2011/10/29

Living Room Escape



Yeni oyun.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. bir geldim 3 oyun birden geldi,eline sağlık şeker paremm :)

    YanıtlaSil
  2. bundan başlayayım bakalım..

    YanıtlaSil
  3. masanın üstündeki saksıyı dewirdim içinden anahrtar..
    mawi dolabın alt çekmecesini açtım çekiç..
    solda duwardaki dolabın kilidini kırdım sprey..
    karşıdaki tablodan bıçak..
    karşıda duwardaki aynaya sprey ile tıkladım..

    YanıtlaSil
  4. sağdaki koltuğa yaklaşıp oturulan yerini kestim bıçak ile anahtar..
    büyük dolabı orta bölümünü açtım anahtar ile kıyafet..
    aynayı sildim kıyafet ile sayı...
    sayıyı yerdeki kutuya girdim anahtar..
    sol kapıda da anahtarı kullandım, bitti..

    YanıtlaSil
  5. bu ne yaa pis hayvan çıkıyor boya diyor bu nasıl kaçış oyunu girilmiyorki oyuna

    YanıtlaSil
  6. selam emirbenemir, oyunun linkinde bir sorun yok,tekrardan açtım oyunu, açıldı..

    YanıtlaSil