2011/10/09

Island Escape



Yeni oyun,İyi eğlenceler



Oynamak için tıklayınız…

12 yorum:

  1. gene yapamamışım :))

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlar oyunu ben tasarlamadım. Tasarlayanın sitesi olmadığı için büyük oyun sitelerden birinde paylaşmıştı. Bende ekleyip kendi linkimle verdim. :D Kolay gelsin. Bo leğlenceler.

    YanıtlaSil
  3. düzeltmeye çalışçam canım :)

    YanıtlaSil
  4. herkese selam :)
    ilk ekrandan halat ve halatın üstündeki tahta parçasını aldım
    3. ekrandan elma ve balta aldım baltayla tavşanların ordan ağacı kestim uzun tahta parçaları oldu merdiveni tıklayınca gemi oldu
    tahta parçasınla tavşanları tıkladım et oldu aynı ekranda inek kafatasının altından anahtar
    anahtarla ilk ekranda kutuyu açtım harita
    merdivenli ekrandan altta, çakmak aldım kaldım

    YanıtlaSil
  5. halatla şişedeki haritayı aldım haritanın 1 parçası kaldı

    YanıtlaSil
  6. herkese selam..bende başlıorum :)

    YanıtlaSil
  7. çakmakla mağaradaki üstte resmi tıkladım son harita bitti teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  8. hoşgeldin hily kolay gelsin bende herkes gitti sandım :))

    YanıtlaSil
  9. yeni oyun war ona geçelim istersen

    YanıtlaSil