2011/10/12

Maroya Escape Game



Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. yerden kağıt aldım
    panoda 5425
    kitapların arkasından üçgen

    YanıtlaSil
  2. yeşil kutunun arkasındaki düğmeyi on yaptım
    kapağını açtım sarı daire ve duvardaki kapağın kulbu
    kulbu taktım

    YanıtlaSil
  3. mavi kutuya şekilleri takınca anahtar aldım

    YanıtlaSil
  4. anahtarla kitaplığın alt gözünden kağıt aldım
    şifrede bu kağıtlarda sanırım
    acele japonca öğrenmek lazım

    YanıtlaSil
  5. eg den baktım...
    not 1: あ あ ilk satırın ilk sütunu = 11 kana tabloyu inceleyin ve
    not 2: kedi - köpek = ね こ - い ぬ
    http://img716.imageshack.us/img716/6254/30376063.png
    ( her bir işaret iki basamaklı bir sayı olduğuna göre)
    5425-1253=4172 şifreyi girip, kulp taktığımız yere tıklayınca kırmızı anahtar alıp çıkıoruz,teşekkürler...

    YanıtlaSil