2011/10/27

Escape from the Woody Room


Yeni oyun..İyi eğlenceler..




10 yorum:

  1. Alelacele yükledim umarım linkte sorun yoktur,iyi eğlenceler

    YanıtlaSil
  2. Hilym eline sağlık.. ben fırsatım olmaz diye eg24 te oynadım ve bitirdim..
    Guzeldi...

    YanıtlaSil
  3. Linke sağ tıklayıp bağlantıyı yeni sekmede aç demenizde yarar war :)

    YanıtlaSil
  4. çok hızlı gördüm seni kujumm :o) hiç dermanım yok walla.bir salgındır gidior...aydi gittim ben,kolay gelsin kujum...

    YanıtlaSil
  5. Bu arada soyleyeyim ben tornavida elimde çok dolandım, sonra eg24tekilerden biri buldu kullanılacak yeri.. sonrasında cıkabildim... Tornavidayı cam prizmanın oldugu aletin solundaki tezgahın ustunde kullanıyoruz...

    YanıtlaSil
  6. Sağol hilyim iyi değildim. teşekkürler canım benim

    YanıtlaSil
  7. Mehbup kötü bişey yoktur umarım...

    YanıtlaSil
  8. Masanın üzerindeki şeker kavanozundan pil,diğer kavanozda mavi V(5),
    Camlı dolabın içinde yeşil I(1) ve önünde cam kadehler..
    Kadehler uzun, kısa,kısa, uzun, uzun, kısa şeklinde sıralanmış.
    Dolabın sağındaki tezgahın altından şarap şişeyi alınıyor.
    Tezgahın sağ tarafında da kuzeyi gösteren bir pusula var, cam bir sehpa gibi...
    Yataktaki yastıkların altından bir pil daha alınıyor.
    Sandalyede beyaz IV(4) yazıyor.
    Çiçeğin sağındaki dergilerin arasından kağıt aldım.

    Bir sağ ekrana gecince tavuklar var.. Tavukları camlı dolabın içindeki kadehlere gore yapıyoruz.uzun, kısa,kısa, uzun, uzun, kısa ve alttan anahtar alınıyor.

    Anahtarla camlı dolabın sağ çekmecesinden türbişon alınıp, sarap açılıyor.
    Açtığımız cekmecenin altını da elimizdeki kağıda gore kağıttaki sekli tam bir kare gibi düşünerek bakınca boşluk kısmına basılacak olarak düşünüyoruz.. Yani ilk once sağ üst köşe, ikinci sıra son, orta üst, alt orta ve orta tuşa basarak açıyoruz. Hunimsi bir item ve sarı II (2) görüyoruz.

    Huni benzeri item balkabaklarının bulunduğu tablonun altındaki şeye takıp içine tıpasını türbişonla açtığımız şarabı döküyoruz ve alttan anahtar alıyoruz. Aldığımız anahtarla camlı dolabın sol çekmecesini açıp içinden W harfli plakayı alıyoruz..

    Elimizdeki pilleri de kuşların oldugu aletin sol alt kısmına takıp,sağdaki pembe düğmeye baıyoruz.. Diğer tazgahın altında sağdaki kapakta tıkladığımızda kırmızı kuş gördüğümüzden kırmızılı kuşun yandığı noktaları takip ediyoruz. Kırmızı kuş sırasıyla 1,4,3,4,2 sırada yanıyor. Buna gore diğer tezgahın sağ altındaki kapakların üstüne aynı sırada kuşlara tıklayıp kapağı açıyoruz ve içinden sandık alıyoruz.

    Sandığın içinden cam prizma ve alt kısmından da tornavida alıyoruz ve siyah VI (6) rakamını görüyoruz. Cam prizmayı balkabaklarının sağında , üzerinde roma rakamları yazan alete takıp, sırasıyla 1 den başlayıp tuşlara basıyoruz. Üstteki tablonun köşelerini işaret ediyor.. Bu işaretlemeye gore yatagın ust kısmındaki tablonun köşelerine tıklayacağız. Sağ üst, sol alt,sol üst,sol üst,sağ alt, sağ alt sırasıyla tıklayınca tablo açılıyor

    Tablonun altından ampul, F harfi alıyoruz ve renk sıralaması çıkıyor. KBYSiSaM..
    Ampulu abajura takıp yakınca kırmızı III(3) görüyoruz. Bulduğumuz renkleri tablonun altına gore sıralayınca III-IV-I-VI-II-V sıralmasına ulaşıyoruz ve prizmalı yerin altına bir kez daha, bu sıralamayla basıyoruz . ve alttan E harfini alıyoruz.

    Duvardaki saate bakınca balkabaklı tabloda burunlardaki üçgen, yıldız dörtgen şeklinin yönlerini buluyoruz.. Buna gore üçgen güney batı, yıldız güney ve dörtgen de guney doğuda.. tezgahın yanında kuzeyi gösteren pusula var buna gore balkabaklarındaki ibreleri ayarlıyoruz. Yani saat2, saat 12, saat 10 gibi ayarlıyoruz. Alttan R harfini alıyoruz.

    Prizmanın oldugu yerde solda tezgahın üstündeki vidalara yaklaşıp tornavida ile açıyoruz ve alttaki dolap kapakları açılmış oluyor. Yelkenlinin altında duvardaki dümende yazan yazının(Oyunun adı) sırasıyla ilk harfleri olan EFWR şeklinde diziyoruz elimizdeki harfleri.. ve yelkenliden anahtar aldım...

    Hemen çıkmıyoruz, tekrar saate bakıyoruz, şekillerin yeri değişmiş.. Bu sefer üçgen guney doğu, yıldız kuzey doğu, dörtgen kuzey yönünde.. Buna gore kabakların ibresini değiştiriyoruz. saat 11, 8 ve 6 yapıyoruz.. Coini de alıp çıkıyoruz...

    Teşekkurler...

    YanıtlaSil
  9. Bu arada eatzel, kabakları görünce hemen aklıma sen geldin.. Sanırım bu böyle birkaç gün daha gider.. Baktım da 31 Ekimdeymiş.. Sanırım 1 Kasımdan itibaren uzuuun bir sure balkabağı görmeyiz :)

    YanıtlaSil
  10. Şeker parem bir sorun yoktur umarım we inşallah :(
    kujum ellerine sağlık canım benim

    YanıtlaSil