdeki son kalan item ile tıkladım..we heykeli aldım..
    diğer kapıya geldim heykelle tıkladım we bitti:)

    YanıtlaSil