2011/10/31

Halloween Escape 4



Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. hayaletli ekranda gözlere göre orta üst alt alt vida sağ altta kabakların oradan fare
    kediye fare yi verdim hayaletlerin gözlerini 2143 girdim kanca

    YanıtlaSil
  2. palyaçolu ekranda yarasaların kulaklarına göre 3021 girdim kemik aldım
    şekerlerin arkasından anahtar aynı ekranda kancayla sarı kutudan tekerlek
    palyaçonun şapkasına göre kabaklar kırmızı turuncu sarı mor çekiç aldım aynı ekranda kemikle yerden vida
    çekiçle gözlerin oradan tahtaya vurdum dolabın arkasından taş aldım

    YanıtlaSil
  3. şekerli ekranda taşla giyotini düzelttim üst tekerleği tıklayınca kapandı
    yarasaların olduğu ekranda giyotinin eksik tekerleğini taktım

    YanıtlaSil
  4. son giyotinin tekerini indiremedim anahtar ve 2 vidayla kaldım

    YanıtlaSil
  5. yazınca buldum :))
    vidaları frankeştay na taktım beyninden tel aldım telle son giyotini indirdim çıktım :))

    YanıtlaSil