2011/10/12

Maroya and Canned cat food



Yeni oyun


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

3 yorum:

  1. Aynı isimle oyun var ama aynı oyun mu bilemedim

    YanıtlaSil
  2. ilk ekrandan kırmızı top..
    sağ ekrana geçtim yastığın altından kedi resmi..we kedi :)
    sağ ekrana geçtim antreden yerden anahtar..
    sağ ekrana geçtim çöp kutusundan ciwciw resmi..
    çalışma masasının üstündeki kilitli defteri açtım anahtar ile maromayu yazısı..
    çalışma masasının en alt çekmecesinden bir resim daha..
    iki sağ ekrana geçtim yeşil dolabın kısmına maromayu yazdım sağ tarafından anahtar aldım..
    sağ ekrana geçtim bize yakın kapıya yaklaştım en üst sarı kilidini aldığım anahtar ile açtım kilidi aldım..
    sağ kilidi about yaptım yıldız 715 sayısı..
    bir sağ ekrrana geçtim çalışma masasının en üst çekmecesine 715 yazdım anahtar aldım..
    kapının ortanca kilidini aldım anahtar ile..
    aldığım kilidi about yaptım -341 sayısı..
    715-341=374 çalışma masasının ortanca çekmecesine girdim resim aldım..
    çalışma masasının olduğu ekrandaki tablodaki sıra ile resimleri yeşil dolaptaki yere dizdim...anahtar aldım..
    kapının en alt kilidini aldım anahtar ile..kapıdan içeri girdim..
    yeni odada soldaki sarı kutuyu açtım içindeki şey yere döküldü..
    buzdolabına tıkladım mawi bir şey wardı tıkladım kayboldu..
    sağdaki gri dolaba tıkladım tencere yere dewrildi..
    en son olarak çöp tenekesine tıkladım..( ortalığı dağıtırken kedi seçili idi..:)bitti end ile..
    teşekkürler;)

    YanıtlaSil