2011/10/24

Escape the Room 1



Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

45 yorum:

  1. slm.

    kanepenin ltında anahtar alınmıyor.
    ışığı söndürünce şfre yeri ve tv de pandalar çıkıyor.
    alt çekmeceden çanta var alınmıyor.
    tv nin altındaki dolaptaki çizgiler biyerlerin ipucu.

    YanıtlaSil
  2. tw nin sol tarafındaki bitkiyi aldım..
    koltuğun altından anahtar aldım bu bitki ile..
    kasayı açtım yeşil item aldım..
    tw masasına yaklaşınca ok işareti war oraya tıklaınca pandalar war..
    eşeığı kapatınca da tw de pandalar çıkıor..en alt çekmecede cüzdan war ama açamadım..
    bulduklarım bunlar ( 4 sol 11 sağ saydım ama şifre olmadı )
    çıkmam lazım oynayacak olanlara kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  3. selam eatezel kolay gelsin :o)

    YanıtlaSil
  4. eşeığı kapatınca = ışığı kapatınca :)

    YanıtlaSil
  5. tv nin solundaki bambuyu aldım. onunla anahtarı aldım.
    kutudan bambu al-dım.
    çantada 1, kutuda 3, tv nin altına yaklaşınca solda iki tane karşılıklı panda var.

    YanıtlaSil
  6. saol hily sanada kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  7. üst çekmecenin içinde de panda war sol = 6 oldu.
    612 denedim kasa açıldı anahtar aldım..

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. selam kolay gelsin
    üst çekmecenin içindede var

    YanıtlaSil
  10. dawula wurulacak sanırım elimizdeki sopalarla pandaların yönleri baz alınarak ama yapamadım

    YanıtlaSil
  11. selam snowcum teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. tv dekileride sayarsak 13 sol 7 sağ. saymazsak 12 sol 6 sağ

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. 6 sol 12 sağ idi bende herkes de farklımı acaba ki

    YanıtlaSil
  15. 13 sol 7 sağ saydım ben
    sağ sağ sağ sol sol sağ ve diğeri kart aldım (kopye)

    YanıtlaSil
  16. snow belki bizde bulabilirdik sıralamayı.

    YanıtlaSil
  17. selam hilyimm
    ışığı kapatınca da var 2 tane onları saydınmı ?

    YanıtlaSil
  18. özür dilerim eat 1 saat geçti başka yerden açtım bitiremedim sinir oldum :(

    YanıtlaSil
  19. tamam oldu aldım kartımı

    YanıtlaSil
  20. kartı kapının sağ tarafındaki panelde kullandım..

    YanıtlaSil
  21. siz bitirdiniz mi ben çıkamadım daha :)

    YanıtlaSil
  22. tw masasındaki çizgileri deniorum tersten düzden ama cıks :)

    YanıtlaSil
  23. burda da yakaladım seni snowwww:))))
    yok arkadaş bu japonlar illa japonca öğreticekler bize.:))))

    YanıtlaSil
  24. seneye mart-nisan ayları gibi japonyaya uçak biletleri bedawa olacakmış turist,giden kişi sayısında artış olsun die kampanya başlatmışlar,iyi bir fırsat gibi :)))

    YanıtlaSil
  25. oda oyunları site halkı olarak bizi düşünüp yapmış olabilirler böyle bir kampanya..gördüler halimizi acıdılar tabi bizeeee:)))
    kaçırmamak lazım tabi:)

    YanıtlaSil
  26. son şifrede kaldık sanırım çizgileri denedim ama yapamıorum bir türlü

    YanıtlaSil
  27. aramızdan birini seçip yollamak lazım :))

    yok olmuyo böyle ben bitiremedim hep kopye çektim pandaları da denedim olmuyor ne oyunmuş ya...

    YanıtlaSil
  28. aa ben siz çıktınız diye ben çıkışımı yazmadım dur yazayım bari...tv deki çizgileri tersten yapınca oldu benim
    üst-orta-alt-üst-üst-alt-üst-orta diye bastım çizgilere çıktım
    (umarım yanlış yazmamışımdır)

    YanıtlaSil
  29. üsttekine tıklayın sonra düğmeye,sonra
    ortadakine sonra yine düğmeye
    aşağı...üst..üst..alt..üst..orta...düğme
    her birinin arasında düğmeye tıklayın
    ( tw deki çizgileri sağdan sola giricez...)

    YanıtlaSil
  30. orada tsunami oluyo ya..korkarım ben...seni seçtik snow sen git...:))

    YanıtlaSil
  31. teşekkürler arkadaşlar

    YanıtlaSil
  32. cümleten sağlıcakla kalın hoşçakalın..

    YanıtlaSil
  33. teşekkürler arkadaşlar:))

    YanıtlaSil
  34. hily dur gitme japonya için piyango sana çıktı:)))

    YanıtlaSil
  35. hilyle ben oyumuzu sana verdik ela :))

    YanıtlaSil
  36. hah hah haaa:)))
    demekki hiç japonca öğrenemicez:)
    en iyisi o kadar geliyolar ülkemize bu oyunu yapanlar kimse çağırıp onlara türkçe öğretelim:))

    YanıtlaSil
  37. katılıyorum sana ela olmuyor böyle :))

    YanıtlaSil
  38. sağolun arkadaşlar çıkam gerek herkese iyi günler kolay gelsin :))

    YanıtlaSil