2011/10/20

Escape from Yellow Room



Yeni oyun.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

65 yorum:

  1. ilk ekrandan limon ve mum.
    dolaptaki kitaplarda ipucları var. biri işaret dili : four(4)
    alttakileri çözemedim.
    çekmecelerden kağıt ve kablo aldım.
    kağıtta ingilizce günlerin baş hrfleri var eksik günler: ssm
    ışığı kapatınca karşı duvarda ipucu çıktı. Q=? IX=3 K=9
    raftan falçata ve şifreli kutu aldım.

    YanıtlaSil
  2. raftaki çivilere tıklanabiliyor.
    tv nin olduu ekranda saksıyı çekince priz var. kabloyu taktım.

    YanıtlaSil
  3. Gunaydın eatzel :) Actım oyunu.. Bu oyunu daha once oynamamışmıydık? Ben mi benzettim acaba? Ekran çok tanıdık geldi bana..

    YanıtlaSil
  4. kutuların rengi değiştikçe üstündeki karanlıkta çıkan harflerde değişiyor.

    YanıtlaSil
  5. Kitaplardan alttaki bayrak dili olabilir, bir riddle oyununda vardı. Ordan bakayım hemen.

    YanıtlaSil
  6. Bayrak diline gore eight çıkıyor
    http://www.turksail.com/index.php?option=com_content&view=article&id=562:bayrak-ve-flamalar&catid=53:amatoer-denizci-koeesi&Itemid=72

    YanıtlaSil
  7. En alttaki kitaptaki de ortalama dedim ama küsürlü çıkıyor

    YanıtlaSil
  8. günaydın,sanırım elimizdaki kağıt günleri gösteriyor

    YanıtlaSil
  9. sms oluyor yani

    YanıtlaSil
  10. limon rafa takılabiliyor, geri de alınıyor ama

    YanıtlaSil
  11. elimizdeki kutuya girmeye çalıştım olmadı,aktif değil

    YanıtlaSil
  12. Ortalamayı alınca küsürleri tamamlarsak, 6 ve 4 oluyor, ama sonuncu 10 oluyor

    YanıtlaSil
  13. Adsız bence kağıttaki seyi duvarın önündeki kutulara uygulayacaız. Karanlıkta duvara ceşitli harfler yansıyor çünkü..

    YanıtlaSil
  14. adsız günaydın fünler ssm olacak sms deil
    eskiz saol. flamalar için

    YanıtlaSil
  15. haftanın gunleri ingilizce S den başlamıyor mu? Burda T den başlamış? Başka bişey de olabilir o...

    YanıtlaSil
  16. tabloyu zumladım pi sayısı yazıyor fonda

    YanıtlaSil
  17. pardon,haklısın.eskiz günler perşembeden başlıyor

    YanıtlaSil
  18. sağdaki mavi saksının altından anahtar aldım. üçüncü çekmeceyi açtı

    YanıtlaSil
  19. Adsız tabloya zoomlamasan da tabloda zaten pi sayısı π şeklinde görünüyor ...

    YanıtlaSil
  20. sağol eatzel, aldığım kırmızı plaka kutuya takılıp çıkarılıyor

    YanıtlaSil
  21. sağol eatzel o elimizdeki kutuya takılıyor,2 tane daha bulmalı

    YanıtlaSil
  22. mum kitapların üstüne koyuluyor geri alınabiliyor

    YanıtlaSil
  23. nasıl oldu yanlışlıkla mum seçili iken sanırım kitaplara tıklarken mum kitapların üstüne kondu ,geri alınabiliyor

    YanıtlaSil
  24. şu kutuların mantığını bulmaya çalışıyorum.. İkiniz birden gün diyorsanız, gundür o zaman orası :) O zaman duvarda s s m harflerini mi bulacağız acaba?

    YanıtlaSil
  25. üçünün de aynı renk yapark çıkan eşitliklere bakacağım ya da sekilleri aynı yaparak.. Umarım bişeyler çıkar.. Kısa süre sonra cıkmam lazım çünkü

    YanıtlaSil
  26. elimizdeki kağıt sağ altlara tıklayınca döndürülüyor

    YanıtlaSil
  27. harflere verilen sayılar alfabe degerinin bir altı.. Mesela K-10 diyor, alfabede k 11. sırada.. ya da t 19 diyor ama t 20. sırada

    YanıtlaSil
  28. küplerde harfleri bir eksik sayıda vermişler K 11. harf ama 10=K verilmiş.
    T 20 harf 19=T, J 10. harf =IX, H 8. harf H=VII

    YanıtlaSil
  29. Sağol adsız.. O kadar tıklamıştım arkası var mı diye ama nasıl tıkladıysam artık...

    YanıtlaSil
  30. hmm bir yerde k-9 diyor.. 7=6 bir altını aynısı kabul ediyor derim ama IX=3 de var.. bölünebilirlikle ilgili mi acaba?

    YanıtlaSil
  31. eatzel c 1 diyor,3. kitap ile uğraşıyorum,dıştaki rakamlar büyük içteki rakamlar küçük bir anlamı var mı bilmiyorum

    YanıtlaSil
  32. aaa adsız renkleri değiştirince kağıdın arkasındakiler de değişiyor

    YanıtlaSil
  33. Ya yine hızlı yazayım derken anlaşılmaz yazmışım.. Kutuların rengini değiştirince elimizdeki kağıdın arkasındaki simgeler değişiyor.

    YanıtlaSil
  34. şimdi ben de farkettim,hepsi beyaz iken kağıdın arkasına bakayım dedim,ilk üç işaret(şimşek,bulut,damla beyaz oldu

    YanıtlaSil
  35. Kağıdın arkasında bazen, bazı renkli simgeler çıkmıyor.. Bir anlamı olabilir bunun

    YanıtlaSil
  36. Hmm sıralam hep aynı sanırım da renkler değişiyor.. Neyse benim biraz ayrılmam lazım, size kolay gelsin.. İşim hafifleyince doneceğim hemen..

    YanıtlaSil
  37. 3. kitabın şifresi 5,sanırım.dış toplamların iç toplama oranı,dış 100,iç 20 çıkıyor diğerleri de öyle 28/7

    YanıtlaSil
  38. ssm harfine göre saturn sun moon diye girdim kutulara kağıdın arkasında bir eşitlik çıktı.(saturn +sun)moon kare şeklinde

    YanıtlaSil
  39. you tube da sağır alfabesini seyrettim four yani 4 çıktı ilk kitap şifresi.

    YanıtlaSil
  40. teşekkürler adsız. gezegenlerin değerini bulmamız lazım şimdide.

    YanıtlaSil
  41. dolapta 3 rakam var,4 8 ve 5 son rakam ne olacak ki?

    YanıtlaSil
  42. üstündeki rakamlara göre yaptım (4+8)^3=1728 üst çekmeceyi açtı

    YanıtlaSil
  43. sağol eatzel sabahtan beri 8 rakamının eşitliğini deniyorum,8 in kendini denemek hiç aklıma gelmedi

    YanıtlaSil
  44. mumu yakıp kitapların üstüne koyunca kutunun ipucunu verdi: sol üst sağ

    YanıtlaSil
  45. ben kopya baktım,falçata ile ilgili.istersen yazayım

    YanıtlaSil
  46. ben bitirdim sonunda

    YanıtlaSil
  47. güzel oyundu!teşekkürler,takılan olursa yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  48. saol adsız. takılırsam sorarım :)

    YanıtlaSil
  49. biraz ara vermiştim.

    prizin olduu yerde sağ köşede falçatayla anahtar buldum.
    sandığı açtım

    YanıtlaSil
  50. kutuya son şekli takıp bişey aldım. klemens olabilir.
    portakal da çivilere takılıyor. muhtemelen kırmızı renkli bi meyve bulucaz.
    ipuçlarının olduğu kitapların rengi sarı turuncu ve kırmızıydı.

    YanıtlaSil
  51. evet klemensmiş. prizi tv ile söküp kabloları birleştirdim kabloyu tekrar taktımb tvde oyun oynuyorum.

    YanıtlaSil
  52. oyunu bitirince tv de ipucu çıktı ama alt çekmeceye olmadı.

    YanıtlaSil
  53. googlda baktım ama işe yarar bişey çıkmadı. türkiyeden sonuçlar var genelde.

    YanıtlaSil
  54. anagram da olmadı. resimle alakalı olabilir. resimdeki yeri bulabilirsek.

    YanıtlaSil
  55. anagram oluyor eatzel,kryptos idi sanırım.

    YanıtlaSil
  56. teşekkürler adsız. anagram sitesinden baktım sadece iki sonuç vardı.

    YanıtlaSil
  57. bende 3. siteden bulmuştum.ilk ikisinde yoktu

    YanıtlaSil
  58. çekmeceden balon alıp şişirdim.
    ışığı söndürüp bakınca üstünde rafların sıralaması var.
    kırmızı meyveyide bulursak bitiririz oyunu. o da kasadan çıkacak sanırım. kasanın sifresini bulmak lazım.

    YanıtlaSil
  59. kasanın şifresi pi sayısıyla alakalı olabilir. ilk dört rakamı olmadı.

    YanıtlaSil
  60. ışıklar kapalıyken alt çekmecere shell yazısı çıktı.
    tersten bakınca 77045 yada 7745 gib ama ikiside olmadı

    YanıtlaSil
  61. 77345 miş elma aldım.
    balondaki sıra 1 den başlıyor
    portakalı 4, elmayı 5 ve limonu 8. civiye taktım anahtar aldım.

    teşekkürler.

    YanıtlaSil
  62. İşlerim çok yoğundu :( Ancak bakabildim..
    Bitirdim ben de sayenizde.. Çook teşekkur ederim.
    Çok guzel oyunmuş :)

    YanıtlaSil