2011/10/01

Escape Cube



Yeni oyun. İyi eğlenceler

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

104 yorum:

  1. selaaam ben de açamadım hata veriyor

    YanıtlaSil
  2. slm su an oyundayım şifre de takıldım

    YanıtlaSil
  3. ben hala açamadım ama :(

    YanıtlaSil
  4. http://www.escape-cube.sakura.ne.jp/english.html bi de burdan dene gmz

    YanıtlaSil
  5. Yeni oyun gelmiş :))) Umarım açılır...

    YanıtlaSil
  6. Aaaa açıldı :) 8-10 kez F5 yaptıktan sonra acıldı :))

    YanıtlaSil
  7. benimküüde açıldı :)

    YanıtlaSil
  8. 2. ekrandan çekmeceden sarı boya..
    3. ekrandan perdeni açıp saksının sağ yanından anahtar..

    YanıtlaSil
  9. Beyaz masanın sol tarafından spatulaya benzer bir item aldım. Masanın altında sinek 102 yaızyor. Alt cekmeceden de sarı bir şişe aldım.
    Masanın üstündeki mavi kitapta renklerle ilgili bişeyler var.. Gri kitapta da çarpanlara ayırma işlemi yapmış..
    Çöpün içinde kupa 938 yazıyor.
    Penceredeki jaluziyi açınca saksının arkasından ucu görünüyor, anahtar aldım.. Saksının toprağının içinde işlem var.. Maça ve karoyu bulmak lazım sanırım.

    YanıtlaSil
  10. Kujuuu :))) Demek ki şimdi açılıyor :)) Tam zamanında gelmişiz desene :)))

    YanıtlaSil
  11. mutfağın alt sol dolabı açtım anahtar mawi boya..
    üst sağ dolaptan iğne sanırım..

    YanıtlaSil
  12. Sehpanın altına yaklaşılınca sarı bişe var, ama alamadım..

    YanıtlaSil
  13. Eviyenin oldugu yerde üst dolaptan kitapta resmi vardı bir item aldım.. İğne gibi.

    YanıtlaSil
  14. masanın üstündeki kadehlere elimdeki boyaları döktüm...kadehtekilerin renklerini değiştirebiliorum..

    YanıtlaSil
  15. Spatuyla şişenin etiketini kazıdım, karonun değeri çıktı..

    YanıtlaSil
  16. Mutfak dolaplarının sağ tarafından kömür gibi bişey aldım

    YanıtlaSil
  17. hepsinin rengi yeşil oldu kadehtekilerim bir kaç boya daha lazım sanırım

    YanıtlaSil
  18. Ahahaha maça gözümün önündeymiş :)))

    YanıtlaSil
  19. kömürü alamadım ben kujum

    YanıtlaSil
  20. Kujum ben maçanın değerini arıyorum işlem yapmak için :)) Kör kör bakıyrum :)) Çekmecenin şifresi 460 yanlış yapmadıysam :)

    YanıtlaSil
  21. Tamam huni aldım :) 460 ile :)

    YanıtlaSil
  22. iğne dediğimiz şırıngaymış kadehtedekilerin içindekini silip süpürebiliorum :D

    YanıtlaSil
  23. Hmm su iğne dediğimiz sey bardaktaki boyaları resetliyomuş kujum.. Kitapta oyle yazıyor.. sanırım renk karışımı yapacağız ama kırmızı boya lazım..

    YanıtlaSil
  24. 3 kadehin yanına aldığımız kadehi koydum

    YanıtlaSil
  25. aaa o huni değil kadeh sanırım :)) BEN BUGUN İYİ DEĞİLİM SANIRIM HİLYM :)

    YanıtlaSil
  26. uzaktan bakınca hala 3 kadeh görünüyor ama :)

    YanıtlaSil
  27. bizim gibi işte uzak bakınca göremioruz..orda işte 4. kadeh :) çaktırma görüomuş gibi yap ahahah :))

    YanıtlaSil
  28. Hmm tabloda da 3 tane kadeh ve 4. kadehin ucu görünüyor snırım..

    YanıtlaSil
  29. sahpanın altındaki sarı şey alınıo

    YanıtlaSil
  30. kapıda da maça karo, sinek ve kupa var.. Acaba onların degerlerini çarpanlara mı ayıracağız ki? Ama çoook çarpan çıkar, rakamllar büyük :(

    YanıtlaSil
  31. sehpa deil sahpa sahpa= yeni bir mobilya türü:))sanırım bende iyi deilim :D

    YanıtlaSil
  32. aaa ben alamadaım kuju ? nasıl aldın ?

    YanıtlaSil
  33. yok yok alınıyormus :) 4. kadehi koyunca oldu sanırım :)

    YanıtlaSil
  34. Bu kömürle camı kırmayı dnedim ama olmadı :( Bu arada tabloda sonda görünen kadehin ucu siyah gibi.. Bu kömürü de boya gibi mi kullanacağız ki?

    YanıtlaSil
  35. Çakıştık biriyle :)) Kuju senle mi :)

    YanıtlaSil
  36. yazdıklarım gitmedi 5 seferdir
    Çakışan düzenlemeler dior...aynı anda mı yazıoruz ne :d
    öncelik senin büyüğümsün wesselam :D

    YanıtlaSil
  37. Şu okları yapmak lazım ama nasıl ???

    YanıtlaSil
  38. ahahahah ahahahah 5 kere çakıştık kujum....bizi çakıştırıolar ha...gelmeyelim bunlara :D

    YanıtlaSil
  39. ayy ben bişey yaptım tabloya, tablom sarardı..

    YanıtlaSil
  40. ya galiba sarı boya seciliyken tabloya tıkladım tabloyu sarıya boyadım.. şimdi de maviye boyayacağım bakalım

    YanıtlaSil
  41. musluktan su da akmıor

    YanıtlaSil
  42. yok maviye boyanmıyor.. kadehler de değişti. yeşil pembemsi ve beyaz oldu kadehler tabloda

    YanıtlaSil
  43. tamam ya bezle silmişim :) sarı bezle.. bezim yok artık

    YanıtlaSil
  44. benim tablom sararmıorr kujum :)

    YanıtlaSil
  45. bezle de olmadı mı? bezim kaybolmuş benim, ordan anladım... Olmazsa bi daha açayım kuju ya ..Acabilirsem tabi

    YanıtlaSil
  46. ahahah oklu tabloda deniorum tabi olmaz :D:D:D
    ben o kadehleri tablo olarak düşünmemiştim kujum :)))teşkür oldu :)

    YanıtlaSil
  47. açılmadı canım ya :( nasıl yaptım acaba? olmazsa bee sarı boya dökmeyi dene bakalım

    YanıtlaSil
  48. kasayı açmamış lazım ama o tablodan bişicik anlamadım ben :)

    YanıtlaSil
  49. tamam canım ya.. ben de F5 yapmaktan kurtulmuş oldum ;)

    YanıtlaSil
  50. okları takip edeyim diyorum ya takılıyor bir yerde ya da git gel oluyor.. üstten deniyorum bakalaım

    YanıtlaSil
  51. üst sıra 4. sanırım git gel olmuyor ama bi denemeliyim önce

    YanıtlaSil
  52. herhangi bir satır yada sütun şifre olabilirmi dicem ama 12 tane ihtimal war :)

    YanıtlaSil
  53. ben senin mantığı anlamadım ama takipteim kujum :)

    YanıtlaSil
  54. olmuyor.. hepsini bir daha deneyeceğim bakalım olmazsa çapraz , yukardan aşağıya falan deneyelim.. Olmadı eg24 tekiler ne alemde? açabilmişlerse onlardan bakarız.

    YanıtlaSil
  55. slm camı açıp biraz bekleyin anahtar inecek yukarıdan

    YanıtlaSil
  56. selam eatzelcim hoş geldin:) teşkür aldım anahtarı

    YanıtlaSil
  57. eatzel hoşgeldin :)) Sormama gerek yok, sen oynadın, bitirdin di mi?

    YanıtlaSil
  58. sağ kilitli dolabı açtım anahtar,penbiş boyamı aldım bir we bir item daha

    YanıtlaSil
  59. aldığım vana musluğunu eviyenin sağına taktım.. pembe boyam da var.. bakalım kadehlere doldurayım :)

    YanıtlaSil
  60. ahahah musluğun altına kömürü tuttum, beyaz boya oldu :9

    YanıtlaSil
  61. biz bunu oynayana kadar o 5 oyun oynamıştır Eskizim sendeki de sorumu :)

    YanıtlaSil
  62. benim kömür apak olmuor

    YanıtlaSil
  63. yeşil pembe beyaz yaptım sonuncuyu da siyah yaptım ama bişey olmadı

    YanıtlaSil
  64. ikinci turuncu :)) kağıt aldım

    YanıtlaSil
  65. Eskizim suyu geri kapatmadın gördüm:)

    YanıtlaSil
  66. hilym okların yonleri çıktı :)

    YanıtlaSil
  67. sonuncuyu siyah nasıl yaptın

    YanıtlaSil
  68. tüm renkleri katınca siyah oluyor hily :)

    YanıtlaSil
  69. siyah boyamız mı war

    YanıtlaSil
  70. hadi beee wallamı çok klasik ama bu ya :) keloğlanın filmini hatırladım :D

    YanıtlaSil
  71. ayy beceremedim hala okları :( tekrar deneyeceğim :))) Bugun hiç günümde degilim :)

    YanıtlaSil
  72. ben renkleri yaptım kağıt alamadım, aynen yahu bende hiç formumda deilim:)yani herzamanki halim :D

    YanıtlaSil
  73. sağ sağ yukarı sol aşağı sağ sağ

    YanıtlaSil
  74. kujum ikinciyi pembe değil turuncu yap.. yazmıştım sonra ama görmemiş olabilirsin..

    YanıtlaSil
  75. hily sarı kağıdı resme takman lazım. kadehlerin olduu resim.

    YanıtlaSil
  76. kasadan çıkana bak :) o ne yahu

    YanıtlaSil
  77. hilym al bakalım yani kağıdı :)) anlamlı sözcükleri mi bulacağız ki, sağdan sola, soldan sağa, çapraz falan :)

    YanıtlaSil
  78. sağol eatezel oldu :) kasadan aldığıma bakıorum

    YanıtlaSil
  79. Valla ben sözcüğü buldum en altta "bela" yazıyor :))

    YanıtlaSil
  80. Bir de Eda buldum :)) eeee? :)))

    YanıtlaSil
  81. bende buldum orda huy da yazıor :D

    YanıtlaSil
  82. bu kadehleri tekrar boşalttım, bir kez daha mı dolduracağız.. renkler hala elimizde

    YanıtlaSil
  83. eatezeli başka bir oyunda gördüm sanki :))

    YanıtlaSil
  84. şu karo maca sineğin bulundugu yerlerin renkleri farklı onları mı denesek acaba?

    YanıtlaSil
  85. kağıtta spade. diamond, club ve heart kelimeleri gizli. ama doğru şekilnde yada sıralı gitmiyolar. harfleri takip edince spade 7, diamond 5, club 1 ve heart 6 şeklinde sıralanıyo. kapıya yazıp çıkıyoruz. burası kopya tabiki. yoksa ben hayatta bulamam bu şifreyi.

    YanıtlaSil
  86. bitti teşekkürler eskizim teşekkürler eatezelcim..
    bu şifrei war ya 10 sene düşünsem bulamazmışım ben :D

    YanıtlaSil
  87. sağol eatzel :)) sanırım Turkçe olsa bulabilirdik, bulunmayacak bişey değil çünkü :) Ben hala basşka renklerden karısımlar yapma derdindeydim ;)

    YanıtlaSil
  88. Çook tesekkurler :) Guzel oyunmuş :))

    YanıtlaSil