2011/10/25

Halloween Escape 2



Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

13 yorum:

  1. 4. kapıyı açtım sağda ki süpürgenin aşşağısından taş
    sola gittim kabak kılıç ve taşın altından makas
    bitkinin renklerine göre mor kırmızı yeşil turuncu yaptım top

    YanıtlaSil
  2. iskeletin kolunu aldım pasta diyim kestim anahtar ve top

    YanıtlaSil
  3. aynı ekranda ağacın dallarını makasla kestim top taşla vazoyu kırdım kuru kafa

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. 4.kapıyı nasıl açtın? anahtar falan yok

    YanıtlaSil
  6. balkabaklarına göre kuru kafaların gözlerini tıkladım
    topları taktım kolla kazandan elma aldım

    YanıtlaSil
  7. masanın üzerinde ki kolları süpürge saplarına göre yapıyorum olmuyor

    YanıtlaSil
  8. kasaya elmasların ve elimdeki sayılara göre 739 4. rakkamı deneme yanılmayla buldum anahtar

    YanıtlaSil
  9. orta alt üst orta yaptım coin aldım

    YanıtlaSil
  10. yerdeki ızgaradan anahtarla bıçak sarmaşıkları kestim çıktım :)

    YanıtlaSil
  11. oyunu açınca anahtar var item tablosunda onunla açtım

    YanıtlaSil