2011/10/19

Fishing Barrow



Macera kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. sağ ekrana geçtim lawobaya yaklaştım sopa aldım about yapıp sopayı uzattım..
    sağ ekrana geçtim duwardaki 3. sayının yanındaki kareye yaklaştım mıknatıs aldım..
    o karenin içine yaklaştım düğmeye tıkladım..
    duwardaki sayıları yerdeki kasaya girdim ( 1324) düğmeye tıkladım kasanın içinden wana aldım..
    wanayı musluğa taktım ip aldım..
    sopayı seçtim about yaptım ( sonradan farkettiğim about item yazısına tıklayarak ) iple birliştirdim sopayı..olta wari bir item oldu bunu da about yapıp ipin ucuna mıknatısı bağladım..
    oltayı el arabalarına tıkladım her iki el arabasından da totalde iki tane renkli balık aldım.( balıkların üzerlerinde sayılar war. )
    kapının yan tarafındaki panele 8639 yazdım düğmeye bastım open yazısı çıktı biraz bekleyincede kapı açıldı normal end ile de çıktım...
    teşekkürler......

    YanıtlaSil