2011/10/27

House of Sleep


Yeni oyun. İyi oyunlar


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

166 yorum:

  1. cok yavas yukleniyor...

    YanıtlaSil
  2. benimkü yeüklemio bile:)

    YanıtlaSil
  3. Haunted Crypt Escape 4 - The Dark Tunnel e geçiorum ben

    YanıtlaSil
  4. tamam ama pencereyi kapatma yuklesin..

    YanıtlaSil
  5. oyun açıldı ama çok koykuom :)

    YanıtlaSil
  6. eskisimmm nerdesinnn yaaa

    YanıtlaSil
  7. ilk ekrandaki kapıyı soldan sağa sürükledim içeri girdim..
    anaaa amaç hayalet bulmak sanırım 2 tane buldum şimdilik

    YanıtlaSil
  8. ewett eskiz amaaa .. :))))

    YanıtlaSil
  9. hafıza oyunu oynadım raftaki bebeklerle anahtar aldım
    sürgülü kapıyı çekerek girdim çok dolaştım
    yelpaze aldım iskeletin gözünden aldım sanırım.
    12 tane de hayalet adam topladım toplam 50 olması lazım

    YanıtlaSil
  10. içeri girdiğim yerde karşıda iki tane ok wardı ben soldakini seçtim sandık gibi şeye tıkladım yaklaştım sürükledim kapağını açıldı dikiş makinesi imiş koluna çewirdikçe hayalet oluşmaya başladı...

    YanıtlaSil
  11. kafa göz burun eşleşmesi var ama japonca lazım yapamadım

    YanıtlaSil
  12. cansuyu selam sifre yerini yaptinmi?

    YanıtlaSil
  13. selan cansuyucum hoşgeldin..
    ben koyka koyka oynuorum :) 4 tane topladım şimdilik..çok karışık o bakımdan nerde ne bulduğumu ifade etmemde zorlanabilirim...bir tane şifre yeri war..kutuların üstündeki yanyana 3 tane hayalet olan yere tıklaınca şifre yeri gelior,tam olarak burdayım :)

    YanıtlaSil
  14. ufukum peşindeim bende, yalnız bıyakma beni :)

    YanıtlaSil
  15. paçana yapışan hayalet deil benim koykma yani benden tamam mı ahahah:)

    YanıtlaSil
  16. tw yi açıp bekledim bir hayalette ordan...

    YanıtlaSil
  17. ahahaha.. korkma kuzum burdayim :)))

    YanıtlaSil
  18. ilk ekrandaki kapıyı sağdan sola sürükledim bir hayalet de ordan..

    YanıtlaSil
  19. kapıdan içeri girim ( anahtar otomatik kullanılıo ) başka yerdeim..

    YanıtlaSil
  20. tavandan sarkan kollar var ...

    YanıtlaSil
  21. 6 tane hayalet buldum deil 50 10 tane bulacağımdan şüpheliyim :)

    YanıtlaSil
  22. gördüm ufukum da pek oralı olmadım :))

    YanıtlaSil
  23. geldim geldim, zaten bu oyunu açmıştım ben gelen kadar buna gelirsiniz diye :9 hemen yakalamaya calışıyorum sizi

    YanıtlaSil
  24. şifreyi bulamadım
    göz burun eşleşmesini kopye mi çeksek acaba

    YanıtlaSil
  25. tahta kapıyı sağa sürükledik içeri girdik ya iki tane ok war sol oka tıklaıdm merdiwenli bir yere geldim yukarı çıktım...mumlar olan bir odaya geldim...burdada hayaletler war

    YanıtlaSil
  26. hayalet kafası war odanın birinde mause hareket ettikçe gözler oynuor..

    YanıtlaSil
  27. Tam da oyununa gelmişim :( Bu oyun hiç bana gore değil aslında.. Bir de gece yani :( Bulduğum hayalete tıklıyorum, karmakarışık bir yer burası :(

    YanıtlaSil
  28. yelpazei aldım bende bir yelpaze 11 hayalet dolanıorum

    YanıtlaSil
  29. alıştım ben eskizim alışıosun bi süre sonra :)oo sende mi burdaydıın hayalet kardeş,nerelisin bakim sen japonca konuşçaksan hiç konuşmayalım diorum gösün kapalı muhabet etmeye bak,koyktuğunu belli etmee:)))

    YanıtlaSil
  30. ufukum 20 taneyi ne arada derede buldun :))

    YanıtlaSil
  31. Sanırım 16 oldu.. Bir panel var ışıklarını yakıyorum sönüyor, bir de 3 tane kukla var altına sayı girilecek onlarla ilgili ipucu da bulamadım

    YanıtlaSil
  32. tünel gibi bir yerdeim solda bayrak asılı tahta parçalarınınn olduğu ekranda bayrak wari yere tıklayınca yukarı ok war tıklayınca tünel gibi bir yer war..

    YanıtlaSil
  33. o ışıklı panelin ordayım bende eskizim yani yanındayım o ekranda iken işte bayrak gibi şeey tıkla tünel war

    YanıtlaSil
  34. anaa ışıklı yeri yaptım ben şimdi pasif oldu ama nasıl yaptım bilmiorum bir ışık bir sönük şeklinde yaptım...bir düz bir ters gibi yani...yada ters düz:)

    YanıtlaSil
  35. pasif oldu o ışıklı panel,ama hayalette alamadım başka bir yerde bir şey oldu sanırım,umarım olmuştur we bana 30 tane hayalet werir..:))

    YanıtlaSil
  36. isikli panel mi...eskizim hg :))

    YanıtlaSil
  37. Hilym yapamadım olmadı ama tunele çıkınca 17. hayaleti buldum, sağol kuju..

    YanıtlaSil
  38. 18 tane oldu keşfetmediğim bir yer buldum...her tarafın kağıt parçaları ile kaplı olduğu odalar...ws

    YanıtlaSil
  39. hilly ben de ordayim :)

    YanıtlaSil
  40. Sağol ufukcum hoşbuldum.. Gece gece hayalet arıyorum ve halimi bir gorseniz :) Az kaldı vazgecebilirim :)

    YanıtlaSil
  41. o kağıt kaplı odaya gidiş;
    dikiş makinesinin olduğu ekranda bir sol yapınca kapı war içeri girince yeni yerler keşfettim hayaletler ( çamaşır makinesi gibi bir makine wardı wanayı çewirince hayalet aldım...)

    YanıtlaSil
  42. 20 tane buldum hayalet benim için büyük başarı:)

    YanıtlaSil
  43. kuyu falan var ben ordayim

    YanıtlaSil
  44. ellerin sarktığı yerde kapı wardı dışarı çıktım bahçeye sanırımm...

    YanıtlaSil
  45. Sağol hilym 21 oldu benim de..

    YanıtlaSil
  46. biraz daha normal görünümli bir ewe girdim

    YanıtlaSil
  47. Hmm 22 olmuş benim ama ben bahceye çıkamıyorum.. Birşeyi eksik yaptım muhtemelen dönüp dolanırken ...

    YanıtlaSil
  48. ellerin oldugu yeri nasil gectin hillyim :)

    YanıtlaSil
  49. ışıklı panelin orda bayrak gibi şeye tıklayınca uzunca bir merdiwen war demiştim ya o mediwenden yukarı çıktım sağa geçtim kız wardı kıza tıklaıdm yelpazei aldı..yerine kırmızı bir item werdi.....

    YanıtlaSil
  50. ufukum yanlışlıkla çıktım o ewden bulursam hemen yazacağım o ellerin olduğu yeri arıorum :)

    YanıtlaSil
  51. bende 21 hayelet oldu..

    YanıtlaSil
  52. sanırım o kırmızı itemden 2 tane daha bulmamız lazım,totaldede 3 item bulacağız sanırım...item yerlerindeki boşluğa bakılırsa..

    YanıtlaSil
  53. bu sarkan eller nerdeydi yahu bulamıom iyi mi

    YanıtlaSil
  54. benimde kafam karisti ...

    YanıtlaSil
  55. Hilym Tv nin solundaki kapıdan girince çıkıyor eller

    YanıtlaSil
  56. ufukum;
    dikiş makineli ekrana geldiğinde iki sağ yap..karşında kapı olacak...
    içeri girdiğinde solda bayrak war ( adı her ne ise ) o bayraklı yerde de ışıklı panel war...gri bir kutu war yaklaşınca ona düğmeler war basınca ışık yanıor... bayrağa yukarı ok yapınca yukarı çıkacaksın merdiwenlerden...hayalet alınıor burdan bir tane ...sağ ekran yapınca kız war yelpazei werip kırmızı item alıorsun karşılığında...
    kujum sanırım o paneldeki ışıklı yer yapılınca o ellerin olduğu yerdeki kapıdan çıkılabilior, eksiğin bu olabilir..

    YanıtlaSil
  57. kujum çok sağol yaa geldim ellerin olduğu yere :)

    YanıtlaSil
  58. paneli yapamadım ben evet kuju.. bir açık bir kapalı denedim ama olmadı, tam tersi de olmadı... Bir ipucu da yok bunun için oyunda...

    YanıtlaSil
  59. ewet tam olarak o dediğin yerdeki 3 tane el sarkıor yaaa karşıdaki yer/ kapı diyim artık üstünde mawi ışık yanıor....we tekrardan bahçeye çıktım...
    kızlar o dediğim gri paneldeki ışıkları deneyin emin deilim nasıl yaptım :S yaptığımı şurdan anladım..bir daha o gri panele yaklaşamıorum...tıklayınca kararıo heryer...

    YanıtlaSil
  60. yeni oyun açayım kujumm

    YanıtlaSil
  61. aaaaa oldu :)) denerken oldu :) 2,3,5 acıktı sanırım.. Ya da tam tersi:)

    YanıtlaSil
  62. yaw gene yaptımm hızlı hızlıı ama neydi...bir daha açıcam :))

    YanıtlaSil
  63. Vee diğer eve gectim :))) Burası pek normal sayılmaz ama :)

    YanıtlaSil
  64. Pardon 2,4,5 olacaktı.. Ya açık ya kapalı.. Bir deneyin bakalım..

    YanıtlaSil
  65. kafam karıştı :S eskizim tekrardan yaklaşamıorsan bil ki olmuştur...

    YanıtlaSil
  66. ben bu ewde hiçbişi yapamadım kujum

    YanıtlaSil
  67. 21 hayalet kırmızı item kalakaldım

    YanıtlaSil
  68. o evde gördüğümüz maskenin şifreli kuklasının yanında evi gösteren bir foto gibi bişey var.

    YanıtlaSil
  69. ortada havuz vinc gibi bisey var ordayim ben siz nerdesiniz..

    YanıtlaSil
  70. Sanki kitaplığı gosteriyor.. Ki,tap sayısı mı girilecek acaba?

    YanıtlaSil
  71. Ufukcum ben yeni girdiğimiz evdeyim kitap sayıyorum bir ihtimal uzerine :)

    YanıtlaSil
  72. ben yeni ewde maskeli ekrandayım ufukum..
    eskizim foto duwardaki mi dicem ama başkası sanırım

    YanıtlaSil
  73. hilym 3 tane kukla var ya alt kısmında sayı girilecek.. Onlardan 2 sini bulduk.. biri de bu kitaplıktaki.. ve onun kuklasının eteğinde bir foto gibi bişey var..
    Eg24 ne alemde baktınız mı hiç? Oraya bir baksak diyorum...

    YanıtlaSil
  74. http://imageshack.us/photo/%20my-images/155/face2z.jpg%20/

    http://imageshack.us/photo/my-images/820/face1l.jpg/

    eg den baktım bişi anlamadım ama

    YanıtlaSil
  75. eg bulmuş iki tane daha itemden bulmuş kırmızıyı bulduk biz onlar mawi we sarısınıda bulmuş sanırım
    o iki şifre ney kujum

    YanıtlaSil
  76. Hmm baktım kırmızı seye fasulye demişler.. Mavi ve sarısını da bulmuşlar..
    Sanırım yüz olandan hepsini üstüste koyun onlar yerine gider gibi bişey demişler ama tam anlamadım.. Ona bakacağım şimdi..

    YanıtlaSil
  77. kağıtların olduğu kapı açılacakmış sanırım pek bir şey anlamadım sizde bakın isterseniz benim kafa gitti zati yerinde deildi :)

    YanıtlaSil
  78. Olduuuu yaptım sağol hilym resimlerden anladım...

    YanıtlaSil
  79. şifre yeri olan 3 heykelin kafalarının bilimum yerlerdeki maskelerin yüzleri ile aynı olduğunu yeni farkettim :))

    YanıtlaSil
  80. Hilym hepsini üstüste getiriyorsun o beşgenlerin. en ustteki, besgeni en alta koyuyorsun.Beşgenler kendince bazısı alta bazısı uste giriyor.. Buna gore en ustte kalanı en alttaki yere getiriyorsun.

    YanıtlaSil
  81. Sadece oldu ama başka bir şey olmadı :( Yanlış yaptım desem sabitlendi ama...

    YanıtlaSil
  82. http://imageshack.us/photo/my-images/820/face1l.jpg/
    bunu yapamıorum ben

    YanıtlaSil
  83. Altta kağıtlerin oldugu yerde kütüğün üstünde kağıtlar var, onları birleştirmek gerekiyor

    YanıtlaSil
  84. diğer resmi yaptım da bunu yapamıom ben
    http://imageshack.us/photo/my-images/820/face1l.jpg/
    olmuor bu uzamıor 5genle yetişmior yani kısa kalıor

    YanıtlaSil
  85. ay yok yapamadım ben we pes ediorum...

    YanıtlaSil
  86. bu oyunda kabak yok ama kabak tadı werdi bana :)
    walla pes ediorum...kolay gelsin kıslar size...

    YanıtlaSil
  87. Kujum hepsini bir noktaya cek. Ama cekerken dikkat et bazısı uste giriyor, bazısı altta kalıyor. Tam üst üste getirme de bir kısmını birleştir o zaman daha net goreceksin. her sekilde ustte kalanı en alttaki besgenin üzerine koy.

    YanıtlaSil
  88. Kağıtçıklara tıkladıkça yön değişiyor.. Hala beceremedim doğru sekilde yapmayı :(

    YanıtlaSil
  89. Aaaa besgenler yetişmiyorsa yapmıssın o zaman sen :) yapınca yetişmiyor çünkü :)

    YanıtlaSil
  90. o kağıtlar ne bilmiorum ama eg den anladığım kağıtları döndürücekmişsin öyle yazmışlar sonra kapı açılacak sanırım wer mawi fasulye...yanlış da çewirmiş olabilirm...
    yok kujum pes ediorum ben :S
    öpüldünüz tarafımdan, ii oyunlar ii geceler...

    YanıtlaSil
  91. yapmışmıyımmm nasıl yani :D

    YanıtlaSil
  92. Oldu yıldız sekli üstte kalacak sekilde kolona yerleştiriyoruz kağıdı..

    YanıtlaSil
  93. kujum kağıtlar kütük nerdesin bakem sen :)

    YanıtlaSil
  94. Ormana çıktım.. Hayalet kaynıyo burası :/
    Hilym kağıtlı yerdeki ahşap kolona tıkla...

    YanıtlaSil
  95. 100. yorum benim mi acaba :o)

    YanıtlaSil
  96. deilmiş seninmiş kısmet :)

    YanıtlaSil
  97. Aaaa ne oldu anlamadım oyun bitti.. Sana yorum yazayım derken.. savelemiştim ama umarım çok zaman geçmemiştir üstünden.

    YanıtlaSil
  98. girdim o kapıdan kujum kağılat war dönüo yer değiştirio,napçam

    YanıtlaSil
  99. Kujum birleştir onları yıldız gibi sekil üstte kalacak.. ben de yetişmeye çalışıyorum sana..

    YanıtlaSil
  100. geldim... Merdivenin yanındaki kapıdan girdim. Ormana sonra giderim olmazsa.. Hilym save yapmayı unutma bu arada.

    YanıtlaSil
  101. tamam yaptım sanırım dikdörtgen alana kağıtları yerleştirioruz doğru olarak ( ki doğru ise sabitlenior )

    YanıtlaSil
  102. Bu arada 25 olmuş benim hayaletler...

    YanıtlaSil
  103. kağıdı yaptım kujum sonra noluo :)
    cansuyu ufuk nereye gittiniz yahuu

    YanıtlaSil
  104. tamam ormanıda buldum

    YanıtlaSil
  105. 3 tane kuklanın ust kısmından da ok çıktım yukarıya çıkıp 2 tane daha aldım.oldu 27..

    YanıtlaSil
  106. ormanlık yerde ewin içinden mawi item..hayaletimde 25 oldu daha yarısı duruo yaaa :(
    saweledim kujum sen diyince :))

    YanıtlaSil
  107. abooo hayaletler war ormanda alınmıorrr üstüne üstüne gelior sanırım bunlar köti hemen geri okla kaçtım :D

    YanıtlaSil
  108. Nasıl oldu bilmiyorum tam ama, sarı ve mavi fasulyeleri de almışım. ve 31 hayalet yakaladım.

    YanıtlaSil
  109. ben hala besgenlerle ugrasiyorum :(

    YanıtlaSil
  110. Burası bayağı korkutucu kujum. 34 oldu.. sarıyı da sanırım o kuklaların üst kısmından açılan merdivenden aldım.

    YanıtlaSil
  111. Ufuuk bak hily nin yolladığı resime gore yap.. Ben yukarıda nasıl yapıldıgını acıkladım. ama resimde yapılmış hali varmış.. Onu gormemiştim ben.

    YanıtlaSil
  112. ormanda iken sağa giden bir ok war orda alınmayan hayaletler war

    YanıtlaSil
  113. Üst kata çıktı karsıdaki yer de açılmış 3 tane de oradan aldım.. oldu 37..

    YanıtlaSil
  114. mawi item ; ormanda ewde
    sarı item..
    şifreli yanyana 3 hayaletin üstünden açılan yeni ok lu yere tıklayınca gelen ekranda....

    YanıtlaSil
  115. benim 30 oldu..
    ufukum ben sadece bu şekilde yaptım maskenin üstünde ışıklar çıktı hareketli bir şekilde..
    http://imageshack.us/photo/%20my-images/155/face2z.jpg%20/
    diğer linkteki resmi yapmaya koyulmuştum yapamadım,gerek de kalmadı bu resimdeki gibi yaptım...hiç bir şeyde olmamıştı...aktifti yani...o kağıtlı odaya gittim olmuştu...

    YanıtlaSil
  116. eskizim şifre ne buarada ben hala bilmiom

    YanıtlaSil
  117. 3 üç fasulyenin ne işe yaradığını buldum. ormanda sağa giderken çıkan hayelere ateş acıyoruz uzaklaşınca arka kısma gececeğiz sanırım.
    ufuk ne yaptın?

    YanıtlaSil
  118. merdiwenin olduğu ekrana geldim sağındaki kapıdan girdim ordanda hayalet aldım camdanda

    YanıtlaSil
  119. 36 hayalet kendimi aştım..

    YanıtlaSil
  120. evet 3 hayaleti öldürdüm arkaya gectim. ototbus durağı var. ilerde de hayaletler var. 40 tane oldu benim şu anda.

    YanıtlaSil
  121. yok artık:) ölmüo ki o hayaletlerrr dicem tuhaf kaçacak :)tırstım geri geldim:)

    YanıtlaSil
  122. Tren rayları boyunca ilerledim 43 oldu.

    YanıtlaSil
  123. ii öldürebilmişin kujum :) ben daha denemem :d

    YanıtlaSil
  124. ha gayret seninlen gurur duyuyorum :)

    YanıtlaSil
  125. kujum 3 fasulyen varsa oluyor. bir bak istersen mouse u tut onlara doğru :)

    YanıtlaSil
  126. ahaha geçtim o kısmıda tek tek halletim oldu..bende demin bi ona bi buna sıkıodum:)

    YanıtlaSil
  127. aa bitti :((
    öldürdüm ekrandaki yeni oka tıkladım bitti :S

    YanıtlaSil
  128. geri açtım sonuna kadar sawelemenin gözünü seweyim :) hiç kaybım yok :D
    kujum durak tam olarak nerde

    YanıtlaSil
  129. ben kaciyorum size kolay gelsin

    YanıtlaSil
  130. kujum sen 3 hayaletli şifreyi buldunmu o sayılar nedir?

    YanıtlaSil
  131. Şifreleri bulmadan 50 yi tamamlamak zor sanırım. eg24 e bir kez daha baksak iyi olacak sanırım..

    YanıtlaSil
  132. ufukum bende dayanamıcam artık pes etmek üzereyim kaldığımm yerden dewam ederim artık yarın..gözüm şaşı beş oldu iyice..
    cümleten ii geceler

    YanıtlaSil
  133. hilym öldürdüğün yerde sağ tarafta ağaçların arasında küçük bir kırmızı ok var, onu takip et..
    ufuk olmadı mı?

    YanıtlaSil
  134. kujum bende gittim küçücük yüreğime ağır geldi bu oyun :D
    2 parti oynayabileceğim bir oyun, gene ii sabrettim :D
    aydi kolay gelsin sana...başbaş :o)

    YanıtlaSil
  135. Tamam kujum. ben de bir 10 dk daha bakayım, sonrasında işlerime döneyim.. Evdeki işler kaldı bu arada..

    YanıtlaSil
  136. kanıma giriosun kujuu 42 :)

    YanıtlaSil
  137. iyi geceler ufuk, kuju ... tatlı rüyalar size.

    YanıtlaSil
  138. durakta bekleim otobüs gelir dicem ama orda bile hayalet war ki o gelen otobüsten ne hayır gelir bana :D

    YanıtlaSil
  139. :) Ben de 43 te kaldım.. Arıyorum bakalım . son itemi bulunca demir yolu ve bayrağın ust kısmı acılacak sanırım

    YanıtlaSil
  140. eg24 tekiler de kalmış.. Otobus duragında bırakmışlar.. içerden devam edeceğiz sanırım. çubuk gibi bişey almak lazım.. hiç gözüme çarpmadı öyle bişey ama

    YanıtlaSil
  141. benimde 43
    sen tahta merdiwenli yerin sağ yanındaki kapıdan girip aldınmı ordan da

    YanıtlaSil
  142. ellerin sarktığı yerde sol odada tahtalar çakılı kapı war ben oranın açılmasını bekliordum :D

    YanıtlaSil
  143. Almıştım hilym onu.. Şifreleri bulmak lazım galiba.. ama nasıl?

    YanıtlaSil
  144. ewet şifre kaldı bir tek sanırım

    YanıtlaSil
  145. bi sayı bilsek diğerlerini denerdim de olasılık çok fazla

    YanıtlaSil
  146. bayrağın üst tarafı dedğin yer açık demilmi zaten kujum kız wardı çatı da kırmızı itemi aldık

    YanıtlaSil
  147. Bir de şu şatonun ve tren raylarının uzerine konan kargaları kovalıyorum ben ama hiçbişey olmuyor.. Sanırım bıraksak iyi olacak... Yarına kadar eg24 te bulurlar şifreyi belki.

    YanıtlaSil
  148. Hilym 2 tane bayrak.. bir bayragı gördüğün ekrandan geri yaparsan, diğer bayragı görüyorsun.

    YanıtlaSil
  149. ewet kujum doğru diorsun...
    gördüm şimdi..ama sanırım benim şarjım bitti uyuyup kendimi şarj etmem lazım uyukluorum çünkü :=)
    sende yorma kendini daha fazla cicim..
    başbaş :)

    YanıtlaSil
  150. Tamam canım .. iyi geceler.. Ben de şimdilik pas diyorum..

    YanıtlaSil
  151. Kuklaların numaraları 51, 24 98

    YanıtlaSil
  152. Kütüphanenin oldugu odada kütüphanenin arkasından yeni bir kapı açılıyor.. Ordan ilerliyoruz. Şu anda 47 oldu bende..

    YanıtlaSil
  153. Bahceye çıkınca ışık seklinde son itemi de alıyoruz bir taşın arkasından.

    YanıtlaSil
  154. Aldığımız asa gibi bişey ve ust kattaki odalardan birinde elimie geliyor ama henuz bişey yapamadım

    YanıtlaSil
  155. Aldığım sey meşaleymiş sanırım.. Ordaki mumlardan biriyle yakmışım onu ve üst katta sağdaki odaya girince ordan başka bir odaya girdim.. Bir piyano var ve 48 oldu hayalet sayısı

    YanıtlaSil
  156. Tersten bakarken de aldım odaya oldu 49... Kaldı 1 tane. Onu nerden bulacağız bakalım?

    YanıtlaSil
  157. Aaaaa 50 olmuş :))) Amam hala içerdeyim :)

    YanıtlaSil
  158. Tekrar göl
    ün kenarına geldim.Orda bir hayelet tıkladım.. Birşeyler oldu.
    Ve ileriye tıkladım , artık trendeyim.. Bitti..
    Çook teşekkurler...

    YanıtlaSil
  159. yanlışlıkla yeni oyun açtım iyi mi :(((

    YanıtlaSil