2011/10/22

Escape 3D: Halloween



Yeni oyun.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

20 yorum:

  1. duwardan tablo aldım..
    merdiwenden yeşil kristal..
    merdiwenin ilk basamağına yaklaşınca mawi kristal..
    soldaki gri heykelin sol tarafından duwardan tablo..
    soldaki sarı heykele yaklaşınca arkada gözüken heykelin elinden kılıç..
    soldaki merdiwenin ilk basamağının sağ tarafındaki masa gibi yere yakınlaşınca merdiwenin başından bir kristal daha..
    karşıdaki sağdaki gri sütunun sağındaki yere yakınlaşınca kristalleri yerleştirdim..mawiler en altta olacak şekilde ayarlaıp ortaya tıklayınca kasa açıldı içinden amplem aldım..
    uzak ekranda iken karşıda sağdaki gri heykelin eline amblem dediğim itemi taktım..
    soldaki sarı heykelin eline kılıcı werdim anahtar aldım..

    YanıtlaSil
  2. ekrandaki yukardaki sarı balkabağının altına doğru yaklaştım duwardaki iki tablonun arasına elimdeki tablolardan birini taktım..
    aynı ekranda iken de sarı balkabağının sol tarafındaki kareye tıkladım balkabağı aldım..
    solda yukardaki iki tablonun arasına biraz yukarıya doğru tıkladım yaklaştım diğer tabloyu koydum, balkabağının yan tarafındaki kareye tıkladım 2. balkabağını aldım..

    YanıtlaSil
  3. balkabaklarını kapıya yerleştirdim..
    elimde anahtar war tablodaki gibi ayarlıorum ama yapamadım ( 82 )

    YanıtlaSil
  4. ayarlamama gerek yokmuş anahtarı her seçtiğimde about oluordu kendiliğinden bu sefer olmadı kapıya sürükledim anahtarı kapı açıldı,yeni yerdeim..
    sandalyenin we sağdaki balkabağının üstünden kırmızı item,karşıya yaklaşınca da kristal aldım..
    sağdaki sandalyenin üzerinden armet yazan bir item we sağ tarafta bize yakın olan balkabağını aldım..

    YanıtlaSil
  5. soldaki saate yaklaştım bir kristal daha..awizeden we sağdaki pencerelerden soldakinden de kristal aldım.....
    armet yazan itemi zırlı adamın başına taktım kırmızı itemleri de kollarına..
    karşıdaki masanın arkasına yaklaştım diğer balkabaklarının arasına balkabağını koydum..
    geniş ekranda iken zırhı adamın arkasındaki koltuktanda sonuncu kristali aldım..
    kristaleri karşıdaki tablonun sol tarafındaki duwardaki yuwarlak yere yaklaşıp yerleştirdim..

    YanıtlaSil
  6. sesdaşımmm hoşgeldin canımm :))

    YanıtlaSil
  7. zırhlı adamın elindeki anahtarı alamıorum :D

    YanıtlaSil
  8. kristalleri yerleştirdim ama bir atraksion olmadı :D

    YanıtlaSil
  9. ozledik ama yaa.. gorusemiyoruz .. :)

    YanıtlaSil
  10. kristallerin tıklama sıra war sanırım ama yapamadım ilk odadaki kristalleri yerleştirdiğimiz yerdeki yıldız işaretinin renkleri ipucu sanırım

    YanıtlaSil
  11. neyse canim iyi geceler kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  12. bu hafta pek giremedim nete siteye canım benim ondan :s pek yoğundu işler akşamları da ben yorgundum gelemedim..bende çok özledim aklımdaydınız

    YanıtlaSil
  13. aa gidiomusunn canımm hımm ii geceler sanada tatlı uykular;)

    YanıtlaSil
  14. heytt be yaptım mawi kristalden yeşil kristale doğru mausu sürükledim çizgi oluştu yeşildende sarıya sürükledim derkende dewamı geldi zaten yıldızın..büyük bir kristal aldım..
    zırlı adamın kılıcının baş kısmına kristali koydum anahtarı aldım..
    karşıdaki tablonun altındaki kilitli yeri açtım yeni yerdeim.

    YanıtlaSil
  15. yeni yerde soldaki yan yatmış fıçı gibi şein üstünden şekil aldım..
    solda duwardaki raflı dolabın gözüken yan tarafından çark..
    raf kısmından da çark..
    merdiwenin sol tarfındaki dikey tahtanın üstünden de..
    geğinin yan tarafındaki kapı yerin üstündende..
    yerdeki kowanın içindende..
    çarkları duwardaki kırmızı dolabın içine taktım...alt kısmında demirler wardı sola sürükledim, açıldı, anahtar aldım..
    yerdeki sandığı açtım balkabağını aldım...bitti..
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. yok yetişemedin ama oynamadığım bir oyun daha war oynadın mı bilmiorum da bu oyun çok güseldi ama tek başıma bitirdiğim ender oyunlardan sanırım :)

    YanıtlaSil
  17. hımm diğer oyunda yardım isticektim :o) ama bitti, sen de gittin sanırım
    ii geceler

    YanıtlaSil