2011/10/15

Lodge Escape



Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

163 yorum:

  1. ay buda oynanmamış ne güzel
    slmmm

    YanıtlaSil
  2. pencerelerden mavi ve kırmızı anahtar
    kitaplıktan 4 kitap
    içerdeki oyuncak adamdan kağıt

    YanıtlaSil
  3. kiremit rengi kitabı açtım
    283
    409
    751 yaptım

    YanıtlaSil
  4. mavi kitabada burçları girecez sanırım

    YanıtlaSil
  5. akrep yengeç kova ve ikizler yaptım
    ama olmadı sanırım

    YanıtlaSil
  6. başka bişey yapamadım

    YanıtlaSil
  7. canım senden farklı olarak kapılı ekrandan bir sağ ekrana geçince pencereye yaklaştım gri anahtar aldım..ama bende burda kaldım

    YanıtlaSil
  8. 4. anahtarı bulamadım,neyse sonra dewam edeyim kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  9. resimdeki figürleri siyah kitaba uygulayacağız ama,ben de sadece birinci aktif diğer 2 düğme çalışmıyor.

    YanıtlaSil
  10. Herkese selam, kısa süreliğine geldim :) Sağolun sayenizde anahtarları buldum... Gri anahtarla da kırmızı kitabı açıp duvardaki tablodaki şekilleri yapıp yeşil anahtar aldım.. Sayılı şifrede biri dışarda kalıyor, muhtemelen ondan olmuyor...

    YanıtlaSil
  11. sayıların sağında solunda noktalar var, onların bir amacı mı var bilemedim :(( Gmz de yazmış yukarda eşitliği o şekil sağlıyor ama bişey olmuyor

    YanıtlaSil
  12. sayıların sağ tarafında gorunmeyen bir hat var

    YanıtlaSil
  13. elimizdeki 6 yı 13 yazılarının sağında gezdirince bir dikdorgen sekil çıkıyor, ama bir işe yaramadı.. Şimdi sayıların üzerinde yerleştirerek yeniden deneyeceğim bakalım.. çok az vaktim var, umarım olur bişeyler

    YanıtlaSil
  14. aldığımiz kağıtta ki krokide bina ışığı ve köpek ayağı yazıyor,tabloda ışığa tıklayınca köpek gölgesi çıkıyor ama birşey olmuyor

    YanıtlaSil
  15. Adsız muhtemelen elimizde boşta sayı kalmayacak.. o fazla sayıyı birinin üstüne ve ya altına yerleştirmek lazım ama ben artık ayrılmalıyım.. 1 saat sonra gelirim... Kolay gelsin sana

    YanıtlaSil
  16. teşekkürler eskiz

    YanıtlaSil
  17. ben pes ettim,eg 24 de rakamların piksel olduğunu,yapınca siyah anahtar alındığını yazmış biri amaa o da burçları yapamamış bırakmış.

    YanıtlaSil
  18. bir de burç kitabında 5 adet sembol eksik,2. eksik sembolun yerinde 3 var diğerleri boş,sayı kitabında 2 var (romen),diğer kitapta ise 4 var,burç sembolleri alt sağ dan sola doğru dizilmiş,umarım çözen olur

    YanıtlaSil
  19. Adsız sağol, bakayım ben de tekrar

    YanıtlaSil
  20. pixel var dedin diye büyüterek yaptım ama yine e olmadı .. Acaba kağıttaki 2=8=0 ı dikkate alarak farklı bir eşitlik mi yapacağız?

    YanıtlaSil
  21. kopya da yok :( takıldım ben de :(

    YanıtlaSil
  22. Kağıdın uzerinde bir saat işareti var... acaba 13 leri ona gore mi dizeceğiz ? kafam allak bullak oldu ya.. Ara versem iyi olacak sanırım

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Şu zodyak çemberinde acaba bunların karsısına gelenleri mi deneyeceğiz ki? Bir bakayım bakalaım

    YanıtlaSil
  25. Yalnız bu simgelerde oğlakla aslan bir garip.. yani burda eger sırayla gidiyorsa aslanın simgesi pek çok yerde oğlak gibi...

    YanıtlaSil
  26. Bir sitede burçların oldugu yerdeki sağdaki yeşil ışığı yakmışlar.
    ikizler-oğlak-aslan aslan yapmışlar... Oğlak ve aslan simgesini buradakine gore yazdım..

    YanıtlaSil
  27. Evet boyle olunca sağdaki ışık yeşil yanıyor... Sanırım 2=8 den yola çıkmışlar..

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. Geldim yine, hala bişey yok sanırım.. Diğer sitelere baktım.. Eg24 tekiler sağdaki ışığı bile yakamadılar daha...

    YanıtlaSil
  30. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  31. oralardamısın eskiz?

    YanıtlaSil
  32. uğraştım epey ama

    YanıtlaSil
  33. hiçbir adım gidemedim

    YanıtlaSil
  34. Burdayım adsız :) Bakıp duruyorum oyuna :) eg24ten de ümidi kestim... Şu sayıları yerleştirmekten de sıkıldım artık.. Pixel varsa bayağı bir piksel avcısı olmak lazım galiba :(( Bir türlü olmadı :(

    YanıtlaSil
  35. burc simgelerinin oldugu yerde sağdaki ışığı yaktım bir tek.. O da kopya buldum bir siteden.. Eg24 tekiler onu da yapamadı daha :(

    YanıtlaSil
  36. ben de yapamadım henüz birşey

    YanıtlaSil
  37. piksel adına 2 kat büyüttüm ama olmadı,dediğin ışığı da yakamadım

    YanıtlaSil
  38. Şimdi de explorerdan deneyeceğim son olarak.. Chrome da yuzde 300 e kadar büyütüyor.. explorerda 400 var.

    YanıtlaSil
  39. adsız burçların oldugu kitapta sırasıyla, kum saatine benzer şekli, sonra elini kaldıran adama benzer şekli ve kafasını kaldırmış yılan gibi olan sekilden 2 tane giriyor vealttaki sağ tuşa basıyorsun... Ne anlattım ama :)) Bak olmazsa resim alırım :)

    YanıtlaSil
  40. belki de 6 rakamını kullanacağız kalan rakam o,ama nerede bilmem,

    YanıtlaSil
  41. Tamam şöyle anlatayım boşluktan sonra 7. şekil, 12. şekil, 5. şekil,, 5. şekil ve alttaki sağ tuş...

    YanıtlaSil
  42. eg24 te birşey yok

    YanıtlaSil
  43. benim oyun sanırım dondu,giremiyorum dediklerini,2 ve 3 .tuşa basınca işlemiyor,sadece 1 ve 4 aktif,oyunu yeniledim ama eror veriyor

    YanıtlaSil
  44. Hmm evet az once benim de aynısı oldu adsız.. tekrar ac istersen.. Bu arada ben yuzde 400 büyütüp yine de beceremedim piksel avcılığını :( Hoş bulsam ne olacak ki anahtarı? Bulanlar da bişey yapamamış :(

    YanıtlaSil
  45. deniyorum ama açamıyorum,bıktım F 5 yapmaktan yarın deneyeceğim,açılmıyor,

    YanıtlaSil
  46. ve bişey daha buldum.... Farklı bir şekilde yapınca yine sağdaki yeşil ışığı yakabildim ben... Bunu nasıl yaptım bilmiyorum, tümüyle tesadüfi oldu..

    YanıtlaSil
  47. eminim sen bitirirsin...

    YanıtlaSil
  48. Bundan sonrası deneme yanılma olacak galiba :) 2=8 eg gore 2 ye 8 in degerini giriyoruz.. 3. şekil dışında neyi değişirtirirsek değiştirelim yeşil ısık sönmüyor.. Demek ki diğerini de bulursak o açılacak.. ne demek istediğimi anlatamadım sanırım ama..

    YanıtlaSil
  49. http://imageshack.us/photo/my-images/839/sembol.png/
    sanırım en iyisi bu.. Adsız anlatamadım ..

    YanıtlaSil
  50. eg24 e de yukledim resmi.. onlar belki daha çabuk ilerler..

    YanıtlaSil
  51. deneme yanılma işe yaramadı :(

    YanıtlaSil
  52. Acaba bu sayıların yerine konması ile ilgili bişey mi? Bu kadar da piksel olamaz herhalde.. Acaba dizilişi ile ilgili bir sıra mı var mesela? küçükten büyüğe ya da soldan sağa? Ya da yazılış şekliyle kolaydan zora ? İyice bulandı kafam :)

    YanıtlaSil
  53. eskiz verdiğin resimde tek 1 kutuda sembol var,eg 24 de biri gözlük aldığını yazmış ve sana teşekkür etmiş,zaten ondan sonra tek yorum var,o da eskizin full çözümü gönderdiğini düşündüğünü ama olmadığını yazmış.bir de boşlukların 90x91 rakamların ise 90x90 pixel olduğu sağda veya solda bir sınır bırakılması gerektiği yazılmış.

    YanıtlaSil
  54. Adsız çok teşekkur ederim.. Nasıl buldular acaba gözlüğü? Bir daha açıp bakayım ben de... Oyunumuzda da sorun olabilir bizim... Dun akşam oyunu bırakmaan once 1000 oranında büyüttüm ve rakamların yanındaki noktalara gore dayayarak da yaptım ama başaramadım ben :(

    YanıtlaSil
  55. Aldıııım gözlüğü :)))

    YanıtlaSil
  56. Adsız önce ilk ışığı yakıyoruz :))) Sonra her ayın altına kendi burcunun simgesini ekliyoruz.. Alttan gözlük çıkıyor.. Resim alayım sanırım daha iyi olur

    YanıtlaSil
  57. nasıl aldın eskiz?

    YanıtlaSil
  58. ben google dan bulup yapmıştım ama ilk ışığı yakamamıştım,başlangıç tarihlerine göre sıralamıştım

    YanıtlaSil
  59. http://imageshack.us/photo/my-images/221/zodyaktablolyb.png/

    YanıtlaSil
  60. Sanırım gözlüğü alınca oldu kağıtta bir yazı var.. Yanlış ceviri olabilir benim gözlüğüm ya da benim camlarım yazıyor..

    YanıtlaSil
  61. sağol eskiz aldım,şimdi o kağıtta gözlük yeri çıktı.

    YanıtlaSil
  62. ya da eşittir gözlük gibi birşey

    YanıtlaSil
  63. o yazıdaki gözlük yerindeki şekli de bir şeye benzetemedim ben ama :( Gözlüğü aldım diye sevindim ama şu sayıları bir türlü yerleştirmeyi de beceremedim.. sanırım o kısmını başaramayacağım :( Bir umut sen yaparsın belki :) O zaman en azından sonunu bana anlatırsın da ben de kendimi bitirmiş sayarım :)

    YanıtlaSil
  64. o sekil kitapları mı ifade ediyor acaba?

    YanıtlaSil
  65. Adsız ben biraz ara vermeliyim.. Oğlumun yemek saati geldi.. sanırım bir saate kadar gelirim.. Sana kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  66. hiç sanmıyorum,ama deniyorum...

    YanıtlaSil
  67. Geldim ama sanırım yeni bişey yok :(( İki günümüzü yedi ya şu oyun :)) Bir de çözmezsek, ona çok yanarım..

    YanıtlaSil
  68. eskiz şimdiye kadar yarım bırakmadım ama sanırım bu biraz zaman alacak,her sitede kopya bakıyorum o da yok

    YanıtlaSil
  69. eg 24 te biri ile yazıştım siyah anahtarı rakamları yaparak almış ve üzerinde yıldız işareti varmış,ama ikinci açışında rakamlar olmamış bir türlü.

    YanıtlaSil
  70. sanırım oyunun yapımcısı devreye girmezse çözülmemiş ilk oyunum olacak,

    YanıtlaSil
  71. Haklısın adsız... Ben de dün akşam bırakmak zorunda kalmıştım.. Rakamlar konusunda hala aynı şeyi savunuyorum. Bence pixel yok.. Bir sıralama var.. Ya da benzeri bişey. Tesadüfi o sıralama yerleştiren açtı bence... Yine de bilemiyorum tabi...

    YanıtlaSil
  72. Hmm adsız sitenin birinde tablodaki köpeğe tıklayarak pencerelerin altında bir buton bulmuşlar...Ben o kadar cok tıklamıştım ki, özellikle de ayakalara....nereye tıkladılar acaba?

    YanıtlaSil
  73. ve galiba o butonu gördükten sonra pencerenin birinin sağ pervazından diğer kitabın anahtarını almışlar.

    YanıtlaSil
  74. Evet buldum düğmeyi :))) Yaklaşık yerinin tıklıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  75. http://imageshack.us/photo/my-images/27/tabloc.png/

    YanıtlaSil
  76. düğmenin oldugu pencerenin pervazının sağ kısmından aldım anahtarı.

    YanıtlaSil
  77. diğer kitabı açtım harfler çıktı.. üstte harf, altta 4 harf var.. Sanırım anagram olacak..

    YanıtlaSil
  78. Alttaki Star olabilir ama üstteki bilmiyorum.. Yine mi pixel bu acaba?

    YanıtlaSil
  79. ikinci exit de olabiliyor

    YanıtlaSil
  80. İngilizce bilenler bir denese iyi olacak.. My car exit denedim ama olmadı.. Biraz işim de var şimdi... İşim hafifleyince dönerim.

    YanıtlaSil
  81. eskizim eski oyuna takıldın yenilere vakit ayıramıyorsun:))))

    YanıtlaSil
  82. Evet gmz :) Haklısın :) Arada oynuyorum yenileri de ama, takıldım buna.. Adım adım ilerliyoruz ya ondan da tümüyle bırakamıyorum;)

    YanıtlaSil
  83. scary time yazmışlar ama olmadı bu sefer de x dışarıda kaldı

    YanıtlaSil
  84. sonra üçüncü anahtarı bulmuşlar ve o garip gri cismi açmışlar,3 anahtar deliği bulmuşlar ben hala sözcük ve rakamları yerleştiremedim...

    YanıtlaSil
  85. Adsız, sanırım bu kitaptaki sayı ve harf yerleştirmelerini yapmadan olmayacak bu iş..

    YanıtlaSil
  86. scary time korku zamanı demekmiş.. Kağıtta korkuyu ve saati gösteren bir ibare vardı zaten :)) Oradan kopya vermişler, anlayana tabii :)

    YanıtlaSil
  87. olmuyor,ilk seferde yapan biri ikinci açtığında yapamamış,rakam sıralaması doğru ama yapanlar hep aynı şekilde yapmış.

    YanıtlaSil
  88. Neyse adsız benim çıkmam lazımm, sen çözersin umarım.. gelince ben de bakarım artık..

    YanıtlaSil
  89. sen hangi siteye bakıyorsun?ben eg 24 hariç oynayan site bulamadım,link verirmisin varsa

    YanıtlaSil
  90. Pardon adsız, yazar yazmaz çıkınca yorumunu görmedim.
    http://www.anafor.ru/forums/index.php?showtopic=19972
    translate ile bakıyorum tabi ;)

    YanıtlaSil
  91. Başka bir adsız...
    6 bütün rakamların üzerinde kalırken 8 ve 9 un altında kalıyor. üstüne koyamıyoruz. bi anlamı var mıdır acaba?...

    YanıtlaSil
  92. Başka bir adsız :) Hoşgeldin :)) Onu ben büyüklerin altında, küçüklerin üstünde kalıyor diye düşünmüştüm :) 7 nin üstünde kalıyor, çünkü o sabit demiştim kendi kendime :)

    YanıtlaSil
  93. hoşbuldum...
    haklısın sanırım bende yazdıktan sonra farkettim. aynı şekilde harflerde de var. kendimi aştım japon sitelerini inceliyorum :)))

    YanıtlaSil
  94. Tamam, başka bir adsız :) Umarım bişeyler bulursun ve bizi şu 3 günlük eziyetten kurtarırsın :)

    YanıtlaSil
  95. Walla tüm dünya bununla uğraşıyor. ispanyollar bıkmış bırakmış, ruslar sen zaten biliyon eskiz. japonlarda 3 gündür bununla uğraşıyor. eg24'e giremiyorum açılmıyor sayfa.
    Bu arada rakamların yanında ki noktaları farkettiniz mi? bi anlamı var mı aceba??

    YanıtlaSil
  96. http://escapegame.blog.shinobi.jp/Entry/2594/#comment
    buradakiler çıkmış ama google amcam iyi çevirmediği için bişey anlamadım. anlayan varsa bana da anlatsın pls. :))))))

    YanıtlaSil
  97. Başka bir adsız ;) Sağol, akşam bakacağım verdiğin linke... Ama sanırım translate olunca çok fazla sansımız yok gibi :(
    Rakamların yanındaki noktalarla ben de cok ugrastım, hatta onları sıralama gibi düşünüp, o noktanın oldugu tarafa bakan yere sayıları koyarak dizmeyi bile denedim ama başarılı olamadım :( Belki başka bir anlamı vardır ya da belki de tümüyle anlamzsızdır... Bir bilebilsem....

    YanıtlaSil
  98. ben ilk adsız,anafor ru sitesi sanırım rusça anlamadım,diğer adsızın verdiği site ise sadece kutu şeklinde göründü uzun çabalardan sonra

    YanıtlaSil
  99. adsız buraya kopyalarsan ben çeviririm.

    YanıtlaSil
  100. İlk adsız arkadaşım :) Tekrar merhaba :) Rusça siteyi google translate'den cevirmelisin, yoksa ben de Rusça bilmiyorum...
    Başka bir adsız'ın verdiği siteyi de kare görüyorsan, (ki çok anladığımı söyleyemeyeceğim ) muhtemelen japonca dil yüklü olmayabilir bilgisayarında.
    Onun verdiği siteye şöyle bir baktım da pek birşey çıkarmak mümkün değil gibi :(

    YanıtlaSil
  101. Olduuuuuu :))) Olduuuuuuu :)))
    Öncelikle scary time yazıp sarı anahtarı aldım.. Yüzde 300 ve ya 400 oranında büyütünce tam oturuyor yerine zaten..
    Siyah anahtar içinse, yine yuzde 300 ve ya 400 oranında büyütmek yeterli. 4,9 ve 8 sayılarında kenarda boşluk kalıyor.. Diğerleri tam oturuyor.. Yerleştirirken sola dayalı yerleştirmek gerekiyor.. resim alıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  102. http://imageshack.us/f/717/283dv.png/
    http://imageshack.us/f/831/409p.png/
    Ve nihayet 3 anahtar :)
    http://imageshack.us/photo/my-images/200/anahtarh.png/

    YanıtlaSil
  103. Grili blokların oldugu yerde alttaki kısmın sağındaki yer açılıyor ve 13 üstte 13 tane de altta anahtar deliği çıkıyor.. Gözlükle bakınca anahtarların üstündeki şekil çıkıyor 3 tane.. Anahtarları şekle gore yerleştirdim. Şimdi de kalan deliklere tıklanıyor, ama neye gore onu bilemiyorum :(

    YanıtlaSil
  104. Kağıtta 26712 5 sayıları çıkmış

    YanıtlaSil
  105. hmm sadece üst sıradaki deliklere tıklanabiliyor

    YanıtlaSil
  106. Rkamların toplamı 23 yapıyor 3 de anahtar var toplam anahtar deliğine eşit yani ama ilerleyemedim

    YanıtlaSil
  107. aralardaki boşluklar da 2-6-10-5 tane
    10 da 7-1-2 ye denk geliyor muhtemelen.. Ama alttakilere tıklayamıyorum :( Yoksa sayıları dolu boş diye gideceğim ama :( olmuyor :(

    YanıtlaSil
  108. İlk adsız ve başka bir adsız :) Nerdesiniz? Eminim çok az kaldı bitmesine.. Acaba benim oyunum mu sorunlu?

    YanıtlaSil
  109. azmine hayranım eskiz,ben de inatçıyım bu konuda ama senin kadar değil,gece rüyama girdi bu oyun,eg24 tekiler kiminin sağa kiminin sola ama her ikisine göre boşluk bırakılmayacağını yazmışlardı,oyunu açmadım henüz deneyeceğim.sağol ÜSTAT...

    YanıtlaSil
  110. eg24 bitirirse de sayende olur sanırım,ordaki 21me benim çözüme katkım hiç olmasa da..

    YanıtlaSil
  111. Adsız üstad falan değilim.. sadece aklıma takıldı, o kadar ... Benden once üstad denebilecek çook kişi var :) Üstad lafı benim yanımdan bile geçmez :) Sanırım son noktadayız, bu kadar uğraşınca bitmesini istiyorum :) Ama çok gec oldu.. ben bitirmesem bile sen ve ya bizden bir başkası bitirsin yeter bana :)

    YanıtlaSil
  112. 21me bu iyi oldu :) En azından sana isminle hitap ederim :) Adsız ve bir başka adsız olunca :) adsızlar karışabiliyor ;)

    YanıtlaSil
  113. ama ben herşeye rağmen rakamları yapamıyorum belki 10 saat harcadım ama olmuyor,büyütüyorum sola yaslıyorum ama olmuyor halaaaaaaaa,

    YanıtlaSil
  114. 21me sana onerim explorerdan açman oyunu.. özel büyütmeden yuzde 1000 oranında büyüt istersen.. Bir de en son 9,8 ve 4 ü düzelt bakalım.. Ben üç oyun açtım üçünde de son olarak 4 ü yerleştirmiştim.. etkili midir bilmiyorum

    YanıtlaSil
  115. siyah anahtarı 1213. denememde alabildim,tahmini tabii.

    YanıtlaSil
  116. bende 4 ile uğraşırken bir ara anahtar göründü ve biraz uğraştan sonra sabitlendi...

    YanıtlaSil
  117. Tamam 4 onemli o zaman :) sarıyı çok daha kolay alırsın eminim :)

    YanıtlaSil
  118. emin olma,4 kez büyüttüm,renkler farklı olduğundan kolay olacak gibi geldi,hiçbir harfin etrafında siyah boşluk çizgisi yok ama alamıyorum.

    YanıtlaSil
  119. Adsız birkaç kez dene olacak eminim... Ben gitmeliyim artık, iyi geceler sana...
    Kolay gelsin....

    YanıtlaSil
  120. harflere yarın devam yapamadım...

    YanıtlaSil
  121. bu arada sinir olduğum birşey var;eğer oyunu kapatıp ta bu rakamlarla yine uğraşırsam pes ederim,umarım olmaz bu,bir kaç kez puzzle çözmek için saatlar geçirip sonra oyuna yeniden başlayınca başıma geldi,sinir bozucu.

    YanıtlaSil
  122. Hahaha 21me :)) Aynısını ben de düşünmüştüm :) Dün gece 3 kez açtım, üçünü de yapmıştım ama, şimdi bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
  123. Neyse çok şükür ki, yaptım, oldu.. Dün akşam bıraktığım yerdeyim... Öğle arası ve ya arada fırsat bulunca devamına bakacağım ..

    YanıtlaSil
  124. Buna bakayım bir daha, umarım bugun çözülür ...

    YanıtlaSil
  125. Hala da bitmedi oyun :) Ama bir adım attım :)
    http://imageshack.us/photo/my-images/51/griblok.png/

    YanıtlaSil
  126. Aldığım kitapta " Elohim Essaim Elohim Essaim
    Frugativi et Appelavi" yazıyor

    YanıtlaSil
  127. Google'dan aratınca bu isimde bir oyun çıkıyor ama...

    YanıtlaSil
  128. Elimizdeki kağıtta book - floor yazısı çıkmış.. kitaptaki yazılar da tıklayınca renk değiştiriyor

    YanıtlaSil
  129. http://www.odaoyunlari724.com/2011/01/elohim-essaim-frugativi-et-appelavi.html
    Biz de oynamışız oyunu ama ben oynamamışım :( Oyunla ilgili bişey mi ki acaba?

    YanıtlaSil
  130. bu oyunu bitiremediniz mi yaa..
    bulaşsam mı acaba:))(K)

    YanıtlaSil
  131. Gel Elacım gel :)) Başla sen de :)) Ben kısa sureliğine gelebildim zaten, en çok yarım saat daha bakabilirim...

    YanıtlaSil
  132. yazıya baktım ibranice, latince ve ya fransızca değil..

    YanıtlaSil
  133. kağıtta bir de yıldız sekli ve 1-2-3 yazısı da çıkmış...

    YanıtlaSil
  134. yok yok hiç bulaşmayayım ben bu saatte sana kolay gelsin tatlım:)

    YanıtlaSil
  135. Elohim ibranice tanrılar anlamına geliyormuş, ama tümüyle aratınca bişey cıkmıyor.. Bir dua belki de...

    Tamam Elacım.. Muhtemelen ben de bitiremeyeceğim... az sonra ayrılmam gerekiyor.

    YanıtlaSil
  136. kitaptaki yazıların hepsini sarı yapınca cıkıyormuş, kağıttaki yıldız şekli ve 1-2-3 yazısı.

    YanıtlaSil
  137. Bu 1-2-3 nereye girilecek acaba? Kitaplardaki I, II, III mü acaba?

    YanıtlaSil
  138. book floor derken acaba kitapları kitaplığa mı yerleştireceğiz ki?

    YanıtlaSil
  139. Çıkış kapısının önünde sanırım bazı işaretler çıktı.. yerde..

    YanıtlaSil
  140. sayı ve rakamlardan oluşan bir şifre :)

    YanıtlaSil
  141. kitaplara gore girilecek sanırım ilki dışta kalan X, ikincisi dışta kalan 6 , 3 de sanırım mayısın burç işareti olacak

    YanıtlaSil
  142. burç simgesini işaretleyemiyorum ama :(

    YanıtlaSil
  143. ve çıktım :))) üçüncü için ortaya biryere tıklanıyor.. çıkıştaki manzara çok guzel :)) yarın tam olarak nerelere tıklayacağıma bakacağım ;)

    YanıtlaSil
  144. en dıştaki X, ortadaki 6, içerde de sanırım once boğa simgesine ve ortadaki yıldıza tıkladım..
    herkese çoook teşekkurler :)) Bayağı zorladı :)

    YanıtlaSil
  145. sana eşlik edemediğim için üzgünüm

    YanıtlaSil
  146. özel 1000 de bile beceremedim ne sayı ne harf dizisini,bu kez beceremedim diyerek bırakmalıyım...

    YanıtlaSil
  147. ilk kez bir oyuu yarıda bırakıyorum,gerçekten çok uğraştım,dün bari rakamları yapmıştım,olmadı artık....

    YanıtlaSil
  148. 21me, sayılarda 4,8,9 , yazıda da genelde E harfi .. Biraz uğraşırsan olacaktır eminim.. Ben en az 6 kez açtım, 15-20 dk ımı alıyor genelde yerleştirmek.. Bugun de son kısmını nasıl yaptığıma bakmak için tekrar açmayı düşünüyorum.. Yeni bişey keşfetmiş olursam yazarım..
    Bu arada sen oyunu yarıda bırakmadın ki, bitirdin :) Kapıdan çıkarken gördüm ben seni :)

    YanıtlaSil
  149. Bunca gündür oynuyorum, sayılarda ilk kez bugun başıma gelen bir şey :) Once zor diye 4,8,9 yerleştireyim dedim.. Onları yerleştirince, diğerlerini yerleştirmeden açıldı ve siyah anahtar aldım :)

    YanıtlaSil
  150. Tekrar açtım ve çıktım ama sonda nereye tıkladığımın tam farkında değilim.. Oncelikle en ortada boğa ve ikizler simgesine tıkladım, sonra da sanırım işaretlediğim kısımda bir yerlere tıkladım..
    http://imageshack.us/photo/my-images/14/sonsimge.png/

    YanıtlaSil
  151. 21me, sayıları yerleştirmekle uğraşma, 4,8,9 u yerleştir açılıyor.. tekrar denedim şimdi.. Harflere de bakacağım az sonra

    YanıtlaSil
  152. when you do all the writtings in the book as yellow,something occurs near to exit door,exactly ı cant remember but,out of the shape was x,inner 6 the inner was which belongs to may,the other i dont remember,ı hope you can exit too!

    YanıtlaSil
  153. selam eskiz bunu kopyalaman ve eg 24 e yollaman için yazdım,ben pes ettim,belki sonra uğraşırım,eg24 de iki kez sayende ilerlediler onları yanlız bırakma,selamlar...

    YanıtlaSil
  154. 21me yazdıklarını şimdi gördüm, teşekkur ederim :) Ama burda yazdıklarımı ingilizceye cevirerek sen de paylaşabilirsin eg24 tekilerle.. Önemli olan bulduklarımızın paylaşılması.. Şimdi senin yazdıklarını aynen kopyalayıp yapıştırıyorum eg24'e ( Burda kötü bişey yazmıyor di mi :)))) )

    YanıtlaSil
  155. emin ol yok öyle,bu senin emeğin sen de kalsın,ben yazmıyorum,eğer oyunu bitirirlerse yazarım kendi sitemizde oynadığımızı.

    YanıtlaSil
  156. eg 24 den biri daha bitirmiş,ve sana teşekkür ediyor,sanırım ikinci o,

    YanıtlaSil
  157. eskiz,sana öncelikle teşekkür ediyorlar,ama ben denedim yine ve YAPAMADIM...

    YanıtlaSil
  158. twin2 bitirmiş,sayende...

    YanıtlaSil
  159. Teşeşkkur ederim 21me... Bugun ikinci bir kez daha bakam sansım olmamıştı.. Az once açtım.. Sayıların oldugu kitapta sadece 4,8 ve 9 u yerleştirince açılıyor kapak.. Sen anahtarın çıktıgı yeri de gorecek şekilde ayarlarsan, her hareketinde yakalama sansına sahip olabilirsin..
    Harflerin oldugu scary time yazısında da sesli harfleri yerine takınca açıldı.. Diğerlerinin üzerinde durmadan sadece seslileri yerine takmam yeterli oldu.
    Oyunun bitiminde de ortada işaret ettiğim yıldızın köşe uç kısımlarına tıklarken açıldı.. Üstten başlamıştım sağ alttakine tıklayınca açıldı kapı..
    Umarım yardımcı olur bu yazdıklarım.. Üstelik twin2 değil sen daha once bitirdin bence.. sonucta twin2 ye yardımcı olan yorumu sen yazmıştın.. ben sadece kopyala yapıştır yapmıştım.
    Tekrar teşekkurler...

    YanıtlaSil
  160. ben sadece çevirdim eskiz,negesta da çıktı ve sana teşekkür etti,bir ben kaldım,iyi geceler...

    YanıtlaSil
  161. 21me .. sen ceviriyi yazmasan o iki arkadaşa ben bişey anlatamazdım ve onlar da bitemezdi..
    Bu arada sana nasıl yardımcı olabileceğimi bir bilsem...Ama bir türlü beceremiyorum anlatmayı sana.. Aslında bir iki kez acsan kendince bir yöntem geliştiriyorsun.. Ve sonra da gerisi geliyor..
    Oyunu bitirmeyen bir sen kalmadın bu arada, Ruslar da çıkamadı.. Rusça bilsek, onlarla da paylaşırdık..
    iyi geceler sana da...

    YanıtlaSil