2011/10/31

Griselda's Escape


Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

16 yorum:

  1. kabağın arkasından böcek yanından mantar
    sepetteki kağıda göre
    9 örümcek
    7 yarasa
    3 kurt
    6 mantar lazım

    YanıtlaSil
  2. ağaçlardan 2 örümcek 2 yarasa
    lambanın yanından mantar
    ışığa yaklaşınca mantar yarasa ve sepet
    ışığın üzerinde örümcek
    bi geri ekranda 2 mantar 2 yarasa 1 örümcek aldım
    ışığın altından kuru ot
    sağda ağacın üzerinden bıçak
    bıçakla kabağa yaklaştım oydum solucan
    kabaklı ekranda sağ üstte ağaçtan yarasa

    YanıtlaSil
  3. yarasalar tamamlandı elimde 7 yarasa 5 örümcek 1 solucan 5 mantar sepet ve ot var

    YanıtlaSil
  4. elmanın içinde bir solucan
    odunlara yaklaşınca 1 mantar var
    son örümceği arıyorum

    YanıtlaSil
  5. son örümcek teknenin içine yaklaşınca

    YanıtlaSil
  6. tekneyle eve geldim kapının sağından yeşil bez

    YanıtlaSil
  7. solda kabakların üzerinde ağaca yaklaştım kibrit ve dal parçası
    2. ekranda sağ ağaca yaklaştım örümcek
    kayığa yaklaştım örümcek ve kürek kafası
    elmayı kesince solucan sepet kovaymış gölden su aldım
    kazana koydum
    otların solunu kazdım kürekle son solucan
    sandalın içinden örümcek ve tahta
    1er örümcek ve mantar lazım

    YanıtlaSil
  8. evin solundan çekiç
    camları bezle sildim rakamlar çıktı

    YanıtlaSil
  9. sağol barış
    odunların oradan son örümcek ve mantar
    odun aldım odunları ve otu kazanın altına koydum

    YanıtlaSil
  10. mantar: ilk ekranda sağda ve solda
    odunlara yaklaşınca
    lambaya yaklaşınca
    2.ekranda sağda ve solda ortalara ve suya yakın yerde

    YanıtlaSil
  11. yorum yazıyim diyince yanlışlıkla sayfayı yeniledim baştan başlıyorum :(

    YanıtlaSil
  12. evin sağ pencerenin hemen altında vazoyu kırıp şifreli kutu

    YanıtlaSil
  13. rakamlara göre işlemi bulunca kutudan anahtar ve son :)

    YanıtlaSil
  14. 397578 işleme göre anahtar ve çıkış :)

    YanıtlaSil
  15. yardım edermisiniz,otlar nerde son solucanım yok daha otları bulamadım

    YanıtlaSil