2011/10/28

Escape from the Oil Painting Room


Yeni kaçış oyunu..İyi eğlenceler..




10 yorum:

  1. selam..
    fırının arkasında eşleştirme oyunu war ama süreli :)

    YanıtlaSil
  2. koltuğun üstündeki yastıkların arkasından kibrit..
    aynı odadaki dolaba yaklaştım werilen süre içerisinde puzzlei yaptım tencere aldım..

    YanıtlaSil
  3. aynı odadaki tabloya tıkladım şifre istior..
    düzeltme;
    dolap puzzle istemior duwardaki tablodaki puzzlei yapınca dolap açılıor tencere alıoruz..

    YanıtlaSil
  4. eşleştirme oyunu fırının sol tarafına yere yaklaşıncada gelior,dolaba we çewresine tıklayınca da geliormuş..

    YanıtlaSil
  5. süreli deilmiş eşleştirme oyunu ama bir kareye tıkladıkça 50 den geriye düşüor,12 tane çift olan kart war, yekten yerlerini bilsem dahi bulmam için 24 kere tıklamam lazım...
    nasıl olacak bilemedim..100den düşseydi bari :)

    YanıtlaSil
  6. kağıttaki işlemlere göre çantanın şifresini denerken şifre 18de oldu...musluk aldım..

    YanıtlaSil
  7. musluğu taktım tencereye su doldurdum, ocağa koydum..

    YanıtlaSil
  8. eşleştirme oyununu her parçayı sıradan kağıda not ederek yaptım dolaptan t wida aldım..

    YanıtlaSil
  9. duwardaki widalı yeri söktüm t wida ile kolu yukarı çewirdim..
    tw açılmış renkler war ; mawi, sarı, yeşil, kırmızı..
    tablonun arkasına renkleri girdim..bir item aldım...
    aldığım itemi fırının sol tarafındaki duwardaki yere taktım..

    YanıtlaSil
  10. tencerenin altı yandı, aynada sayı belirdi..
    sayıyı kapılı ekrandaki dolaba girip çekiç aldım..
    aynı ekrandaki saksıya çekiç ile tıkladım anahtar aldım..
    kapıya tıklaıp çıktım..

    YanıtlaSil