2011/10/09

Hoshi Saga 8 - Dokuringo


Yeni oyun


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

36 yorum:

  1. mehtabım ben yüklüom kafaya göre, geldiğinde el atar üstünden geçersin şeker parem :)

    YanıtlaSil
  2. ilk bölümde soldaki yazıların üstünde iken el işareti çıkıor sola kayıdırnca yıldız

    YanıtlaSil
  3. geçen seferki daha bir kolaydı sanki:)

    YanıtlaSil
  4. 9986 yı yapabilen warmı

    YanıtlaSil
  5. slm
    9986 da kutuyu sol üst açıkmavi kareye tam olarak oturtunca kapağı açılıyor ve yıldız:))
    başka sorusu olan

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. selam canım teşekkürler 9982:)

    YanıtlaSil
  8. 9982 de bütün taşları en yukarı yapmıştım sonra sol alttakini en aşağı yaptım yeşil ışığa tıkladım

    YanıtlaSil
  9. hillyim en sol attaki kutuyu sonuna kadar tikla yesil bir kare var ona tikla

    YanıtlaSil
  10. tamam onuda geçtim :) teşekkürler canlar

    YanıtlaSil
  11. saati kaç yapmıştın hily

    YanıtlaSil
  12. saatle uğraşıordum bende gmzcim,yıldız oluor ama kabul etmior..her açtığımda o bölümü yıldızın yeri değişior,saatte..uğraşıorum canım

    YanıtlaSil
  13. kıslar ben gittim,kolay gelsin sizlere,malum yemek zamanı..görüşrüüz

    YanıtlaSil
  14. 9988- 9991- 9997 beni uğraştırıyor

    YanıtlaSil
  15. 9988 de sağdaki tuğlaları en sağ uca koydum ve ele tıkladım yıldızı buldum şükür

    YanıtlaSil
  16. 91 ve 97 yapamadım
    95 96 ve 100 açılmadı henüz

    YanıtlaSil
  17. yeni oyun war gel istersen canımcım:)

    YanıtlaSil
  18. nihayet 10000
    sonuncudayım ama bayaa zor bu hızlı olmak gerek

    YanıtlaSil
  19. yeni oyun war arkadaşlar

    YanıtlaSil
  20. 97,sol üstteki yazının (stage) s harfine sonra t ye sonra a ya sağ alltaki yazının r harfine ve yıldız

    YanıtlaSil
  21. gmz burdaysan 91 için yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  22. Nurcan ben de başlamıştım oyuna.. 91 çok kolaymış aslında :) saatin arkasının cevrirken solda i benzeri bir harfe basıyoruz hani.. O sırada saatin arkası donerken arkadaki koyu damlalı bir ekran var.. O ekranı yakalayıp yukarıya cekiyorsun..

    YanıtlaSil
  23. Ben de 9995 te tıklamaktan yoruldum 9996da da tam 10 sn yapmak gerekiyor sanırım milim farkla kaçırıyorum, daha doğrusu saliselik farkla :)

    YanıtlaSil
  24. ay inanmıyorum çok kolaymış :)

    YanıtlaSil
  25. çok teşekkürler eskiz

    YanıtlaSil
  26. 9996 için kronometre kullanın.. Çünkü başka türlü milim farkla kaçıyor... Kronometre ile tam 10 sn olunca yıldızım tamamlandı

    YanıtlaSil
  27. 9995te de üstteki oklardan cok almayın bence.. ben cook aldım, sonra tam denk getirirken 1 ve 2 deki sayıları kaçırdım :( Şimdi baştan başladım..

    YanıtlaSil
  28. 9995 için 12345 kez tıklamak gerekiyor.. 6 ve ya 7 oku kontol edebiliyorsunuz.. Son 1 ve 2 nolu yerleri yaparken sadece tek okun besgenin içinde olmasını sağlayabiliyorsunuz...

    YanıtlaSil
  29. 10000 de cok zorlanıyorum :(( Yazıyorum ki gecerim belki diye :)

    YanıtlaSil
  30. eskizim msne gelebilirmisin canım

    YanıtlaSil
  31. 10000i hala gecemedim.. yuvarlak bombaları gecemedim :(( Yok mu bunun kolay yolu acaba?

    YanıtlaSil
  32. Arkadaslar, 95 le ilgili o fazladan okları bir yılan gibi düşünüp sürükleyebiliyorsunuz.. Az once tekrar denedim, çok cabuk bitti... Eski cep telefonlarında bir yılan oyunu vardı, bilen arkadaslar.. Ben ona benzettim, ucundan tutup besgenin dısında suruklerseniz sonlara dogru sadece tek okla 12345 i bulabilirsiiniz...

    YanıtlaSil
  33. arkadaslar ben 9988 de takılı kaldım yukarda yazılı olan sekilde defalarca denedim ama olmuyor yardım lütfennnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  34. the thief, ilk 4 tane dominoya hiç dokunma.. diğer 2 taneyi de birini sağ uca, diğerini de onun soluna , dokununca sağdaki düşürebilecek bir aralıkta yerleştir.. soldaki ele tıkla..

    YanıtlaSil