2011/10/27

Hood Episode 2



Yeni mmacera oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

16 yorum:

  1. on gündür kabak görmekten fenalık geldi.

    YanıtlaSil
  2. ya ilerliyorum ama ilerde kitaptaki simgeleri görüp kapağı açtım. bu oyun bir oyunun devamı sanırım..

    YanıtlaSil
  3. Eatzel :) Gunaydın.. Bir yere tıklayınca yazılar çıktı o panelde ama yakalayamadım

    YanıtlaSil
  4. elmayı uzaylıya verince dişini aldım sanırım ne yapacaksam artık

    YanıtlaSil
  5. dişi de barmen sanırım üstteki adama verince saat, kronometre ve ya pusula olabilir bir item aldım

    YanıtlaSil
  6. kronometre değil az once açtığım panele takılan bir parcaymış.. soldaki yuvarlağa takıldı

    YanıtlaSil
  7. kayıktan da bir tane aldım.. makineye takılacak parcalardan.

    YanıtlaSil
  8. onu da taktım geriye gelirken merdivenlerden bir onceki ekranda 2 metal parca aşağıya doğru geldi.. aralarına bıçak yerleştirdim, sanırım elektrik geldi

    YanıtlaSil
  9. Dışarıda da bir uzaylı var artık.. geminin arka kısmında da vardı az once

    YanıtlaSil
  10. 2 kez konusunca o uzun boylu uzaylı da bana bir parca verdi, hepsini yerine taktım.

    YanıtlaSil
  11. Dışarıya çıkarken Tv yle konusuyorum sanırım... Sonum hayırlısı olsun..

    YanıtlaSil
  12. Aaa bitti yine, devam edecek dedi...

    YanıtlaSil
  13. günaydın eskiz.

    teşekkürler bitirdim bende.

    YanıtlaSil
  14. Eatzel, sen kendin çözdüğün için bitirmişssin de, benim yorumlardan faydalanarak bitirmeye çalışan arkadaşlar bayagı zorlanacak gibi.. Ne yazdığımı anlamak için çook çaba gerekecek gibi.. Öğle arası burdayım, takıldıgınız yer olursa tekrar yardımcı olmaya calışırım arkadaşlar.. Kusura bakmayın acele oynayınca bayagı bir anlaşılmaz olmuş :(

    YanıtlaSil
  15. eg24 te teshie gelmiş..

    YanıtlaSil
  16. tm byee :) ben ara sıra geliyorum grşrz

    YanıtlaSil