2011/10/20

Kidnapped for Life



Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

9 yorum:

  1. yorum geldimi die bakıorum dikate almayın bu yazıyı :)

    YanıtlaSil
  2. masada donut altında 1918
    yastığın altında üçgenler

    YanıtlaSil
  3. yatak altından bıçak
    üsteki yastık altından parmaklara takılan silah
    ışığın altında renkler mavi kırmızı yeşil sarı 3. çekmeceye girdim puzlle
    sağdan 2. çekmeceye 1918 girdim puzlle
    küvette sabun altından da bi parça

    YanıtlaSil
  4. sağ 1. çekmeceye 17,397,893,81 girdim kargaburnu
    küvetteki ördekten bıçakla bi barça

    YanıtlaSil
  5. sağ alt çekmcede yastık altındaki şekilleri köşeye
    kalan + şeklinde boşluğa masada kutu altındaki şekli uyguladım anahtar
    kargaburnuyla wc nin solundan parça

    YanıtlaSil
  6. küvetli ekranda sağ altta defterin altındaki yeri parmaklara takılan aletle açıyoruz bi barça daha
    yıldız şeklinde puzlleyi spirtus ve aura üstte olucak şekilde yaptım tornavida
    tornavidayla küvetin üzerindeki lambadan puzle
    1 puzlle kaldı

    YanıtlaSil
  7. neyse sonra bakarım çıkmam gerek

    YanıtlaSil
  8. ingiliz anahtarıyla musluktan son parça
    ve çıkış

    YanıtlaSil